Marca-spekulation: Real Madrid holder møde om Benítez-fyring

10 år 6 måneder siden #73 af LasseRMD
Zidane får heldigvis 5 fine kampe at starte ud med i ligaen. Jeg ved godt at 15 point er kravet, men det er alt andet lige godt at han ikke render ind i nogle af de "store" med det samme.
Måske kan det også være en fordel at vi ikke er med i Copa'en, så Zidane har træningspas hele ugen op til kampene i weekenderne, i stedet for at der ligger dumme Copa-kampe imellem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #74 af asp3200
Så blev sandsynligheden for hazard kommer en del størrere
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Steen

10 år 6 måneder siden #75 af madrid2000
Morten Bruun ‏@Bruun6eren 4h4 hours ago View translation
Zinedine Zidane ny træner i Real Madrid. Større bliver det aldrig. Så skulle de da genoplive Di Stefano.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 6 måneder siden #76 af Hansen

Johnson skrev: I er fandme for mærkelige i det her forum. En af klubbens allerstørste legender bliver ansat som træner og straks flyder det over med negative kommentarer.

Forstår jer ikke.

Jeg har fulgt med i langt tid her på siden, og jeg kan ikke komme i tanke om en kommentar der overgår din Johnson! Verdensklasse! Gi nu forhelvede Zidane en chance. Vi kan begynde med at smadre hovedet ind i væggen om nogen par måneder, men for helvede hvor jeg er glad for din kommentar! Du er en verdensmand!

Det hele minder mig utrolig meget om Pep! Kan I huske hvor vi grinte over Pep's ansættelse? Kan I huske hvor meget tvivl der var omkring ham? " INGEN erfaring" , "Har kun trænet B - holdet", "Barca's ledelse er tåbelig" bla bla bla. BOOM! Hvad skete der så? Han ender med at gør Barca til et af de bedste hold, hvis ikke det bedste, i fodboldens historie.

10 år 6 måneder siden #77 af Elkrimi
... Hvorfor lod man dog Ancelotti gå? Jeg vil ikke udelukke at han var for magelig, men for fanden hvor var han dog the perfect fit.

Lad os håbe at Zidane tager det bedste med fra den tid, og kombinerer det med sin egen stil og former en moderne og kompetent trænerstab.

Benitez har aldrig haft profilen til Real Madrid. Han er for stiv og kontrollerende, og for dårlig til mandskabspleje, hvilke vel nok er en af de væsentligste egenskaber når man har med en Real Madrid trup at gøre med så mange individualister.

10 år 6 måneder siden #78 af madrid2000

Siempre Madrid skrev: Årh, en parodi..........hvis det altså passer.

Zinedine Zidane har tilbudt Iker Casillas at vende tilbage, men den før så stærke målmand ser Real Madrid som et afsluttet kapitel (og tak for det!!).

Altsammen ifølge Cadena SER.

Heldigvis passer det ikke. Det vil have ødelagt første indtryk af Zidane.

Cadena SER correcting themselves by saying they were tricked on the whole "Zidane has called Casillas"-story. Good on them.
3 retweets 4 likes
Reply Retweet 3

10 år 6 måneder siden #79 af Fondo_Sur
Så, nu vinder vi Champions League.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #80 af Raúl 7

Hansen skrev:

Johnson skrev: I er fandme for mærkelige i det her forum. En af klubbens allerstørste legender bliver ansat som træner og straks flyder det over med negative kommentarer.

Forstår jer ikke.

Jeg har fulgt med i langt tid her på siden, og jeg kan ikke komme i tanke om en kommentar der overgår din Johnson! Verdensklasse! Gi nu forhelvede Zidane en chance. Vi kan begynde med at smadre hovedet ind i væggen om nogen par måneder, men for helvede hvor jeg er glad for din kommentar! Du er en verdensmand!

Det hele minder mig utrolig meget om Pep! Kan I huske hvor vi grinte over Pep's ansættelse? Kan I huske hvor meget tvivl der var omkring ham? " INGEN erfaring" , "Har kun trænet B - holdet", "Barca's ledelse er tåbelig" bla bla bla. BOOM! Hvad skete der så? Han ender med at gør Barca til et af de bedste hold, hvis ikke det bedste, i fodboldens historie.

Forskellen er at Guardiola havde stor succes med Barcas B-hold, mens Zidane ikke har imponeret specielt med Castilla. Guardiola og Enrique har også overtaget hold der ved næsten præcis hvordan de skal spille og alle ungdomsspillerne ved det.

Jeg glæder mig meget til at se Zidane i aktion, men han overtager et hold fyldt med primadonnaer og hvor der ingen gennemgående strategi er.

10 år 6 måneder siden #81 af Realex
Én ting er sikkert. Der går ikke længe før vi ser Enzo på førsteholdet!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

10 år 6 måneder siden #82 af Raul7-2880
"del Bosque er med med sine knap 4 sæsoner den længst siddende cheftræner siden 1974. Der har været 55 trænerskifter siden da.
Barcelona har i samme periode haft 29, også et højt tal. "

...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #83 af Brylle

Forstår jer ikke.

Sagde manden, som mener, at Marcelo skal spille på midtbanen og at man ikke skal have et system i klubben. :)

Det er vel fair at anskue tingene lidt mere kritisk end bare naivt at lukke øjnene og hoppe ind i drømmeland.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #84 af Raúl 7

Raul7-2880 skrev: "del Bosque er med med sine knap 4 sæsoner den længst siddende cheftræner siden 1974. Der har været 55 trænerskifter siden da.
Barcelona har i samme periode haft 29, også et højt tal. "

...

Skræmmende. 4 sæson er max.? Det er helt vildt. del Bosque og Ancelotti skulle have haft ti sæsoner hver.

Leveret af Kunena Forum