Stjernerne svigtede i Sevilla

12 år 4 måneder siden #25 af Dios
Besvaret af Dios på emne Stjernerne svigtede i Sevilla

madrid2000 skrev: Når elendigmendi har været kampens spiller, ja så kan i selv forstille jer, hvor højt niveauet har været.

Ringe, det var en meget ringe kamp.

Var det ikke noget med den næste ville få en time-out? Jeg er fan ihvertfald!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #26 af Real Madrid 7
Alle sammen nu må i tag jer en slapper, vi er 3 point efter atletico og 2 point efter Barca, og der er 8 kampe tilbage hvorfor så ked af det? vi er i kvartfinalen i CL og finale i Copa Del Rey hvorfor tude? I ved jo ikke hvis Barca og Atletico vinder deres resterende kampe.

12 år 4 måneder siden #27 af Steen
Besvaret af Steen på emne Stjernerne svigtede i Sevilla
Kopiere lige mit, rodet (det beklager jeg), indlæg og sætter den ind her, da jeg nu kan se at artiklen er kommet op.

Er jeg den eneste, der er rigtig glad for at vi tabte i dag? Jeg håber på en sejr, uanset hvor dårlige vi er, men det er fandme pinligt det vi leverer. Mange herinde er glade for Ancelotti, men det er jeg ikke. Jeg er glad for vores fremskridt, men i sidste ende er holdet bare ikke bedre. Nu forventer jeg, at vi ikke vinde noget som helst i år, og det er også fortjent, men Ancelotti skal stadig have en sæson mere.
Jeg vil dog med glæde fyre ham efter næste sæson, hvis holdet stadig er så dårligt. Vi har fortjent at tabe så mange point i denne sæson, men enten har vi været heldige eller også fået dommerhjælp, her tænker jeg især i starten af sæsonen. Vores midtbane er så ringe, at det ikke er til at forstå. Alle led arbejder individuelt, og ikke kollektivt. Det var derfor jeg håbede at vi fik Heynckes som træner, da han netop var god til at få holdet til at arbejde kollektivt. Vores midtbane er ikke en top klub værdigt, hvis vi overhovedet kan kalde os det. Modric bliver rost tit, og det fortjener han også nogle gange, men han fylder intet tit. Det er som om, at han bare selv vælger om han vil ned og hjælpe eller ej. Xabi Alonso er katastrofalt dårlig for tiden, og jeg tror, at han koster kampen i dag. Jeg håbede, at man ikke ville forlænge med ham, men det valgte man så. Han skal ikke spille fast i næste sæson, det håber jeg at træneren har indset. Egentligt ville jeg så gerne hente 2 midtbanespillere, Pogba og Gündogan, men man skal også huske på Illarra, som gjorde det godt i dag. Gündogan ville jeg bruge akkurat som vi bruger Xabi Alonso, hvor han dirigere vores spil, og så Pogba ved siden af Modric. Jeg er stadig ikke overbevist om Illarra, og jeg synes også at der er plads til at hente to nye spillere til midtbanen, men jeg kan dog på samme tid godt se, at det kan blive for mange. Det kommer an på hvordan man ser på situationen der. Men som sagt så gjorde Illarramendi det rigtig godt i dag, selvom jeg stadig var skuffet over hans manglende overblik til tider, hvor han fokusere for meget på at få bolden væk, og ikke på at få den det bedste sted hen. Her tænker jeg på, han tid spiller den tilbage i stedet for at kigge op og se en medspiller. Jeg synes heller ikke at han tilbød sig nok til Bale og hjalp ham og Carvajal med at skabe overtals situationer, men alt i alt var det en rigtig god kamp fra hans side af. Marcelo var den dårligste, og jeg synes at han har været sæsonens flop. Jeg håber at vi henter en ny LB, som vi nok også gør, for så kan Marcelo sidde på bænken hele sæsonen. Det er slet ikke godt nok, det han præstere. Jeg håber også at vi henter en ny HB. Carvajal er bare en kegle, og han har overrasket mig negativt. Jeg forventede meget mere af en spiller, som af flere eksperter blev kaldt for den bedste højreback i den tyske liga. Det kræver en del, at overgå Lahm. Men han sejler alt for tid, især defensivt. Han tænker sig slet ikke om, og handler alt for impulsivt. Tilbage til midtbanen, som jeg absolut hader. Vores midtbane kan ALDRIG kontrollere en kamp, det er ikke sket en eneste gang i denne sæson. Det sker mod de hold der ligger sig ned, men aldrig mod de bedre hold der faktisk gerne vil spille bold. Så kan vi have BBC, men hvad nytter det når de i sidste ende selv skal skabe chancerne? Vores spillere løber og arbejder for sig selv, og skal Ancelotti have skylden for. Jeg ser flere gange under kampene, at midten af banen er HELT tom, og spillerne bare placere sig tilfældigt på banen. Så havner Bale, Ronaldo eller Benzema i situationer hvor de bruger tid på at finde en medspiller, men ikke kan finde en, og i stedet ser at de er omringet af en masse modstandere. Man kan ikke vinde en kamp, hvis man ikke har en midtbane. Se på Bayern eller Barcelona. Ja, de spiller også dårlige kampe, men alt deres spil køre gennem deres midtbane. Jeg vil med glæde dræbe modstanderen med en masse afleveringer, for det er sådan man skaber hullerne. Vi vil pt. bare angribe, uden at man tager en slapper, og ikke fokusere på at søge ned i zoner hvor man kan hjælpe medspillerne, men i stedet fokusere på at løbe længere fremme for at vi kan angribe med det samme.

Man møder et formstærkt Sevilla mandskab på udebane, og så forventer man, at man med 15 gode minutter kan vinde en kamp. Hvad fanden tænker Ancelotti og spillerne på? Jeg har længe skrevet at vi bliver gjort bedre end vi er, og det kan man se i dag, og også mod Barcelona (og også mod Atletico Madrid, for den sags skyld). Vi kunne sagtens være foran stort efter 20 minutter af en kamp, men sådan fungere fodbold ikke. Du vinder ikke bare kampe ved at starte godt og hårdt ud, du skal være god hele kampen igennem. Vi prøver at spille på 70%, men det kan man ikke sgu ikke mod så stærkt et hold. Jeg ved ikke hvad træneren tænker på. Dog ved jeg, at jeg elsker at se os blive straffet på denne måde. Det er virkelig dejligt at se et hold der tror på sig selv, og ved at de kan komme tilbage i kampen selvom '' verdens bedste hold, Real Madrid'', hurtigt kommer foran.
Vi smider mesterskabet i dag, og det er fortjent nok. Barcelona har ikke været særlig gode, og Atletico de.. Ja, jeg ved ikke med dem. Jeg tror stadig ikke på dem, men de følger trods alt med. Men, vi kunne sagtens have vundet mesterskabet i år, men vi er bare ikke gode nok, og det må man bare indse.

Jeg forstår ikke taktikken, jeg ser spillere der presser, og så spillere der få minutter efter bare lunter hen imod modspillerne, og bliver totalt udspillet efter blot 3 afleveringer. Hvordan fungerer vores presspil?
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #28 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Stjernerne svigtede i Sevilla
Jeg synes at real madrid spiller ikke godt nok sammen det meste af tiden, for mange boldtab, alt for mange unødvendige og dårlige spark udenfor feltet , i stedet for bare at spille den videre og gøre chancen stor.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Pepe.

12 år 4 måneder siden #29 af Real-Laudrup

Raul-rik skrev:

Real-Laudrup skrev: Jeg sagde det her flere gange i efteråret og blev haglet ned, gang på gang.

Bale og Ronaldo med plads, dødsensfarlige! Bale og Ronaldo uden plads...... not so much. Når Modric er den eneste kreative løsning man har på holdet, så har man altså et problem!

Jeg ser hvad du mener. Synes dog ikke det har været et gennemgående problem i foråret.. indtil i dag. Men hey spiller alle ikke en dårlig kamp i dag, og havde vi overhovedet haft denne diskussion hvis RMCF nu bare havde lukket kampen i første halvleg som de skulle ?

Sammenlignet med sidste år, så synes jeg ikke at mange hold har parkeret bussen imod os, som Sevilla gjorde i dag. Havde flere hold stået kompakt, så er jeg sikker på at vi havde smidt nogle flere point.

12 år 4 måneder siden #30 af raul7=kongen

Real Madrid skrev: Hvis Barca og Atletico vinder deres næste 7 kampe, og samtidig spiller uafgjort mod hinanden, samtidig med, Real Madrid vinder samtlige 8 kampe, så vil top tre i La Liga se således ud efter 38. spillerunde:

1. Atletico Madrid 95 - point
2. Barcelona 94 - point
3. Real Madrid - 94 point

I "gamledage" var man sikker vinder, hvis man nåede de gyldne 90 point. Imponerende stabilitet af alle tre hold.

Personligt er jeg lidt bange for, vi ender med en 3. plads, taber Copa del Rey finalen og ryger ud af kvartfinalen i CL. På papiret vil det være langt dårligere, end hvad Mourinho opnået gennem tre år.

For fire dage siden lugtede det af to, måske tre titler.

Skal vi ikke lige tage den med ro, inden vi maler værst tænkelige scenarie på væggen?
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

12 år 4 måneder siden #31 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Stjernerne svigtede i Sevilla

Dios skrev: Er der nogen som kan fortælle mig hvad der er galt med Ronaldo? Han virker så umotiveret, trist, sørgelig og dårlig tilpas. Der er intet vilje og spore i hans spil længere, og efter hver boldtab, så slår han ud med armene og viser intet gejst eller vilje til at vinde bolden tilbage.
Var hans motivation bare den skide individuelle pris? For aldrig har jeg set en spiller falde så meget i niveau som han gjorde fra slutningen af 2013 og til nu. Han har været decideret elendig i hele 2014, og virker total opgivende.
Det er godt nok frustrerende at se på.
Det har intet at gøre med vores pointtab idag, for jeg er faktisk helt rolig. Ufattelig skuffet, men det skal man også være.

Mesterskabet er ikke forbi, men havde snakken med en ven tidligere, og vi blev hurtigt enige om, at kommer Barcelona først forbi os med 1 eller 2 point, så ser de sig ikke tilbage igen. De har et utroligt nemt program, og kampen imod At. Madrid kører de sten sikkert hjem, hvis de skal!

Jeg har mange gange rost Alonso og Ancelotti's ro, og jeg havde aldrig troet, at jeg nu ville kritisere den. Alonso spiller i bakgear, og slap nu af hvor er det belastende han skal være så rolig, når han bliver lullet i søvn af det. Jeg ved ikke om Ancelotti har fået så meget ro ind på holdet, at de simpelthen er faldet i søvn af det. Det er godt nok trist at se på, og der er seriøst ingen spillere, som bare viser lidt attitude og pisker holdet frem. Pepé prøver, men han er jo ikke rask, og mange gange virker det nærmere til han er ved og få en nedsmeltning, og render forvirret rundt.
Bale og Benzema tror jeg ikke siger mere end 10 ord i løbet af en kamp, og alt hvad der kommer ud af Ronaldo's mund virker negativt.
Jeg savner den gode form for aggressivitet og vildskab, som Di María f.eks. levere. Ham savnede vi idag. Ikke så meget hans kreative ting, da holdet egentlig spillede sig frem til rigtig mange store chancer, men mere den vildskab og uortodokse løb.

Lad os håbe på bedre tider, og hvor er jeg dog stor fan af Varane, som jeg håber fremover enten skal spille i stedet for Ramos eller Pepé. Hvem af dem er jeg efterhånden lidt ligeglad med. De begge kommer nok alligevel til at koste når det virkelig gælder.

Casillas vs. Lopez. Den er virkelig indlysende efterhånden! Som altid så gør Lopez det han skal, men det kan vi ikke bare stille os tilfredse med i Real Madrid. Med dårligt forsvarspil i stort set alle kampe, så skal der komme magi fra vores sidste skanse, og vi skal rigtig langtid tilbage for at se Lopez levere det. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men jeg husker Dortmund kampen som den sidste?

Dios, vi har næsten nøjagtig de samme tanker omkring det her. Dog er der lige lidt jeg vil kommentere.

Ronaldo: han er faldet meget i niveau, men lige netop idag synes jeg han viste vilje, stort set alle hans driblinger lykkedes idag, og man kunne se på ham fra start at han var opsat. Frustrationer tog dog over ligesom resten af holdet.

Pepe: jeg synes Pepe spillede fantastisk i forsvaret, nej hvor han bare erobrer mange bolde. At han så skal op og lave indlæg og kombinere og jeg ved ikke hvad, ja det er håbløst, men det synes jeg nu ikke vi ser så meget mere. Og generelt har hans niveau været super i denne sæson. Varane og Pepe bør være makkerparret i slutningen af sæsonen.

Casillas: jeg har lige siden debatten startede hold mig udenfor, da jeg mener at Lopez har gjort det upåklageligt. Siden da er jeg begyndt at lægge mærke til at Casilllas simpelthen er en mester i at sætte spillet i gang med lange udkast, og Lopez tit er alt for ubeslutsom. Derudover er jeg fuldstændig enig i, at Lopez kun leverer det man forventer, man aldrig hiver en pragtredning frem når der er allermest brug for det.

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #32 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Stjernerne svigtede i Sevilla

madrid2000 skrev: Kampens spiller var Rakitic. Kampens detalje var hans hæl over pepe.

Det kommer bag på ham at han overhovedet får den med. Jo det ser flot ud, men lad være med at se overrasket ud.
Derudover så kunne han i min optik sagtens have fået to gule forinden for film. Helt vildt så usympatisk han er at se på når han smider sig i bedste Neymar stil. Ulækkert!

12 år 4 måneder siden #33 af Raul-rik

Madridnation. skrev:

Raul-rik skrev:

madrid2000 skrev:

Raul-rik skrev:

Madridnation. skrev:

FigoJensen skrev: Det er så pinligt, at det nærmest ikke kan beskrives! Endnu en sæson uden titler... Det her hold er så latterligt ringe. Talentløst, potentløst.. De kan ingenting, når det gælder.

Enig det er virkelig pinligt det her. Utroligt ....
Er nærmest blevet vant til vi smider alt væk i slutningen af sæsonen efter alle de år ...
Det da utroligt så uskarpe de er og bale forhelvede... kom tilbage med jese !

Derudover kan det kun gå for langsomt med at smide lopez ud af det mål. Savner fantom redningerne fra casillas som kunne redde os i sådan en kamp. Arbeloa må også meget gerne vende tilbage, det går ikke det her.....
Så er vi så tilbage på 3 pladsen - pinligt.

Det her minder om ekstrabladet.dk/nationen ...

Hvorfor?

Man tager Diego Lopez i målet hvorfor? Han har ikke stået en eneste god kamp. En målmand skal også lave fantastiske redninger. Det nytter ikke noget folk hele tiden forsvar ham med, at manden ikke kunne gøre noget ved målene, når vi har en mand som Casillias, der gennem hele carrieren har lavet fantom redninger.

åhh har du læst hvad der bliver skrevet? Det er ligeså konstruktivt, som at kalde EU for det nye Nazieuropa deraf også Nationen-referencen.

Raul-Rik du føler dig sikkert rigtigt smart med de udtagelser du kommer med der.
Jeg forstår alle dem der kommer ud med deres frustrationer over holdet præstation iaften, det var så ringe. Hvis du siger til mig at du ikke er skuffet så forstår jeg dig virkelig ik.

Jeg er skam skuffet. Jeg har bare ikke brug for at komme med edder og forbandelser som f.eks. "Det her hold er så latterligt ringe. Talentløst, potentløst.."

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #34 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Stjernerne svigtede i Sevilla

raul7=kongen skrev:

Real Madrid skrev: Hvis Barca og Atletico vinder deres næste 7 kampe, og samtidig spiller uafgjort mod hinanden, samtidig med, Real Madrid vinder samtlige 8 kampe, så vil top tre i La Liga se således ud efter 38. spillerunde:

2. Barcelona 94 - point

I "gamledage" var man sikker vinder, hvis man nåede de gyldne 90 point. Imponerende stabilitet af alle tre hold.

Personligt er jeg lidt bange for, vi ender med en 3. plads, taber Copa del Rey finalen og ryger ud af kvartfinalen i CL. På papiret vil det være langt dårligere, end hvad Mourinho opnået gennem tre år.

Skal vi ikke lige tage den med ro, inden vi maler værst tænkelige scenarie på væggen?

Hvorfor? De tabte ufortjent til Barca, og er nu knækket mentalt. De spillede det samme umotiverende spil over 90 min. i dag. Så hvis ikke de kan rette op på det så ser det sort ud selv mod Dortmund, hvor jeg så os som favoritter for blot nogle dage siden. Nu kan jeg snildt se at vi får problemer.
Kampen i dag og Barcas resultat in mente, så burde de fandem kunne mande sig op og køre Sevilla over. Men nej, og derfor er der ingen titler til os i år.

12 år 4 måneder siden #35 af Dios
Besvaret af Dios på emne Stjernerne svigtede i Sevilla

raul7=kongen skrev:

2. Barcelona 94 - point

Der var der også 2 ukendte nederlag i vente. Formen skifter utrolig hurtigt, og desværre for os, så ser vores nuværende form ikke specielt god ud.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 4 måneder siden #36 af Real Madrid
Indrømmet, Ronaldo har spillemæssigt ikke har været prangende i 2014, men han har trods alt stadig hjulpet holdet med hans 16 mål i 18 kampe (Samt hans assist), hvilket jeg sys folk har en tendens til at glemme. Så helt galt kan den dog ikke være med motivationen...

Det er for mig at se, holdet som helhed, der fejler og det er vel også sådan, vi helst skal bedømme vores præstationer?

Der er ubalance mellem kæderne og i vores flow, men tænker man tilbage på sidste sommer, så var det to faktorer, mange havde forberedt sig på kunne ske med ny træner, spillestil, spillere mm.

Jeg er måske lidt overrasket over, det først sker nu. Derudover bliver det vanvittig spændende at følge, hvordan Ancelotti og Real Madrid takler den her modgang - og forventer personlgt en decideret nedsabling på lørdag.

Nu modsiger jeg mig selv lidt, men med lidt held, og dygtighed, så har vi stadig mulighed for at vinde alle tre titler. Og hvis det er realiteten efter sæsonen, så bliver det spændende at høre, om folk herinde stadigvæk vil sælge halvdelen af holdet, og erstatte dem med en stjernebesat bænk (trup) alligevel.

Uanset, hvordan den her sæson ender, så mener jeg maksimalt, vi skal hente en backup til Benzema, erstatning for Coentrao og, som noget nydt, en ny midtbane spiller. Må indrømme min mistillid til vores midtbane, når det virkelig gælder, og det vil give et frisk pust med en ny spiller. Dog vil det ikke være en katastrofe, hvis vi venter een sæson mere, da:

Illarramendi, Alonso
Khedira, Di Maria
Modric, Isco

Stadigvæk er en midtbane fyldt med kvalitet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum