Stjernerne svigtede i Sevilla

12 år 4 måneder siden #97 af rezamadridista

Siempre Madrid skrev: Fuck. Taber-mentaliteten er tilbage!

Isco: VI ER REAL MADRID og vi er forpligtede til at rejse os!!

Hvor er jeg træt af den sætning. Stop snakken og vis det på banen i stedet!!

"Vi er Ikke Real Madrid og vi er ikke forpligtede til at rejse os" = vinder-mentaliteten

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #98 af MMM
Besvaret af MMM på emne Stjernerne svigtede i Sevilla

rezamadridista skrev:

"Vi er Ikke Real Madrid og vi er ikke forpligtede til at rejse os" = vinder-mentaliteten

Uden at turde tale for Siempre, så er mit problem med det, at der mængden af opløftende taler ofte er omvendt proportionelle med mængden af opløftende præstationer på banen. Men hvis der er nogen der savner opløftende klichéer i deres liv, så kan jeg anbefale Arbeloas twitter: twitter.com/aarbeloa17

12 år 4 måneder siden #99 af Siempre Madrid

rezamadridista skrev:

Måske en gnom, som kom til klubben op til denne sæson og som ikke brillerer stort i kampene, skulle flette næbbet og begynde at yde. Før er han ikke Real Madrid. Hårdt sagt om Isco, det ved jeg, men man er ikke Real Madrid, blot fordi man fortæller hinanden det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 4 måneder siden #100 af MMM
Besvaret af MMM på emne Stjernerne svigtede i Sevilla
Mest til de spansktalende, men jeg fik et godt grin her: www.lasexta.com/programas/jugones/editor...s_2014032700224.html

Åh Pedrerol, har du ingen skam i livet :-D

• Åberg
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #101 af Åberg
Besvaret af Åberg på emne Stjernerne svigtede i Sevilla
Måske artiklen skulle hedde Stjernen svigtede i Sevilia

Ja for der hvor skoen for alvor trykker hos Madrid er hos Ronaldo. Ikke ved hans evne som spiller, ikke ved evne til at lave mål, nej der hvor det går galt er hans position på holdet. De signaler han sender når det for alvor brænder på er gift på et fodbold hold. Zlatan blev bedt om at indordne sig i Barcelona, for holdet betyder mest, Atletico kæmper som en enhed og hvor tit ser man Messi ryste på hovedet af de andre. Det gør Ronaldo, han fralægger sig offentligt ansvaret og gør til tider hans medspiller nervøse. Denne lille detalje gør, at ha aldrig i min optik bliver helt så kæmpe stor, som han faktisk fortjener. Zidan rystede aldrig på hovedet af de andre, han forblev den samme når Madrid kom bagud og netop derfor vandt de så tit dengang. Ronaldo er uden tvivl den vigtigste spiller i truppen, alle skæver til ham når det går godt, men det gør de også når usikkerheden breder sig, som i går, men hvad ser de? De ser en medspiller der ryster på hovedet, slår ud med armene alt muligt andet. Så lad nu være med at tale om Lopez, Alonso, pepe og Bale når det virkelige problem i kampen om at blive det bedste hold i verden måske ligger et andet sted. Jeg ved mange vil hade mig for at sige det, jeg ved man ikke sætter sin bedste spiller af, men jeg tror ikke for alvor at Madrid bliver så store, så længe Ronaldo spiller med den attitude. Men hvad siger I?

12 år 4 måneder siden #102 af Siempre Madrid

Åberg skrev: Måske artiklen skulle hedde Stjernen svigtede i Sevilia

Ja for der hvor skoen for alvor trykker hos Madrid er hos Ronaldo. Ikke ved hans evne som spiller, ikke ved evne til at lave mål, nej der hvor det går galt er hans position på holdet. De signaler han sender når det for alvor brænder på er gift på et fodbold hold. Zlatan blev bedt om at indordne sig i Barcelona, for holdet betyder mest, Atletico kæmper som en enhed og hvor tit ser man Messi ryste på hovedet af de andre. Det gør Ronaldo, han fralægger sig offentligt ansvaret og gør til tider hans medspiller nervøse. Denne lille detalje gør, at ha aldrig i min optik bliver helt så kæmpe stor, som han faktisk fortjener. Zidan rystede aldrig på hovedet af de andre, han forblev den samme når Madrid kom bagud og netop derfor vandt de så tit dengang. Ronaldo er uden tvivl den vigtigste spiller i truppen, alle skæver til ham når det går godt, men det gør de også når usikkerheden breder sig, som i går, men hvad ser de? De ser en medspiller der ryster på hovedet, slår ud med armene alt muligt andet. Så lad nu være med at tale om Lopez, Alonso, pepe og Bale når det virkelige problem i kampen om at blive det bedste hold i verden måske ligger et andet sted. Jeg ved mange vil hade mig for at sige det, jeg ved man ikke sætter sin bedste spiller af, men jeg tror ikke for alvor at Madrid bliver så store, så længe Ronaldo spiller med den attitude. Men hvad siger I?

Om Messi ligefrem ryster på hovedet ved jeg ikke, men han har da flere gange instrueret sine medspillere om, hvordan de skal spille. Og det er fair nok, når man er så stor en fodboldspiller som han og Cristiano Ronaldo er. Måske ser det ikke skide sympatisk ud med Cristiano Ronaldo, men både nuværende og tidligere spillere står trods alt i kø for at rose ham for netop hans professionalisme.

Nu spillede han ikke selv nogen stor kamp i går og så ser det ekstra mærkeligt ud, når han kritiserer andre, men nu skal vi heller ikke gøre spillere mere pjevsede. De kan nok godt tåle lidt hårde gloser og fagter.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #103 af Storken
Besvaret af Storken på emne Stjernerne svigtede i Sevilla

Ja for der hvor skoen for alvor trykker hos Madrid er hos Ronaldo. Ikke ved hans evne som spiller, ikke ved evne til at lave mål, nej der hvor det går galt er hans position på holdet. De signaler han sender når det for alvor brænder på er gift på et fodbold hold. Zlatan blev bedt om at indordne sig i Barcelona, for holdet betyder mest, Atletico kæmper som en enhed og hvor tit ser man Messi ryste på hovedet af de andre. Det gør Ronaldo, han fralægger sig offentligt ansvaret og gør til tider hans medspiller nervøse.

Jeg kan da i hvert fald huske en situation i Villas sidste sæson, hvor han pænt fik at vide af Messi, at hvis han ikke kunne tage sig sammen og ramme målet, så kunne han passende sende bolden videre til Numero Uno og så skulle Messi nok gøre arbejdet færdigt. Det er måske ikke en gentagende begivenhed, men der er ingen tvivl om, at Messi har samme vindermentalitet som Ronaldo. Messi er bare bedre til at holde frustrationerne indenbords.

12 år 4 måneder siden #104 af Dios
Besvaret af Dios på emne Stjernerne svigtede i Sevilla

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev: @Siempre Madrid.

Arh Siempre, så gør Carvajal det altså heller ikke værre. Jeg ved du har en kæmpe man crush på Arbeloa, men nu nærmer du dig Lopez standarden!

Jeg kan da ihvertfald nævne de første 4 som var dårligere end Carvajal igår, og én af dem er Marcelo! Og faktisk kan jeg også nævne et par stykker som var dårligere imod Barcelona.

Carvajal har ikke gjort det overbevisende eller fremragende det seneste stykke tid, men det synes jeg nu heller ikke hodet har gjort.

Ja, jeg er Pro-Arbeloa, men jeg ved også at fremtiden tilhører Carvajal og det er faktisk derfor, at jeg er bekymret for ham netop nu, hvor han står næsten alene på den højreback og dermed nemt bliver et offer for dårligdommene, som der forhåbentlig ikke bliver for mange af.

Som spiller, der er med for at lære, har man brug for pauser ind i mellem og her havde Arbeloa været genial at have med.

Og du har fuldstændig ret. Der var flere spillere langt under lavmålet i går, heriblandt Marcelo og Xabi Alonso.

Så længe han udvikler sig som Marcelo gjorde, så er jeg ganske tilfreds :) For faktisk synes jeg ikke han er så elendig defensiv som han bliver gjort til herinde, og er en god trussel fremadrettede. Arbeloa er ligesom Alonso fandens vigtige i truppen, men de synger begge på sidste vers, og denne her sæson har for alvor bevist mig om, at ingen af dem har niveauet længere.

Ingen tvivl om, at det er vigtigt og have en okay habil spiller til at tage over, men Nacho er genial hvis du spørger mig. Han bringer med ligeså lidt som Arbeloa offensivt, men er godt nok undervurderet defensivt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe, andreashn, MMM

12 år 4 måneder siden #105 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Stjernerne svigtede i Sevilla

Ved ikke om du så kampen igår, men sjovt nok efter 1-1 målet fra Sevilla, kunne man se Ronaldo med tommelfingeren oppe og signalerede at de skulle komme ind i kampen igen.
Selvfølgelig kan han ryste på hovedet af sine spillere nogle gange.. det gør alle verdensstjerner når det ikke lige kører.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid 7

• Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #106 af Barça
Besvaret af Barça på emne Stjernerne svigtede i Sevilla

Storken skrev:

Ja for der hvor skoen for alvor trykker hos Madrid er hos Ronaldo. Ikke ved hans evne som spiller, ikke ved evne til at lave mål, nej der hvor det går galt er hans position på holdet. De signaler han sender når det for alvor brænder på er gift på et fodbold hold. Zlatan blev bedt om at indordne sig i Barcelona, for holdet betyder mest, Atletico kæmper som en enhed og hvor tit ser man Messi ryste på hovedet af de andre. Det gør Ronaldo, han fralægger sig offentligt ansvaret og gør til tider hans medspiller nervøse.

Jeg kan da i hvert fald huske en situation i Villas sidste sæson, hvor han pænt fik at vide af Messi, at hvis han ikke kunne tage sig sammen og ramme målet, så kunne han passende sende bolden videre til Numero Uno og så skulle Messi nok gøre arbejdet færdigt. Det er måske ikke en gentagende begivenhed, men der er ingen tvivl om, at Messi har samme vindermentalitet som Ronaldo. Messi er bare bedre til at holde frustrationerne indenbords.

Meget enig. Ronaldo er meget ekspressionistisk i hans måde at være på, på banen. Man ser det når han scorer, og man ser det i den grad også når tingene ikke går godt. Søg bare på "Ronaldo tika taka" på youtube, hvis nogen skulle være i tvivl. Messi derimod har samme temperament, men er vildt god til at holde det inde og fokusere på spillet. Der har dog været undtagelser. Fx dengang med David Villa, og andre gange i El Clásicos.

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #107 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Stjernerne svigtede i Sevilla
Jeg synes at hverken Alonso eller Cristiano Ronaldo skulle have spillet mod Schalke-04 , begge virkede træt mod barca til sidst, og var virkede endnu mere træt mod Sevilla.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #108 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Stjernerne svigtede i Sevilla

Og hvordan var det lige, at det gik med Zlatan, da han indordnede sig i Barcelona? Ifølge ham selv følte han sig som en dyr i zoologisk have, der ikke kunne udfolde sig. Desuden havde han problemer med Messi, som angiveligt var tøsefornærmet over, at Zlatan var en ligeså stor stjerne, som han selv. Så måske er alting ikke så sort og hvidt.

Fodboldspillere er også mennesker, og hvis man fjerner deres personlighed, så kan det gå ud over deres spil på banen. Ronaldo er en hyperambitiøs person, der holder både sig selv og folk omkring ham til meget høje standarder. så længe langt de fleste fornærmede fagter og udfald, han laver, er imod sig selv, så har jeg intet problem med det. Ronaldo har ikke Zidane rolige væsen, men til gengæld har han et drive og en vindermentalitet, der gør ham til en "killer" på en fodboldbane. Det er både en fordel og en ulempe, men det er nu engang sådan, Ronaldo er.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved RasmusKring.

Leveret af Kunena Forum