Marca-spekulation: Real Madrid holder møde om Benítez-fyring
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Johnson skrev: I er fandme for mærkelige i det her forum. En af klubbens allerstørste legender bliver ansat som træner og straks flyder det over med negative kommentarer.
Forstår jer ikke.
Måske fordi legende ikke nødvendigvis er ensbetydende med løsningen på alle problemer.
Zinedine Zidane kommer fra et særdeles ordinært træner-ophold i Real Madrid Castilla til en trup fyldt med råddenskab.
Jeg håber det absolut bedste for Zinedine Zidane - akkurat som jeg gjorde det med Rafa Benítez. Først og fremmest for Real Madrids skyld.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Johnson
- Gæst
-
Brylle skrev:
Sagde manden, som mener, at Marcelo skal spille på midtbanen og at man ikke skal have et system i klubben. :)Johnson skrev: I er fandme for mærkelige i det her forum. En af klubbens allerstørste legender bliver ansat som træner og straks flyder det over med negative kommentarer.
Forstår jer ikke.
Det er vel fair at anskue tingene lidt mere kritisk end bare naivt at lukke øjnene og hoppe ind i drømmeland.
Det skal stå dig frit for at sidde derhjemme og surmule over at Zidane er blevet træner.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Good luck til Zidane! håber fandme han kan overbevise os om at han er værdig som Real Træner - det nåede Rafa desværre aldrig, eller Carlo osv.
Det eneste jeg ærger mig over er at Pep Guadiola er Catalaner, kunne fandme være saftigt med ham som træner ( YUP I SAID IT! ) ;)
RAUL!!!!
Raul-Madrid skrev: Eneste måde man kan fjerne Perez fra Real Madrid er ved at han ansætter sig selv som træner, for derefter at fyre sig selv 6 mdr. efter!
Good luck til Zidane! håber fandme han kan overbevise os om at han er værdig som Real Træner - det nåede Rafa desværre aldrig, eller Carlo osv.
Det eneste jeg ærger mig over er at Pep Guadiola er Catalaner, kunne fandme være saftigt med ham som træner ( YUP I SAID IT! ) ;)
Jeg synes godt om det med Perez, men ikke den med Guadiola. Real Madrid bliver aldrig et boldflytter hold. Det er simpelthen ikke smukt nok.
Derudover turde Pep at afskedige flere af de afdankede spillere i Barca på daværende tidspunkt, som Ronaldinho og Eto'o. Spørgsmålet er om Zidane også tør være konsekvent overfor for f.eks. Ronaldo, når det brænder på.
Zidane har dog en faktor som ikke skal undervurderes: Legende-status. Spillerne, fansene og Perez forguder ham.
God artikel:
"As for Perez, Paco Aguilar, a veteran Spanish journalist for El Mundo Deportivo, said it best. To paraphrase , sacking Benitez means the Real Madrid president has left himself with no safety net. If things don't improve, the next head to fall will be his own. He will have run out of people to blame. And that might not be a bad thing for Real Madrid."
www.espnfc.com/spanish-primera-division/...idane-at-real-madrid
Raúl 7 skrev:
Hansen skrev:
Johnson skrev: I er fandme for mærkelige i det her forum. En af klubbens allerstørste legender bliver ansat som træner og straks flyder det over med negative kommentarer.
Forstår jer ikke.
Jeg har fulgt med i langt tid her på siden, og jeg kan ikke komme i tanke om en kommentar der overgår din Johnson! Verdensklasse! Gi nu forhelvede Zidane en chance. Vi kan begynde med at smadre hovedet ind i væggen om nogen par måneder, men for helvede hvor jeg er glad for din kommentar! Du er en verdensmand!
Det hele minder mig utrolig meget om Pep! Kan I huske hvor vi grinte over Pep's ansættelse? Kan I huske hvor meget tvivl der var omkring ham? " INGEN erfaring" , "Har kun trænet B - holdet", "Barca's ledelse er tåbelig" bla bla bla. BOOM! Hvad skete der så? Han ender med at gør Barca til et af de bedste hold, hvis ikke det bedste, i fodboldens historie.
Forskellen er at Guardiola havde stor succes med Barcas B-hold, mens Zidane ikke har imponeret specielt med Castilla. Guardiola og Enrique har også overtaget hold der ved næsten præcis hvordan de skal spille og alle ungdomsspillerne ved det.
Jeg glæder mig meget til at se Zidane i aktion, men han overtager et hold fyldt med primadonnaer og hvor der ingen gennemgående strategi er.
Barca's b-hold var også klasser over hvad Castilla er nu.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Men hvad sker der for der er INGEN træner man kan ansætte om 6 mdr. Hvis Zidane ikke vinder noget, det vildt nok vi har prøvet ALLE træner snart hah.
RAUL!!!!
Elkrimi skrev: Der er mange forskelle mellem Zizou og Pep. Jeg hæfter mig især ved at Zizou er langt mere indadvendt som person, hvilket nok også afspejles i kommunikationen. Forhåbentligt får han en assisterende træner, som er en super god formidler (det udelukker Raul).
Derudover turde Pep at afskedige flere af de afdankede spillere i Barca på daværende tidspunkt, som Ronaldinho og Eto'o. Spørgsmålet er om Zidane også tør være konsekvent overfor for f.eks. Ronaldo, når det brænder på.
Zidane har dog en faktor som ikke skal undervurderes: Legende-status. Spillerne, fansene og Perez forguder ham.
God artikel:
"As for Perez, Paco Aguilar, a veteran Spanish journalist for El Mundo Deportivo, said it best. To paraphrase , sacking Benitez means the Real Madrid president has left himself with no safety net. If things don't improve, the next head to fall will be his own. He will have run out of people to blame. And that might not be a bad thing for Real Madrid."
Det har intet med at tude tage et oprør at gøre? Hvis Zidane stadig ser at Ronaldo er god nok, så fortsætter han? Ronaldo har i glimter vist han stadig har niveau, men holdet har som helhed ikke spillet godt. Han har ikke skilt sig ud negativt fra mængden, men heller ikke positivt.
Vi så ved det første mål mod Valencia, hvad den trio kan, lad os håbe Zidane kan få mere af det frem.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
SR4 skrev: Det mest positive bliver vel nok stemningen på stadium. Der skal helt forfærdelig spil til, før fansene buer af holdet igen med Zidane som træner. Tværtimod så tror jeg på ekstra opbakning.
Zidane vil have lidt længere snor, men spillerne i almindelighed og Florentino Pérez i særdeleshed skal ikke forvente nogen særlig hjertelig modtagelse.
Spændende, hvordan morgendagens åbne trænings-session kommer til at forløbe.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Kan Zidane være trækplaster nok til at hive sådan en profil til klubben - jeg håber det!
SR4 skrev:
Elkrimi skrev: Der er mange forskelle mellem Zizou og Pep. Jeg hæfter mig især ved at Zizou er langt mere indadvendt som person, hvilket nok også afspejles i kommunikationen. Forhåbentligt får han en assisterende træner, som er en super god formidler (det udelukker Raul).
God artikel:
Det har intet med at tude tage et oprør at gøre? Hvis Zidane stadig ser at Ronaldo er god nok, så fortsætter han? Ronaldo har i glimter vist han stadig har niveau, men holdet har som helhed ikke spillet godt. Han har ikke skilt sig ud negativt fra mængden, men heller ikke positivt.
Vi så ved det første mål mod Valencia, hvad den trio kan, lad os håbe Zidane kan få mere af det frem.
Måske var jeg ikke klar nok, eller også misforstår du mig. At turde tage store beslutninger om at afskedige store spillere og tage kampen med præsidenten, eller sætte sig i respekt overfor sådanne spiller det kræver mod og det havde Pep. Lad os se hvordan Zizou håndterer det - jeg kunne godt frygte at han ikke har samme hårdhed. Ronaldo var bare et eksempel på en af de giganter man møder i Madrid, som kan have problemer med sine defensive pligter. Et andet eksempel kunne være at sige farvel til en Pepe eller fratage Marcelo for anførerbindet, hvis han ikke mener han er manden til det.