Marca-spekulation: Real Madrid holder møde om Benítez-fyring

10 år 6 måneder siden #25 af Gåser
Jeg kan ikke lade være med at blive nervøs på Zizous vegne, da han havner midt i orkanens øje.

Hans status i klubben hjælper ham ikke, hvis resultaterne går skævt. Er lidt ærgerlig over, at han skal overtage holdet i sådan en svær situation.

Håber på det bedste, men frygter virkelig det værste. Han risikerer at knække halsen fuldstændig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #26 af Sahinovic
Drømme-scenariet ville være hvis Zidane takkede pænt nej til jobbet, da han ikke føler sig klar til en så stor opgave, det kan jo ikke ende i andet end at han også bliver totalt til grin og så må Florentino Pérez' hovede gerne rulle. Han ansætter ''verdens bedste træner'' og fyre ham seks måneder senere, dårligere ledelse findes altså bare ikke, og hold fast hvor må FC Barcelona more sig gevaldigt lige nu - ikke at de i forvejen har gjort det 10 år i streg.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 6 måneder siden #27 af raul7=kongen
Solari som assistent. Det skal nok få de spillere som får rigeligt i løn til at præstere bedre. Det bliver bedre og bedre det her!
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

10 år 6 måneder siden #28 af Raul 4 ever
Er lidt spændt på hvor lang en kontrakt Zidane får.

Juande Ramos fik kun en ½ sæsons kontrakt (der var dog præsidentvalg efterfølgende sommer).

Lopez Caro fik også ½ sæsons kontrakt, mens Luxemburgo fik 1½ sæson.

Det kunne give lidt et fingerpeg på hvor meget man stoler på Zidane, men gætter da på han får minimum 1½ sæson?
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

10 år 6 måneder siden #29 af HugoSanchez
Gætter på, at kontrakten løber til sommeren 2018.

Bliver spændende at se. Lad os nu bare få den officielle udmelding og komme videre efter Benitez.

10 år 6 måneder siden #30 af madrid2000
Helt på sin plads at fyre Benitez. Spillerne spillede under niveau for at får ham ud. Han var doomet fra starten. Bortset fra de gamle mænd fra Real bestyrelse var der jo ingen som kunne se logic i at fyre en class act som Ancelloti og ansætte Benitez.

Har Solari noget træner erfaring?

10 år 6 måneder siden #31 af Siempre Madrid

madrid2000 skrev: Helt på sin plads at fyre Benitez. Spillerne spillede under niveau for at får ham ud. Han var doomet fra starten. Bortset fra de gamle mænd fra Real bestyrelse var der jo ingen som kunne se logic i at fyre en class act som Ancelloti og ansætte Benitez.

Hvis spillerne virkelig gjorde det, så var det jo dem, som i dag skulle fyres og ikke Benítez. Så opfylder de ikke deres kontraktlige forpligtelser.

Santiago Solari har været træner i Real Madrids La Fábrica, men ellers er han jo mest kendt for at kræve lønforhøjelse, få den og efterfølgende spille så ringe og så ugideligt, at man knapt troede sine egne øjne, så han er da fantastisk at få ind til den trup.

www.udrensning.nu

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 6 måneder siden #32 af raul7=kongen
Omend jeg ikke tror på at Zidane får succes og synes klubben er ét stort rod lige nu, så er der interessante perspektiver i det her. I mine øjne er Rafa Benitez en god træner og jeg tror stadig, at han under de rette omstændigheder kunne have ført klubben frem til store resultater, men han startede simpelthen for meget i minus til at have en reel chance i en klub som Madrid.

Zizou derimod? Han har medier, fans og er kendt som spillernes mand. Godt nok skal vi sikkert forvente at sønnike snart er i førsteholdstruppen, men derudover virker det til at spillerne er glade for ham og har respekten.

Medierne som fra dag ét har hetzet den lidt kedelige Benitez får en mand, som allerede har solgt aviser for dem som træner, da han ikke havde styr på sin licens for tid tilbage. Forhåbentlig er der nu styr på det og vi vil se en populær og velovervejet træner til pressemøderne. Mere spændende end Ancelotti, ligeså præcis om problemerne som Benitez og mindre ynkelig end Mourinho.

På spillerfronten er han manden bag Varane og Benzema-købene. Sidstnævnte er vel nok den store vinder i truppen efter et tyndt efterår, med mindre han er i fængsel er det vel en sikker starter. Indkøbene viser dog, at Zizou er en mand som Perez lytter til, hvilket er et gigantisk plus, hvis det fortsætter i fremtiden. Det er netop noget man har savnet i mange år.

Fansene elsker i øvrigt vores nye træner. Mest af alt fordi han lavede et legendarisk mål i CL-finalen og var mere elegant med bolden end Thomas Gravesen var klodset. Så er det mindre væsentligt, at man faktisk kun vandt ét mesterskab i sine fem sæsoner i klubben, samt én Champions League-titel. Og at Castilla ikke engang fører sin række.

Ja, jeg er i sandhed splittet. Det bliver et spændende projekt. Som jeg har forstået det er Zizou stor tilhænger af 4-2-3-1. Det bliver nok hurtigt til en 4-3-3 og så spiller vi reelt som vi plejer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Dios, Roesen7, Pelle, Jakobsif555

10 år 6 måneder siden #33 af Siempre fiel

raul7=kongen skrev: Solari som assistent. Det skal nok få de spillere som får rigeligt i løn til at præstere bedre. Det bliver bedre og bedre det her!

Må jeg spørge hva du mener - ik at jeg nødvendigvis er uenig, men forstår ik helt hva du mener :-)

Når det så er sagt, så synes ik der er noget som helst cirkus over at fyre Benitez nu - ingen ka vel være uenige i at der ik var noget alternativ. Cirkuset var at ansætte Benitez.

Zidane ind - logisk nok - ligesom andre er jeg spændt på at se hva man gør rent signalmæssigt med hans kontrakt. Hvis man giver ham til sommer som et udgangspunkt ka det tage lidt af presset af ham ved at signalere at man godt er klar over at man ik forventer han starter et stort projekt midt i sæsonen - man ka jo stadig melde ud af man evaluerer efter sæsonen og at Zidane er kandidat til at fortsætte. Men det gør ham naturligt oz til en svagere træner. Så det er vel mest oplagt at gi ham 2,5 år og så, som alle siger, så er dette forår lidt gratis. Men det er ingen nem situation. Men dette er kun første skridt - klubben blir self ik pludselig succesrig pga et trænerskifte, men på den anden side er en træneransættelse på mange måder ren roulette - Mourinho verdens bedste træner det ene sted, men ka blive ren fiasko et andet, det samme med Van Gaal, Juande Ramos og mange flere, og Pep ka nemt blive en fiasko oz. Der er så mange ting der spiller ind for om en træner blir en succes, så det er bare at håbe. I Madrid er meget dog vundet hvis medier, fans og ik mindst spillere respekterer træneren som person - og jeg tror at det i hvert fald til at starte med er sagen ift Zizou. Vi ka kun håbe og krydse fingre - mange ting ka blive nemmere at ændre på hvis man oplever sportslig succes - så er der mere ro og tiltro til at ændre ting. Hvis Zzizou viser han ka skaffe resultater, så tror jeg oz Florentino vil stole på ham hvis han siger at man ska sælge en bestemt spiller og hente en anden eller hva det ku være.

Jeg ved ik hvorn det ender, men jeg ser dette træk som eneste håb for ik bare at sku opgive sæsonen allerede nu. Og noget som jeg rent faktisk anser som meget vigtigt - denne nyhed fårmig allerede nu til at glæde mig til næste weekends kamp - har ik glædet mig til kampene hele denne sæson ellers..

10 år 6 måneder siden #34 af Real HWL
En fyring af Rafa vil være på sin plads. Men jeg sidder virkelig og krummer tær over Real/Perez. Alle kunne jo se i sommers at Rafa og Real var et dårligt match. Undtagen lige direktionsgangen på Bernabeu. Og bare 6 mdr efter er man nød til at fyre manden, fordi der er intet der hænger sammen.

Personligt tror jeg simpelthen ikke på der er hold i rygterne om en træner fyring nu. Jeg tror stadigvæk at Rafa er træner i Real i næste sæson.

10 år 6 måneder siden #35 af Siempre Madrid
Årh, en parodi..........hvis det altså passer.

Zinedine Zidane har tilbudt Iker Casillas at vende tilbage, men den før så stærke målmand ser Real Madrid som et afsluttet kapitel (og tak for det!!).

Altsammen ifølge Cadena SER.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

10 år 6 måneder siden #36 af madrid2000

Siempre Madrid skrev:

madrid2000 skrev: Helt på sin plads at fyre Benitez. Spillerne spillede under niveau for at får ham ud. Han var doomet fra starten. Bortset fra de gamle mænd fra Real bestyrelse var der jo ingen som kunne se logic i at fyre en class act som Ancelloti og ansætte Benitez.

Hvis spillerne virkelig gjorde det, så var det jo dem, som i dag skulle fyres og ikke Benítez. Så opfylder de ikke deres kontraktlige forpligtelser.

Santiago Solari har været træner i Real Madrids La Fábrica, men ellers er han jo mest kendt for at kræve lønforhøjelse, få den og efterfølgende spille så ringe og så ugideligt, at man knapt troede sine egne øjne, så han er da fantastisk at få ind til den trup.

www.udrensning.nu

Det har man ikke råd til. Ellers ville man ikke fyre træner over det hele, men spillere i stedet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Leveret af Kunena Forum