Marca-spekulation: Real Madrid holder møde om Benítez-fyring
10 år 6 måneder siden #133
af Roesen7
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Besvaret af Roesen7 på emne Marca-spekulation: Real Madrid holder møde om Benítez-fyring
Der skal ingen tvivl herske om, at dette er det bedste der er sket for mit fodboldromantiske hjerte i MANGE år. Drømmen er så vild i mit hoved at jeg dårligt kan se det gå galt. Også kan I ellers bare kalde mig naiv ;-)
Nej, men helt seriøst så er jeg meget glad for dette. Jeg brød mig ikke om Benitez og elsker tanken om Zidane. Ærgerligt, så er der ikke de vilde argumenter, i forhold til at han har haft en sparsom træner karriere hidtil, men til gengæld så har han respekten, opbakningen og den rette filosofi til at tilfredsstille de mange parter i Madrid. Ting, som de fleste af hans foregængere har manglet.
2016 har allerede overgået 2015 i min bog!
Nej, men helt seriøst så er jeg meget glad for dette. Jeg brød mig ikke om Benitez og elsker tanken om Zidane. Ærgerligt, så er der ikke de vilde argumenter, i forhold til at han har haft en sparsom træner karriere hidtil, men til gengæld så har han respekten, opbakningen og den rette filosofi til at tilfredsstille de mange parter i Madrid. Ting, som de fleste af hans foregængere har manglet.
2016 har allerede overgået 2015 i min bog!
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen