Ancelotti har bedt om tre spillere
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- RasmusKring
- Gæst
-
SR4 skrev: Benzema er måske den bedste i verden til at at spille både rollen som ren 9'er og falsk 9'er. Altså en "9,5'er.
Da Ronaldo ikke spillede, viste han at han sagtens kan score mål. Og generelt har han scoret mange mål i forhold til hans rolle om at opbygge spillet for Bale og Ronaldo. Så Benz skal ikke sættes i konkurrence i for højt pres, hvis det gør ham dårligere. For ser ikke andre alternativer, der skulle være bedre til 9,5 rollen.
Det er altså ikke mere end 6 måneder siden, at han blev buhet ud af Bernabeu og bænket imod Barca pga. dårlig form. Siden da har han godt nok været rigtig god, men han har haft lignende perioder med fantastisk spil tidligere i sin Real Madrid-karriere. De er altid blevet fulgt op af dårlige perioder. Vi kan allesammen glæde os over, hvor god han er for tiden, men jeg tror ærligt talt, at man skal passe på med at tro, at det er hans reelle niveau. Det ville i mine øjne være naivt. Eller tror folk også på ham denne gang?
Din anden pointe er jeg sådan filosofisk uenig i. Hvis manden bliver dårligere af konkurrence, skal vi så pakke ham ind i vat og udlade at give ham konkurrence? Hvad så hvis han bliver skadet eller kommer i dårlig form?
Så står vi lige pludselig uden en angriber. Det er altså uacceptabelt, hvis man vil vinde trofæer hver sæson.
- RasmusKring
- Gæst
-
2:18 skrev: Når der snakkes venstre back, hvad så med at sætte trumf på og hente Alaba. Ved godt det er mere end en kende useriøst, men han er dælme god.. Til midtbanen har jeg et ønske som måske er ugleset, men hvad med Fabregas ? Synes han i sin stil er mere Real end Barca spiller. Er der egenligt en gentlemanaftale om ikke at hente i Barca mere ?
Jeg mene, at Fabregas er en arrogant fodboldsnob, så han passer vidst bedst ind i Barcelona ;)
Er der virkelig ingen der har overvejet LORD BENDTNER til sommer? Fri transfer, det er jo årets scoop til den angrebsplads!
- RasmusKring
- Gæst
-
LasseRMD skrev: Sig mig, hvad sker der her?????
Er der virkelig ingen der har overvejet LORD BENDTNER til sommer? Fri transfer, det er jo årets scoop til den angrebsplads!
Han har ihvertfald vist en villlighed til at sidde på bænken.
RasmusKring skrev:
LasseRMD skrev: Sig mig, hvad sker der her?????
Han har ihvertfald vist en villlighed til at sidde på bænken.
Han er jo kongen. Danmarks stolthed.
Det kunne være spændende at hente en aguero ind, som før har luftet tanken om at komme til madrid. En opstilling efter sommerens transfer kunne måske se sådan ud:
Ronaldo - Aguero - Bale
Isco - Alonso - Modric
Marcelo - Varane - Ramos - Carvarjal
Casillias
Bænk:
Jese
Khedira
Pepe
Arbeloa
Diego lopez
Di maria
Illaramendi
Morata
Casemiro
Coentrao
Man burde leje ud eller sælge følgende spillere:
Morata
Illaramendi
Casemiro
Coentrao
Man burde hente:
En ny angriber ( måske Aguero )
En ny venstre Back ( som supplement for Marcelo)
Måske en midtbane spiller som Pogba, der også er blevet nævnt.
Er mit første indlæg, herinde så bær over med mig :)
- RasmusKring
- Gæst
-
Jespersk skrev: Er helt enig med dig i at Benzema overpræstere for tiden, og en anden angriber uden tvivl skal hentes ind til truppen til sommer. Specielt hvis Benzema bliver skadet, står vi i store problemer, da vi kun har Morata som angriber, da jeg mener Jese er mere en kant spiller end en angriber.
Det kunne være spændende at hente en aguero ind, som før har luftet tanken om at komme til madrid. En opstilling efter sommerens transfer kunne måske se sådan ud:
Ronaldo - Aguero - Bale
Isco - Alonso - Modric
Marcelo - Varane - Ramos - Carvarjal
Casillias
Bænk:
Jese
Khedira
Pepe
Arbeloa
Diego lopez
Di maria
Illaramendi
Morata
Casemiro
Coentrao
Man burde leje ud eller sælge følgende spillere:
Morata
Illaramendi
Casemiro
Coentrao
Man burde hente:
En ny angriber ( måske Aguero )
En ny venstre Back ( som supplement for Marcelo)
Måske en midtbane spiller som Pogba, der også er blevet nævnt.
Er mit første indlæg, herinde så bær over med mig :)
Velkommen til!
Du har vidst glemt at tilføje Benzema et sted i din analyse :) Hvis han er på bænken, så er vi helt enige om, at det ville være det optimale. Aguero er dog desværre lidt urealitisk af mange forskellige årsager, så det er vidst lidt et drømmescenarie.
Update: Illarramendi bør hverken udlejes eller sælges.
Hov, det er selvfølgelig en fejl, at jeg har glemt benzema, han skal i dette tilfælde være på bænken, da jeg mener en type som Aguero ville være bedre. Men som du selv nævner, er det måske lidt et drømmescenarie.
Jeg syntes dog ikke Illaramendi har præsteret på et højt niveau i hans optrædender, men det er selvfølgelig også hans første sæson hos Real Madrid.
Jespersk skrev: Mange tak!
Hov, det er selvfølgelig en fejl, at jeg har glemt benzema, han skal i dette tilfælde være på bænken, da jeg mener en type som Aguero ville være bedre. Men som du selv nævner, er det måske lidt et drømmescenarie.
Jeg syntes dog ikke Illaramendi har præsteret på et højt niveau i hans optrædender, men det er selvfølgelig også hans første sæson hos Real Madrid.
Jeg ved ikke hvad du forventer af Illarramendi? For mig har han gjort lige præcis hvad man kan forvente af ham. Han er ikke typen der skal score mål, eller lave assist. Derimod er han personen der binder forsvar og angreb sammen, og dermed har han leveret lige præcis, hvad jeg har forventet af ham.
¡Hala Madrid!
Det er selvfølgelig bare min mening! :)
- RasmusKring
- Gæst
-
andreashn skrev:
Jespersk skrev: Mange tak!
Jeg ved ikke hvad du forventer af Illarramendi? For mig har han gjort lige præcis hvad man kan forvente af ham. Han er ikke typen der skal score mål, eller lave assist. Derimod er han personen der binder forsvar og angreb sammen, og dermed har han leveret lige præcis, hvad jeg har forventet af ham.
Du havde ikke ønsket dig en lidt bedre pasningsspiller for den pris?