Ancelotti har bedt om tre spillere

12 år 4 måneder siden #13 af Sahinovic
Diego Costa + Gündogan/Pogba ville være en drøm!

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #14 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Ancelotti har bedt om tre spillere

Elkrimi skrev: Jeg kunne sagtens se Pogba overtage for Di Maria og agere dynamisk led på midtbanen.
Hans "blæksprutte" dynamiske væsen og gode tekniske spil samt langskud ville passe rigtig godt ind. Og så ville han byde ind med mere end El Fideo rent defensivt. (Farvel til Casemiro og Alonso skal nok have flere pauser)

Moreno til venstrebacken er en no-brainer, hvis han holder niveau. (Coentrao raus)

Helt fremme i stedet for Morata er det mere vanskeligt. Man skal ikke stå i vejen for Morata, nu hvor Man Utd, Arsenal, Juve osv. står klar med spilletid. Det er en alletiders chance for ham og for Real Madrid fremadrettet.
Soldado kunne være et bud, som nævnt, hvis den kommende Spurs-træner har andre ideer. Rodrigo bør også overvejes, han er dynamisk, god teknisk og fortrinlig foran kassen. Derudover kan Pato være outsider, hvis han mirakuløst finder tilbage på rette spor. Tror ikke Mario M. er nogen realistisk løsning, kunne ikke forestille mig Bayern sælge til os. Jovetic kunne også være en mulighed, selvom det også virker urealistisk, når han i første omgang valgte spilletiden fremfor Madrid.
Andre gode bud?

Kan heller ikke forestille mig Zlatan, Falcao, Aguero eller Suarez, nu hvor Benzema begynder at vise lovende takter. (Jackson Martinez skal nok efterhånden tilføjes denne liste)

Hvad med Van Persie?

Når nu jeg tænker over det, så kunne det næsten ikke passe bedre sammen. RVP vil vinde titler og har rigtig meget kvalitet. Han kunne sikkert også fås til en fornuftig pris.

12 år 4 måneder siden #15 af Pelle

AlanSahinovic skrev: Diego Costa + Gündogan/Pogba ville være en drøm!

Diego Costa?? Ikke om jeg under nogen omstændigheder vil have den latterlige, grimme, unfair, krøllede, "ser-meget-ældre-ud-end-han-er" imbecile komodovaran i vores trup! Hans kompetencer kommer vi ikke udenom, men han ville bare ikke klæde vores hold overhovedet!
Nu har vi endelig fået skik på Pepe (pånær mod selvsamme Costa og Athletico), så skal vi fandme ikke have sådan en knaldhat rendende rundt med vores trøje på. Det bliver et pænt nej tak! :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Vildfaren, andreashn

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #16 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Ancelotti har bedt om tre spillere

RasmusKring skrev:

Elkrimi skrev: Jeg kunne sagtens se Pogba overtage for Di Maria og agere dynamisk led på midtbanen.
Hans "blæksprutte" dynamiske væsen og gode tekniske spil samt langskud ville passe rigtig godt ind. Og så ville han byde ind med mere end El Fideo rent defensivt. (Farvel til Casemiro og Alonso skal nok have flere pauser)

Moreno til venstrebacken er en no-brainer, hvis han holder niveau. (Coentrao raus)

Helt fremme i stedet for Morata er det mere vanskeligt. Man skal ikke stå i vejen for Morata, nu hvor Man Utd, Arsenal, Juve osv. står klar med spilletid. Det er en alletiders chance for ham og for Real Madrid fremadrettet.
Soldado kunne være et bud, som nævnt, hvis den kommende Spurs-træner har andre ideer. Rodrigo bør også overvejes, han er dynamisk, god teknisk og fortrinlig foran kassen. Derudover kan Pato være outsider, hvis han mirakuløst finder tilbage på rette spor. Tror ikke Mario M. er nogen realistisk løsning, kunne ikke forestille mig Bayern sælge til os. Jovetic kunne også være en mulighed, selvom det også virker urealistisk, når han i første omgang valgte spilletiden fremfor Madrid.
Andre gode bud?

Kan heller ikke forestille mig Zlatan, Falcao, Aguero eller Suarez, nu hvor Benzema begynder at vise lovende takter. (Jackson Martinez skal nok efterhånden tilføjes denne liste)

Hvad med Van Persie?

Når nu jeg tænker over det, så kunne det næsten ikke passe bedre sammen. RVP vil vinde titler og har rigtig meget kvalitet. Han kunne sikkert også fås til en fornuftig pris.

Mangler vi bredde på skadestuen da? ;)

Jeg ser ikke RvP som den rigtige løsning. Godt nok har han en udmærket speed og er god på afslutningerne, men jeg synes han mangler en masse i det opbyggende spil, og jeg ser ham heller ikke som en spiller, der kan bevæge sig lige så klogt som Benzema.

Det afhænger af hvad man ønsker af en ny angriber. Er det en backup til Benzema, der skal kunne de samme ting og løbe på samme måde, eller er det en plan B som Mandzukic, der skal være god på låget og voldsomt stærk? Jeg må indrømme, at jeg selv har svært ved at finde en angriber, som jeg ønsker i klubben, men jeg husker, at jeg blev lidt spændt ved tanken om Pato, da den blev vendt i en af trådene herinde, så det var i hvert fald en af de muligheder, som jeg ville synes om, selvom det måske er at sigte lidt for lavt.

Men så længe det ikke bliver Costa, som en eller anden foreslog, så kan jeg leve med de fleste angribere :)
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Brylle.

12 år 4 måneder siden #17 af Sahinovic

Pelle skrev:

AlanSahinovic skrev: Diego Costa + Gündogan/Pogba ville være en drøm!

Diego Costa?? Ikke om jeg under nogen omstændigheder vil have den latterlige, grimme, unfair, krøllede, "ser-meget-ældre-ud-end-han-er" imbecile komodovaran i vores trup! Hans kompetencer kommer vi ikke udenom, men han ville bare ikke klæde vores hold overhovedet!
Nu har vi endelig fået skik på Pepe (pånær mod selvsamme Costa og Athletico), så skal vi fandme ikke have sådan en knaldhat rendende rundt med vores trøje på. Det bliver et pænt nej tak! :-)

Jeg er helt vild med manden, og er ret sikker på at Ancelotti og Zidane nok lige kunne justere lidt på hans opførsel på banen, tror ikke på at han ville opføre sig på samme måde i Real Madrid som i Atl. Madrid pga. trænerne.

Når det nu har lykkedes Ancelotti og få lidt mere styr på Pepe og Ramos, så skal han nok også få styr på Diego Costa, selvom jeg ikke synes Diego Costa er så slem som f.eks. en Pepe eller Ramos. Han er ikke altid køn at se på, men samtidig er han ikke lige så snot dum som Ramos.

Men hvis ikke det bliver Costa, så kan vi altid hente en spiller som Pato, mener der var en eller anden der kom med den fremragende ide.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Sahinovic.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #18 af RasmusKring

Brylle skrev:

RasmusKring skrev:

Andre gode bud?

Hvad med Van Persie?

Mangler vi bredde på skadestuen da? ;)

Jeg ser ikke RvP som den rigtige løsning. Godt nok har han en udmærket speed og er god på afslutningerne, men jeg synes han mangler en masse i det opbyggende spil, og jeg ser ham heller ikke som en spiller, der kan bevæge sig lige så klogt som Benzema.

Det afhænger af hvad man ønsker af en ny angriber. Er det en backup til Benzema, der skal kunne de samme ting og løbe på samme måde, eller er det en plan B som Mandzukic, der skal være god på låget og voldsomt stærk? Jeg må indrømme, at jeg selv har svært ved at finde en angriber, som jeg ønsker i klubben, men jeg husker, at jeg blev lidt spændt ved tanken om Pato, da den blev vendt i en af trådene herinde, så det var i hvert fald en af de muligheder, som jeg ville synes om, selvom det måske er at sigte lidt for lavt.

Men så længe det ikke bliver Costa, som en eller anden foreslog, så kan jeg leve med de fleste angribere :)

Det er ærligt talt også først nu, at jeg har overvejet det, men det giver bare en del mening. RVP har måske været for meget skadet i perioder, men når vi nu allerede har en etableret angriber, så er det ikke noget kæmpe problem.

I mine øjne er RVP blandt europas skarpeste angribere. Han er rigtigt nok mere en klassisk 9'er end Benzema, men er hele formålet ikke at få en spiller ind, som kan nogle ting, som Benzema ikke kan? I mine øjne har RVP klassen og skarpheden til at gøre netop dette.

Og lad os nu ikke lade som om, at Benzema er den eneste angriber i verden, der kan trække ned i banen og deltage i spillet. RVP er 100 procent på niveau med Benzema hvad angår spilintelligens og afleveringer. Det nuværende Manchester United kunne få enhver til at se dårlig ud.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved RasmusKring.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #19 af Brylle

RasmusKring skrev:
Det er ærligt talt også først nu, at jeg har overvejet det, men det giver bare en del mening. RVP har måske været for meget skadet i perioder, men når vi nu allerede har en etableret angriber, så er det ikke noget kæmpe problem.

I mine øjne er RVP blandt europas skarpeste angribere. Han er rigtigt nok mere en klassisk 9'er end Benzema, men er hele formålet ikke at få en spiller ind, som kan nogle ting, som Benzema ikke kan? I mine øjne har RVP klassen og skarpheden til at gøre netop dette.

Og lad os nu ikke lade som om, at Benzema er den eneste angriber i verden, der kan trække ned i banen og deltage i spillet. RVP er 100 procent på niveau med Benzema hvad angår spilintelligens og afleveringer. Det nuværende Manchester United kunne få enhver til at se dårlig ud.

For det første tror jeg ikke, at RvP gider være 2. valg og for det andet, så er det meget muligt, at han er en god afslutter, men som jeg ser det, så er det Ronaldo og Bale (faktisk også Jesé efter at have set ham indtil nu), der skal lave målene, mens vores angriber skal sørge for at skabe plads og deltage i spillet. Der ser jeg ikke RvP passe ind. Han går aldrig ned i banen og deltager, og samtidig synes jeg ikke han kan spille i høj fart. Derfor kan jeg ikke se ham i klubben, og specielt ikke hvis det er som 2. valg, da jeg er overbevist om, at han ikke skifter for at være backup.

12 år 4 måneder siden #20 af baggins
uanset hvor god en sæson Benzema har spillet, så det jo ikke afgjort at Mario Mandžukić eller for den sags skyld RvP skulle side på bænken hvis de kom til klubben. RvP ville være en god angriber at anskaffe - han har de kvaliteter, der skal til og så kan man bare gøre det klart for ham at ikke er sikret spilletid (hvilket også ville være mærkeligt). Og jeg tror faktisk at han ville bytte mindre spilletid for at få nogle titler, for dem samler han ikke ligefrem på. Derudvoer har han også skadesproblemer og er 30 år, så derfor ville han efterhånen godt kunne være den perfekte (mulige) backup.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved baggins.
Følgende bruger(e) sagde tak: RasmusKring

• Omar
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #21 af Omar
Besvaret af Omar på emne Ancelotti har bedt om tre spillere
Hvad med Javier Hernandez?
Jeg kan personligt godt lide ham og han er ikke helt tilfreds med at være i united.
En Insigne fra Napoli kunne også været et bud. Han er ung og har et stort talent.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Omar.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #22 af RasmusKring

Brylle skrev:

RasmusKring skrev:

For det første tror jeg ikke, at RvP gider være 2. valg og for det andet, så er det meget muligt, at han er en god afslutter, men som jeg ser det, så er det Ronaldo og Bale (faktisk også Jesé efter at have set ham indtil nu), der skal lave målene, mens vores angriber skal sørge for at skabe plads og deltage i spillet. Der ser jeg ikke RvP passe ind. Han går aldrig ned i banen og deltager, og samtidig synes jeg ikke han kan spille i høj fart. Derfor kan jeg ikke se ham i klubben, og specielt ikke hvis det er som 2. valg, da jeg er overbevist om, at han ikke skifter for at være backup.

Så vi behøver faktisk slet ikke en angriber, der scorer mål eller?

Igen, lad os lige nu slappe af med Benzema-hype. Der er andre angribere, der også kan spille bold.

Ingen tvivl om, at RVP hos United og Arsenal har søgt meget i dybden, fordi det er den type angriber, der har været brug for. Men jeg er overbevist om, at han godt kan tilpasse sig til at trække ned i banen indimellem.

Jeg er dog helt enig i, at det er tvivlsomt, om han ønsker at skifte væk fra fast spilletid. Der er dog ingen, der siger, at han skal være bænkevarmer. Han vil blive købt og få chancen i direkte konkurrence med Benzema, så er hans spilletid bare et spørgsmål om, hvor godt han spiller.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #23 af Brylle

RasmusKring skrev: Så vi behøver faktisk slet ikke en angriber, der scorer mål eller?

Igen, lad os lige nu slappe af med Benzema-hype. Der er andre angribere, der også kan spille bold.

Ingen tvivl om, at RVP hos United og Arsenal har søgt meget i dybden, fordi det er den type angriber, der har været brug for. Men jeg er overbevist om, at han godt kan tilpasse sig til at trække ned i banen indimellem.

Jeg er dog helt enig i, at det er tvivlsomt, om han ønsker at skifte væk fra fast spilletid. Der er dog ingen, der siger, at han skal være bænkevarmer. Han vil blive købt og få chancen i direkte konkurrence med Benzema, så er hans spilletid bare et spørgsmål om, hvor godt han spiller.

Det har jeg aldrig skrevet. Vi behøver ikke en angriber, der skal lave 20+ mål. Den klarer Ronaldo, mens Bale også bomber løs. Det har intet med at hype Benzema at gøre, men mere ideen om, at Benzema er en anden type angriber end RvP. Du behøver ikke lægge ord i munden på mig.

Der er absolut ingen, der siger, at han skal være bænkevarmer, nej. Jeg ser det dog ikke som en positiv ting at sætte gang i en Benzema vs Pipita oppe i angrebet endnu en gang. Sidst så vi jo hvordan det endte. To angribere uden selvtillid og uden at vide, hvad deres rolle på holdet var.

Om han kan tilpasse sig, er et godt spørgsmål. Han er helt sikkert en klog spiller, men det er ikke alle kloge spillere, der kan bevæge sig på samme måde som Benzema. :)

12 år 4 måneder siden #24 af SR4
Benzema er måske den bedste i verden til at at spille både rollen som ren 9'er og falsk 9'er. Altså en "9,5'er.

Da Ronaldo ikke spillede, viste han at han sagtens kan score mål. Og generelt har han scoret mange mål i forhold til hans rolle om at opbygge spillet for Bale og Ronaldo. Så Benz skal ikke sættes i konkurrence i for højt pres, hvis det gør ham dårligere. For ser ikke andre alternativer, der skulle være bedre til 9,5 rollen.

Leveret af Kunena Forum