Marca-spekulation: Real Madrid holder møde om Benítez-fyring

10 år 6 måneder siden #49 af raul7=kongen
@fiel.

Jeg har længe været kritisk overfor klubbens kultur. Jeg synes det er bemærkelsesværdigt, hvis en spiller som blev kendt for ikke at præstere efter en lønforhøjelse ender som assistent. Det sagt, så har jeg ingen ide om Solaris evner, hvorfor jeg kan tage totalt fejl. Han kan for den sags skyld vise sig at være verdenshistoriens bedste assistent og derfor skal han selvfølgelig have opbakning.

......... Men signalværdien er sgu inte den bedste.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #50 af madrid2000

Siempre Madrid skrev:

madrid2000 skrev:

Siempre Madrid skrev:

madrid2000 skrev: Helt på sin plads at fyre Benitez. Spillerne spillede under niveau for at får ham ud. Han var doomet fra starten. Bortset fra de gamle mænd fra Real bestyrelse var der jo ingen som kunne se logic i at fyre en class act som Ancelloti og ansætte Benitez.

Har Solari noget træner erfaring?

Hvis spillerne virkelig gjorde det, så var det jo dem, som i dag skulle fyres og ikke Benítez. Så opfylder de ikke deres kontraktlige forpligtelser.

Santiago Solari har været træner i Real Madrids La Fábrica, men ellers er han jo mest kendt for at kræve lønforhøjelse, få den og efterfølgende spille så ringe og så ugideligt, at man knapt troede sine egne øjne, så han er da fantastisk at få ind til den trup.

www.udrensning.nu

Det har man ikke råd til. Ellers ville man ikke fyre træner over det hele, men spillere i stedet.

Det er så også kun i Real Madrid, at man lader en trup blive så rådden som det vi ser i øjeblikket. Man kan lide det eller ej, men man skulle have ladet José Mourinho føre kniven helt igennem. Ikke fordi vi så var blevet af med Iker Casillas allerede ved den lejlighed, men fordi der allerede dengang var tegn på, at spillerne var så magtfulde, at de kunne sætte dagsordenen i Real Madrid. En vis præsident, som har fået et flot stadion opkaldt efter sig, havde ALDRIG fundet sig i den opførsel, som visse spillere lægger for dagen.

Dengang havde hovedparten af spillerne så også Madridismo-blod løbende i årerne. Det kan man ikke sige om ret mange af dem i dag.

Jeg er ikke uenig, men det er bare svært at gøre noget ved.

Når først spillertruppen mister troen/respekten for træneren, hvad kan man så stille op? Man kan sku ikke fyre en trup til 3-4 milliarder kroner. Det samme skete med Mourinho og Chelsea.

10 år 6 måneder siden #51 af Siempre Madrid

madrid2000 skrev:

Siempre Madrid skrev:

madrid2000 skrev:

Siempre Madrid skrev:

madrid2000 skrev: Helt på sin plads at fyre Benitez. Spillerne spillede under niveau for at får ham ud. Han var doomet fra starten. Bortset fra de gamle mænd fra Real bestyrelse var der jo ingen som kunne se logic i at fyre en class act som Ancelloti og ansætte Benitez.

Har Solari noget træner erfaring?

Hvis spillerne virkelig gjorde det, så var det jo dem, som i dag skulle fyres og ikke Benítez. Så opfylder de ikke deres kontraktlige forpligtelser.

Santiago Solari har været træner i Real Madrids La Fábrica, men ellers er han jo mest kendt for at kræve lønforhøjelse, få den og efterfølgende spille så ringe og så ugideligt, at man knapt troede sine egne øjne, så han er da fantastisk at få ind til den trup.

www.udrensning.nu

Det har man ikke råd til. Ellers ville man ikke fyre træner over det hele, men spillere i stedet.

Det er så også kun i Real Madrid, at man lader en trup blive så rådden som det vi ser i øjeblikket. Man kan lide det eller ej, men man skulle have ladet José Mourinho føre kniven helt igennem. Ikke fordi vi så var blevet af med Iker Casillas allerede ved den lejlighed, men fordi der allerede dengang var tegn på, at spillerne var så magtfulde, at de kunne sætte dagsordenen i Real Madrid. En vis præsident, som har fået et flot stadion opkaldt efter sig, havde ALDRIG fundet sig i den opførsel, som visse spillere lægger for dagen.

Dengang havde hovedparten af spillerne så også Madridismo-blod løbende i årerne. Det kan man ikke sige om ret mange af dem i dag.

Jeg er ikke uenig, men det er bare svært at gøre noget ved.

Når først spillertruppen mister troen/respekten for træneren, hvad kan man så stille op? Man kan sku ikke fyre en trup til 3-4 milliarder kroner. Det samme skete med Mourinho og Chelsea.

Rettidig omhu. Det er benhårdt og gør ind i mellem ondt, men der er vist ikke noget, der er ondere end det vi gennemlever i disse år med udisciplinerede spillere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 6 måneder siden #52 af raul7=kongen

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev: Årh, en parodi..........hvis det altså passer.

Zinedine Zidane har tilbudt Iker Casillas at vende tilbage, men den før så stærke målmand ser Real Madrid som et afsluttet kapitel (og tak for det!!).

Altsammen ifølge Cadena SER.

De spanske medier SKAL jo overdrive en løgn. Folk troede jo nærmest allerede på fyrringen så hvorfor ikke bare holde den der?

Cadena SER er ikke bare ét tilfældigt spansk medie, men vel nok det mest anerkendte. Oftest har de fingeren på pulsen omkring den slags. Det var noget andet, hvis det var Marca, AS eller en tilfældig katalansk pamflet.

10 år 6 måneder siden #53 af Siempre fiel

raul7=kongen skrev: @fiel.

Jeg har længe været kritisk overfor klubbens kultur. Jeg synes det er bemærkelsesværdigt, hvis en spiller som blev kendt for ikke at præstere efter en lønforhøjelse ender som assistent. Det sagt, så har jeg ingen ide om Solaris evner, hvorfor jeg kan tage totalt fejl. Han kan for den sags skyld vise sig at være verdenshistoriens bedste assistent og derfor skal han selvfølgelig have opbakning.

......... Men signalværdien er sgu inte den bedste.

Haha, nej det gik godt op for mig at det var dét du hentydede til da Siempre skrev om det i et iindlæg :-D Havde lige glemt det :-D Men nej, ik optimal signalværdi - men nu har jeg i det hele taget aldrig haft den irrationelle forkærlighed for Solari som mange madridistas synes at lide af. Bevares, fin spiller, men så var han altså heller ik bedre. I bedste fald en sølle udgave af Di Maria og i min optik faktisk ik engang så god som en Savio eksempelvis.

Men ok - hvis man går efter kolorit på tingene efter Sølle-Benitez, så ser man ud til at få masser af star quality på bænken fremover :-P
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

10 år 6 måneder siden #54 af madrid2000
Vild gæt: Perez siger op eller skriver valg til sommer.

Rafa får fuld opbakning.

10 år 6 måneder siden #55 af LasseRMD
Større ting under opsejling, siden pressemødet ikke er begyndt endnu?

Florentino dimisión!

10 år 6 måneder siden #56 af madrid2000

LasseRMD skrev: Større ting under opsejling, siden pressemødet ikke er begyndt endnu?

Florentino dimisión!

Rafa kommer ud. Han er ny præsident + træner. Fyrer Perez, Ronaldo, Isco, James, Ramos, Pepe, Marcelo, Kroos, Modric, Benzema og ham der Russer.
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD, Fondo_Sur

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #57 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Marca-spekulation:

Brylle skrev:

Johnson skrev: Ønskescenarie:

Zidane bliver træner. Han er så stor at han kan bænke Ronaldo. Isco og James bliver bærende spillere på holdet. Han fortsætter med den Arrigo Sacchi-inspirerede 4-4-2 som vi så konturerne af sidste år.

Real Madrid har pludselig et koncept og spillere som ikke er større end træneren.

Dude, bare fordi du skifter træner, så har du ikke pludselig indarbejdet et koncept i klubben. Bare fordi du får et ikon ind, så har du ikke pludselig en træner, som kan sætte sig op mod præsidentens ønsker og krav til trupsammensætningen.

Forstår du ordet ønskescenarie?
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Johnson.

10 år 6 måneder siden #58 af LasseRMD

madrid2000 skrev:

LasseRMD skrev: Større ting under opsejling, siden pressemødet ikke er begyndt endnu?

Florentino dimisión!

Rafa kommer ud. Han er ny præsident + træner. Fyrer Perez, Ronaldo, Isco, James, Ramos, Pepe, Marcelo, Kroos, Modric, Benzema og ham der Russer.

Måske bliver hele fodbold afdelingen nedlagt, og Real Madrid vil fremover satse benhårdt på basketball - med mål om at komme i NBA, som det eneste hold udenfor Staterne & Canada!!!

10 år 6 måneder siden #59 af Dios
Jeg skal lige have den her på det rene. Lad os nu sige Perez trækker sig, er der så reelt nogle som kan stille op grundet de strikse regler Perez selv har lavet? Sidst der blev udskrevet valg, var der ingen som stillede op, og her var grunden, at ingen kunne stille bankgarantien. Hvad har ændret sig siden?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 6 måneder siden #60 af nono
Officielt: Rafa ud. Zidane ind.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, HugoSanchez

Leveret af Kunena Forum