Marca-spekulation: Real Madrid holder møde om Benítez-fyring
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Spanske Marca mener at vide, at Real Madrid her til eftermiddag/aften holder et møde, hvor et af punkterne angiveligt skal være spørgsmålet om Rafa Benítez fortsatte virke i klubben.
Ifølge Marca skal kritikken af Benítez´ manglende resultater og hans kontroverser med flere spillere være dråben, som kan få bægeret til at flyde over.
I tilfælde af en fyring af Rafa Benítez står Zinedine Zidane angiveligt til at overtage tøjlerne.
Madridista.dk følger naturligvis sagen tæt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det bliver svært for Zidane at tage over midt i sæsonen, men hvis det er løsningen, så bør det ske nu. De næste fem opgør er imod Deportivo, Sporting Gijon og Espanyol på hjemmebane, Betis og Granada på udebane. 15 sikre point.
Pull the trigger, Florentino.
- Jakobsif555
- Ekspert bruger
-
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hvis der skal fyres, ville jeg "ansætte" Víctor Fernández i det kommende halve år og så lave den spiller-udrensning, som er nødvendig, samtidig med ansættelsen af en ny træner, som til den tid sagtens kan være Zidane........eller Mourinho....
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Florentino Pérez
Hvis Benitez bliver fyret nu, kan jeg ikke umiddelbart se nogen bedre kandidat end Zidane. Ligesom Benitez så kender han klubben og ligaen. Resultaterne med Castilla har vel også været ganske gode denne sæson. Zidane mangler så selvfølgelig trænererfaring på højeste niveau, men til gengæld forventer jeg, at spillerne vil vise ham respekt.
Jeg synes så faktisk, at jeg kunne se mange forbedringer i kampen igår - så på den måde vil timingen undre mig lidt. Det man primært kan kritisere Benitez for IMO er - lidt paradoksalt - at der ikke er styr på defensiven. Der er underligt at han har så store problemer med, at få den centrale akse til at udføre selv det mest simple forsvarsspil.
Nu må vi se... Jeg synes det er svært at gennemskue hvad der sker i klubben pt;)
En stærk sportsdirektør og en stærk træner er løsningen, der ud fra den sportslige vinkel udbeder sig de forstærkninger de mener er nødvendige og så bede Præsidenten om at få det til at ske.
Det kan være svært at finde den rigtige personalemæssige løsning med Zidane indtil sommer, er en efter min mening glimrende løsning, for det går ikke længere med Benitez, der ikke kan skabe respekt om sig selv og hvis Zidane kan beskytte sig selv bag den midlertidige løsning, ofres han ikke.
Se hvor dårligt vi spiller, slet ikke noget koncept og spillestil, flere spillere der ikke gider at spille under ham, så må man jo vælge om man vil fyre eller sælge et helt hold eller træneren.
Tror Zidane vil være det helt rigtige, man for en træner som er vellidt, som vil havde spillernes respekt og som har bevidst noget på fodbold banen selv.
Edit: Radio Marca skriver, at han er blevet fyret og klubben offentliggøre beslutningen 17:30. Det samme skriver AS.
Zidane som træner og Santiago Solari som assistent, ifølge Cadena COPE.
Ind med Zidane. Giv ham en gratis ½ sæson, og lad os så se, hvad der sker til sommer.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Johnson
- Gæst
-
Zidane bliver træner. Han er så stor at han kan bænke Ronaldo. Isco og James bliver bærende spillere på holdet. Han fortsætter med den Arrigo Sacchi-inspirerede 4-4-2 som vi så konturerne af sidste år.
Real Madrid har pludselig et koncept og spillere som ikke er større end træneren.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-