Stjernerne svigtede i Sevilla
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
1. Atletico Madrid 95 - point
2. Barcelona 94 - point
3. Real Madrid - 94 point
I "gamledage" var man sikker vinder, hvis man nåede de gyldne 90 point. Imponerende stabilitet af alle tre hold.
Personligt er jeg lidt bange for, vi ender med en 3. plads, taber Copa del Rey finalen og ryger ud af kvartfinalen i CL. På papiret vil det være langt dårligere, end hvad Mourinho opnået gennem tre år.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Halamadrid1990
- Gæst
-
Skal vi have et nogenlunde sikkert forsvar skal Lopez bænkes og Casillas på mål allerede fra næste kamp. Det vil desuden også styrke os i de sidste Champions League kampe, da vi vil se en kamp varm Casillas og et forsvar der forventleligt vil spiller med mere sikkerhed omkring målmanden.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Bale og Ronaldo med plads, dødsensfarlige! Bale og Ronaldo uden plads...... not so much. Når Modric er den eneste kreative løsning man har på holdet, så har man altså et problem!
Etter de første 20 minutter havde jeg aldrig gættet på et nederlag, vi fik masser af plads. Men lige pludselig stillede de bussen, og den stod godt. Og med det langsomme spil der blev praktiseret idag, uden den nødvendige bevægelse, ja så sker sådan noget jo.
Og Alonso. Nu har han efterhånden vist i samtlige kampe mod topmodstand, at vi simpelthen ikke kan regne med ham mere.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
AlanSahinovic skrev:
FigoJensen skrev: Det er så pinligt, at det nærmest ikke kan beskrives! Endnu en sæson uden titler... Det her hold er så latterligt ringe. Talentløst, potentløst.. De kan ingenting, når det gælder.
Lad nu være med at komme brølende tilbage når vi vinder Champions League - medløber.
... og det bliver sandsynligvis ikke i år.
Og det er faktisk lidt sjovt/sørgeligt at se så mange der stadig koncentrere sig om at ønske sig Casillas når man lige har tabt udelukkende pga. de offensive kræfter. FOKUS drenge - medmindre I vil have Casillas som angriber ...
åhh har du læst hvad der bliver skrevet? Det er ligeså konstruktivt, som at kalde EU for det nye Nazieuropa deraf også Nationen-referencen.madrid2000 skrev:
Raul-rik skrev:
Det her minder om ekstrabladet.dk/nationen ...Madridnation. skrev:
FigoJensen skrev: Det er så pinligt, at det nærmest ikke kan beskrives! Endnu en sæson uden titler... Det her hold er så latterligt ringe. Talentløst, potentløst.. De kan ingenting, når det gælder.
Enig det er virkelig pinligt det her. Utroligt ....
Er nærmest blevet vant til vi smider alt væk i slutningen af sæsonen efter alle de år ...
Det da utroligt så uskarpe de er og bale forhelvede... kom tilbage med jese !
Derudover kan det kun gå for langsomt med at smide lopez ud af det mål. Savner fantom redningerne fra casillas som kunne redde os i sådan en kamp. Arbeloa må også meget gerne vende tilbage, det går ikke det her.....
Så er vi så tilbage på 3 pladsen - pinligt.
Hvorfor?
Man tager Diego Lopez i målet hvorfor? Han har ikke stået en eneste god kamp. En målmand skal også lave fantastiske redninger. Det nytter ikke noget folk hele tiden forsvar ham med, at manden ikke kunne gøre noget ved målene, når vi har en mand som Casillias, der gennem hele carrieren har lavet fantom redninger.
Jeg ser hvad du mener. Synes dog ikke det har været et gennemgående problem i foråret.. indtil i dag. Men hey spiller alle ikke en dårlig kamp i dag, og havde vi overhovedet haft denne diskussion hvis RMCF nu bare havde lukket kampen i første halvleg som de skulle ?Real-Laudrup skrev: Jeg sagde det her flere gange i efteråret og blev haglet ned, gang på gang.
Bale og Ronaldo med plads, dødsensfarlige! Bale og Ronaldo uden plads...... not so much. Når Modric er den eneste kreative løsning man har på holdet, så har man altså et problem!
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Derudover kommer chl kvartfinal kampene mod Dortmund.
Jeg tror og håber selvfølgelig holdet tager sig sammen og virkelig viser hvad de kan. Det kan ikke være rigtigt det her.
Jeg mener helt klart at det også er på tide at casillas for alvor kommer tilbage.. så må vi bare håbe ramos og ronaldo ikke får karantæne for deres udtagelser. De er nok de sidste vi har brug for at miste nu.
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
madrid2000 skrev: Når elendigmendi har været kampens spiller, ja så kan i selv forstille jer, hvor højt niveauet har været.
Når han er kampens spiller, så burde du skrive hans navn rigtigt. Det burde du i øvrigt også, når han er kampens dårligste.
Hvis du har problemer med at stave det, så kan du skrive "Ild", fjerne d'et og tilføje "larramendi". Det er lettere at huske, synes jeg.
Var hans motivation bare den skide individuelle pris? For aldrig har jeg set en spiller falde så meget i niveau som han gjorde fra slutningen af 2013 og til nu. Han har været decideret elendig i hele 2014, og virker total opgivende.
Det er godt nok frustrerende at se på.
Det har intet at gøre med vores pointtab idag, for jeg er faktisk helt rolig. Ufattelig skuffet, men det skal man også være.
Mesterskabet er ikke forbi, men havde snakken med en ven tidligere, og vi blev hurtigt enige om, at kommer Barcelona først forbi os med 1 eller 2 point, så ser de sig ikke tilbage igen. De har et utroligt nemt program, og kampen imod At. Madrid kører de sten sikkert hjem, hvis de skal!
Jeg har mange gange rost Alonso og Ancelotti's ro, og jeg havde aldrig troet, at jeg nu ville kritisere den. Alonso spiller i bakgear, og slap nu af hvor er det belastende han skal være så rolig, når han bliver lullet i søvn af det. Jeg ved ikke om Ancelotti har fået så meget ro ind på holdet, at de simpelthen er faldet i søvn af det. Det er godt nok trist at se på, og der er seriøst ingen spillere, som bare viser lidt attitude og pisker holdet frem. Pepé prøver, men han er jo ikke rask, og mange gange virker det nærmere til han er ved og få en nedsmeltning, og render forvirret rundt.
Bale og Benzema tror jeg ikke siger mere end 10 ord i løbet af en kamp, og alt hvad der kommer ud af Ronaldo's mund virker negativt.
Jeg savner den gode form for aggressivitet og vildskab, som Di María f.eks. levere. Ham savnede vi idag. Ikke så meget hans kreative ting, da holdet egentlig spillede sig frem til rigtig mange store chancer, men mere den vildskab og uortodokse løb.
Lad os håbe på bedre tider, og hvor er jeg dog stor fan af Varane, som jeg håber fremover enten skal spille i stedet for Ramos eller Pepé. Hvem af dem er jeg efterhånden lidt ligeglad med. De begge kommer nok alligevel til at koste når det virkelig gælder.
Casillas vs. Lopez. Den er virkelig indlysende efterhånden! Som altid så gør Lopez det han skal, men det kan vi ikke bare stille os tilfredse med i Real Madrid. Med dårligt forsvarspil i stort set alle kampe, så skal der komme magi fra vores sidste skanse, og vi skal rigtig langtid tilbage for at se Lopez levere det. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men jeg husker Dortmund kampen som den sidste?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Raul-rik skrev:
åhh har du læst hvad der bliver skrevet? Det er ligeså konstruktivt, som at kalde EU for det nye Nazieuropa deraf også Nationen-referencen.madrid2000 skrev:
Raul-rik skrev:
Det her minder om ekstrabladet.dk/nationen ...Madridnation. skrev:
Enig det er virkelig pinligt det her. Utroligt ....
Er nærmest blevet vant til vi smider alt væk i slutningen af sæsonen efter alle de år ...
Det da utroligt så uskarpe de er og bale forhelvede... kom tilbage med jese !
Derudover kan det kun gå for langsomt med at smide lopez ud af det mål. Savner fantom redningerne fra casillas som kunne redde os i sådan en kamp. Arbeloa må også meget gerne vende tilbage, det går ikke det her.....
Så er vi så tilbage på 3 pladsen - pinligt.
Hvorfor?
Man tager Diego Lopez i målet hvorfor? Han har ikke stået en eneste god kamp. En målmand skal også lave fantastiske redninger. Det nytter ikke noget folk hele tiden forsvar ham med, at manden ikke kunne gøre noget ved målene, når vi har en mand som Casillias, der gennem hele carrieren har lavet fantom redninger.
Raul-Rik du føler dig sikkert rigtigt smart med de udtagelser du kommer med der.
Jeg forstår alle dem der kommer ud med deres frustrationer over holdet præstation iaften, det var så ringe. Hvis du siger til mig at du ikke er skuffet så forstår jeg dig virkelig ik.
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).