Marca-spekulation: Real Madrid holder møde om Benítez-fyring
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis han ikke respekteres, så sælg de problem spillere til højest bydende.
Isco og Varane kommer tilbage i varmen og Benzema får sin mentor igen, så han forhåbentlig ikke dummer sig mere end højst nødvendigt.
- Brylle
- Gæst
-
Men kan Zidane få lov til dette? Jeg ville gætte på, at han vil være under samme situation som Benitez og Ancelotti og derfor er tvunget til at sætte holdet efter det prisskilt, som står ud for de forskellige spillere. Og så hjælper det jo ikke det store, kan man sige.Pelle skrev: En af de helt primære grunde til at ville ønske Zidane lige nu, er at han med statsgaranti vil spille med James og Isco. Bevares, ingen af dem har levet op til deres kvaliteter, men omvendt ville det også være synd og skam at miste dem.
Ind med Zidane. Giv ham en gratis ½ sæson, og lad os så se, hvad der sker til sommer.
Men hvorfor man fra ledelsens side ikke har kunne se fra start at projekt Benitez var en dødsejler, og derfor aldrig skulle have ansat ham, er mig ubegribeligt. Så skulle man have satset på et yngre trænertalent, som man trods alt bedre kunne have forsvaret at fyre.
Men jeg glæder mig til at se Zidane som træner, alt andet lige kan det ikke blive meget værre. Og med Solari som assistent er det da totalt kult.
Og så hæfter jeg mig ved noget Ancelotti udtalte for noget tid siden: "Når Zidane snakker, så lytter spillerne". Noget som har været en tydelig mangelvare under Benitez.
DC19
- Brylle
- Gæst
-
Dude, bare fordi du skifter træner, så har du ikke pludselig indarbejdet et koncept i klubben. Bare fordi du får et ikon ind, så har du ikke pludselig en træner, som kan sætte sig op mod præsidentens ønsker og krav til trupsammensætningen.Johnson skrev: Ønskescenarie:
Zidane bliver træner. Han er så stor at han kan bænke Ronaldo. Isco og James bliver bærende spillere på holdet. Han fortsætter med den Arrigo Sacchi-inspirerede 4-4-2 som vi så konturerne af sidste år.
Real Madrid har pludselig et koncept og spillere som ikke er større end træneren.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Han skal jo ikke skånes. Det et 1000 % han ansvar. Håber seriøst at fansene (bl.a Ultra sur) kører en målrettet kampagne/propaganda om at få Perez kylet ud af klubben gennem protester, demonstrationer mm.
Neye skrev: Et helt nødvendigt tiltag at fyre Benitez, da det ville være uoverskueligt at fyre over halvdelen af spillerstaben. Lad os så bruge det næste halve år på at ansætte en sportsdirektør og få lavet en koncept der passer til klubben
"Os"? hvem er det?
Chamartin skrev:
Neye skrev: Et helt nødvendigt tiltag at fyre Benitez, da det ville være uoverskueligt at fyre over halvdelen af spillerstaben. Lad os så bruge det næste halve år på at ansætte en sportsdirektør og få lavet en koncept der passer til klubben
"Os"? hvem er det?
Mon ikke han mener "Real Madrid", lige såvel som folk gør når de eksempelvis skriver "vi"?
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Vi kan lige så godt rydde ordentligt op, nu hvor vi er igang.
LasseRMD skrev: Håber Perez også har pakket kufferten, og melder sin afgang til pressemødet...
Vi kan lige så godt rydde ordentligt op, nu hvor vi er igang.
Det ville være fedt men der er jeg pessimistisk