Marca-spekulation: Real Madrid holder møde om Benítez-fyring

10 år 6 måneder siden #109 af Higuain99
Becks mener ihvertfald klubben har gjort det rette: www.goal.com/en/news/722/la-liga/2016/01...ng-real?ICID=HP_BN_1

Ej hvor jeg håber det bliver en succes, men syntes godt nok det er noget af en risiko han løber med sin trænerkarriere. Hvis det går i vasken, kan den allerede være dødsdømt før den overhovedet startede.. Nå jeg tror på det bedste - lad os så få nr 11 i år!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #110 af Neye
Det er super godt for Real, at de kom af med Benitez men jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke tager det med ro og siger; "nu tager vi den med ro og bygger et bæredygtigt koncept op fra bunden. Zidane tager de første 6 mdr. og så må vi se hvor langt vi er nået i det projekt". Det havde de - som jeg ser det - en unik mulighed for at gøre nu.

Jeg kender ikke Zidane godt nok som træner til at jeg kan udtale mig om hans evner men der er nok ingen tvivl om, at respekten til træneren nu er gendannet og at det delegat kommer fra spillerne selv. Den respekt er hele forudsætningen for at skabe forændringer i positiv retning.

10 år 6 måneder siden #111 af Gåser

Johnson skrev:

Gåser skrev: Hvad tænker I om Zidanes ansættelse i relation til Pogba?

Kan Zidane være trækplaster nok til at hive sådan en profil til klubben - jeg håber det!

Jeg synes ikke Zidane har udtalt sig særligt positivt om Pogba. Slet ikke på samme måde som han har gjort om Hazard

Pas, jeg tænkte bare mere på hans relation til de to andre franskmænd i klubben, hvis succes han har fin andel i.

10 år 6 måneder siden #112 af Pelle
Der er vel ingen tvivl hos nogen om, at Pogba skifter til Barca til sommer. Han ville ikke afsted til andre klubber i sommers - naturligvis udelukkende pga. transferkarantænen hos Barca. Ham skal vi ikke sætte næsen op efter, desværre.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Pelle.

10 år 6 måneder siden #113 af BBB

Siempre Madrid skrev:

Kan Zidane være trækplaster nok til at hive sådan en profil til klubben - jeg håber det!

Jamen, hvis vi skal trække noget positivt frem om Zidane - og det skal vi, så er der da nok ingen tvivl om, at spillere som Hazard, Pogba, Laporte m. fl. vil føle sig mere smigret af et Real Madrid-tilbud med Zidane som træner end Rafa Benítez.

Zinedine Zidane blev i sin tid som assistent for Ancelotti rost for at være ekstremt god til at stoppe spillet og forklare sine ideer, mens ALLE spillerne lyttede.

Og så har han den fordel, at han fra første dag vil være ven med pressen og det skal man bestemt ikke kimse af.

Om han så har hårdheden til at kunne gennemføre en udrensning i truppen, det bliver hans virkelige svendeprøve, sammen med det næste halve år her.

Er han ikke kun blevet træner? Han har vel ikke fået beføjelser til at sløjfe spillerne, som Mourinho havde det?

10 år 6 måneder siden #114 af Sahinovic
Pøj pøj Benítez, du fik aldrig en reel chance, dødsdømt inden han overhovedet havde skrevet under - totalt respektløst. Det er langt ude, men jeg håber inderligt at vi taber de resterende kampe, så Florentinos hovede kan rulle en gang for alle.

Jeg vil for engangs skyld læne mig tilbage og nyde det her retarderet cirkus Florentino har gang i.

Florentino Pérez

10 år 6 måneder siden #115 af Siempre Madrid

BBB skrev:

Siempre Madrid skrev:

Jamen, hvis vi skal trække noget positivt frem om Zidane - og det skal vi, så er der da nok ingen tvivl om, at spillere som Hazard, Pogba, Laporte m. fl. vil føle sig mere smigret af et Real Madrid-tilbud med Zidane som træner end Rafa Benítez.

Zinedine Zidane blev i sin tid som assistent for Ancelotti rost for at være ekstremt god til at stoppe spillet og forklare sine ideer, mens ALLE spillerne lyttede.

Og så har han den fordel, at han fra første dag vil være ven med pressen og det skal man bestemt ikke kimse af.

Om han så har hårdheden til at kunne gennemføre en udrensning i truppen, det bliver hans virkelige svendeprøve, sammen med det næste halve år her.

Er han ikke kun blevet træner? Han har vel ikke fået beføjelser til at sløjfe spillerne, som Mourinho havde det?

Hvis han ikke har det, så er han jo ikke træner. Så er han bare endnu en dikkende lammehale.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #116 af Brylle

Johnson skrev:

Brylle skrev:

Johnson skrev:

Brylle skrev:

Johnson skrev: I er fandme for mærkelige i det her forum. En af klubbens allerstørste legender bliver ansat som træner og straks flyder det over med negative kommentarer.

Forstår jer ikke.

Sagde manden, som mener, at Marcelo skal spille på midtbanen og at man ikke skal have et system i klubben. :)

Det er vel fair at anskue tingene lidt mere kritisk end bare naivt at lukke øjnene og hoppe ind i drømmeland.

Det skal stå dig frit for at sidde derhjemme og surmule over at Zidane er blevet træner.

Hvor læser du, at jeg surmuler?

Har du egentlig nogensinde skrevet et indlæg der ikke oser af selvfedme? Hvad er det helt særlige ved dine Real Madrid-betragtninger der retfærdiggør det der forskruede selvbillede?

Hvordan oser "Hvor læser du, at jeg surmuler" af selvfedme?

Tre utroligt mærkværdige beskeder lige efter hinanden.. Og jeg som troede, at det stoppede da man ville putte Marcelo ind i midten :)

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #117 af Raúl 7

Siempre Madrid skrev:

Raúl 7 skrev:

madrid2000 skrev: Nogen der kan nævne fodboldspiller i Zidane klasse, som er gået hen og blevet store træner?

Kan ikke huske, hvor succesful cryuf var. Maradonna var en failede også med landsholdet.

Cruyff, som træner? Han trænede Barcas Dream Team.

Som spiller var han fantastisk.

Barcelonas Dream Team!? Var det ikke det hold, som i tre af de fire mesterskaber skulle have hjælp fra andre klubber til at blive mestre selv? To gange Tenerife og en gang Valencia.

Nå, de blev da rost og man skal da heller ikke tage den periode fra dem.

Det havde været lækkert hvis det var flasket sig sådan, men det gjorde det desværre ikke.

10 år 6 måneder siden #118 af BBB

Siempre Madrid skrev:

BBB skrev:

Siempre Madrid skrev:

Hvis han ikke har det, så er han jo ikke træner. Så er han bare endnu en dikkende lammehale.

Med udrensning af truppen troede jeg du mente salg af spillere. Trænere som har en sportschef er ikke nødvendigvis dikkende lammehaler :-)

10 år 6 måneder siden #119 af Siempre Madrid

Sahinovic skrev: Pøj pøj Benítez, du fik aldrig en reel chance, dødsdømt inden han overhovedet havde skrevet under - totalt respektløst. Det er langt ude, men jeg håber inderligt at vi taber de resterende kampe, så Florentinos hovede kan rulle en gang for alle.

Jeg vil for engangs skyld læne mig tilbage og nyde det her retarderet cirkus Florentino har gang i.

Jeg har ALDRIG forstået den del af Madridismoen, som ønsker at se Real Madrid tabe, for at slippe af med en spiller, en træner eller en præsident.

Vi er for helvede Madridistas og det er vi med hud og hår og med en hvilken som helst ansat i klubben. Så kan vi være enige eller uenige i de forskellige ansættelser, men når Real Madrid spiller, så må håbet og forventningen altid være en sejr.

Sådan troede jeg i hvert fald, at det var.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, LasseRMD, Pelle

10 år 6 måneder siden #120 af Sahinovic

Siempre Madrid skrev:

Sahinovic skrev: Pøj pøj Benítez, du fik aldrig en reel chance, dødsdømt inden han overhovedet havde skrevet under - totalt respektløst. Det er langt ude, men jeg håber inderligt at vi taber de resterende kampe, så Florentinos hovede kan rulle en gang for alle.

Jeg har ALDRIG forstået den del af Madridismoen, som ønsker at se Real Madrid tabe, for at slippe af med en spiller, en træner eller en præsident.

Vi er for helvede Madridistas og det er vi med hud og hår og med en hvilken som helst ansat i klubben. Så kan vi være enige eller uenige i de forskellige ansættelser, men når Real Madrid spiller, så må håbet og forventningen altid være en sejr.

Sådan troede jeg i hvert fald, at det var.

Du ved jo udemærket godt hvad jeg mener.

Det her show som Florentino har gang i, kan altså ikke fortsætte og det ser ud til at han slipper, endnu engang, fordi han lige har ansat Zidane. Folk kunne ikke lide Benítez, men de kan lide Zidane, og derfor bliver folk fuldstændigt forblændet over hvad der reelt sker. Det at jeg skriver, at jeg håber at Real Madrid vil tabe gør også mig ondt, men det er jo åbenbart den eneste måde vi kan slippe af med ham på, han ødelægger jo klubben fuldstændigt - og det ændre en ansættelse af Zidane altså ikke noget på.

Helt ærgeligt, så tror jeg at Florentino nyder dette, det er jo ren entertainment for ham.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Raul7-2880

Leveret af Kunena Forum