Cristiano Ronaldo: Hvis alle havde mit niveau, lå vi nr. 1

10 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Cristiano Ronaldo stod bag et par fæle afbrændere i eftermiddagens El Derbi og dermed har han fortsat ikke scoret mod nogle af de store hold i denne sæson.

Alligevel var han ikke bleg for at sende en klar stikpille til resten af spillertruppen, da han kom med følgende markante udtalelse:

- Hvis alle havde mit niveau, ville vi ligge nr. 1. Hvert eneste år er jeg ifølge pressen noget lort, men tallene og statistikkerne taler deres sprog. Jeg vil ikke nedgøre nogen, heller ikke holdkammerater, men når de bedste ikke er der, så er det svært at vinde. Jeg vil gerne spille med Pepe, med Karim Benzema, med Bale, med Marcelo........Jeg vil ikke sige, at Jesé, Lucas og Kovacic ikke er gode, men....Jeg ved ikke om det er dårlige sæson-forberedelser, men vi har haft mange skader og det rammer os.

Cristiano Ronaldo mente også, at Real Madrid burde have vundet kampen:

- Vi havde flere muligheder og vi fortjente at vinde, men sådan er fodbold.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #2 af Johnson
Jeg tror vi bliver vidner til den totale opløsning ligesom vi så dengang da Florentino måtte trække sig fra præsidentposten.

10 år 5 måneder siden #3 af Jaken
Det var da lige godt satans...

Den udtalelse alene burde da danne nok grundlag til at bænke ham for en god håndfuld kampe!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7

10 år 5 måneder siden #4 af LasseRMD
Hold da kæft... Sikke en udtalelse, det havde jeg alligevel aldrig troet. Troede den mand havde mere klasse!
Man er sammen om at tabe lige meget hvad! Men denne udtalelse bekræfter mig bare i at manden føler sig hævet langt over holdet, og det hører ingen steder hjemme.
Håber han kommer langt, langt, laaaaaangt væk fra Madrid til sommer.

10 år 5 måneder siden #5 af Ellehamp
Årh hold da ferie for en interessant udtalelse. Der er bare så meget at debattere om den her klub!

Ej jeg synes, det er langt ude. Man stiller ikke sig op og siger, at træneren og præsidenten har valgt en sæk kartofler. Det er sgu også lidt tarveligt mod de spillere, han nævner. Hold da op. Selvom vi spiller en god kamp, kommer folk sikkert til at huske denne eftermiddag for noget negativt.
Men til den gode Cristianos forsvar er vi jo nødt til at sige, han har ret. Hvad ligner det, at man i sæsonens største kamp indtil videre skifter en spiller ind, hvis ansigt jeg som Real Madrid-tilhæner ikke havde set, før han stod foran det elektroniske skilt?

Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre

10 år 5 måneder siden #6 af Vellerbak09

Ellehamp skrev: Årh hold da ferie for en interessant udtalelse. Der er bare så meget at debattere om den her klub!

Ej jeg synes, det er langt ude. Man stiller ikke sig op og siger, at træneren og præsidenten har valgt en sæk kartofler. Det er sgu også lidt tarveligt mod de spillere, han nævner. Hold da op. Selvom vi spiller en god kamp, kommer folk sikkert til at huske denne eftermiddag for noget negativt.
Men til den gode Cristianos forsvar er vi jo nødt til at sige, han har ret. Hvad ligner det, at man i sæsonens største kamp indtil videre skifter en spiller ind, hvis ansigt jeg som Real Madrid-tilhæner ikke havde set, før han stod foran det elektroniske skilt?

Det kan overhovedet ikke forsvares!!! Manden udstiller hans holdkammerater! Hvad ligner det?? Hvad med bare at lukke og så tage de ting internt... Der kommer jo overhovedet ikke noget godt ud af de udtalelser, og er det virkelig det vi har brug for nu??
Følgende bruger(e) sagde tak: Ellehamp

10 år 5 måneder siden #7 af Ellehamp

Vellerbak09 skrev:

Ellehamp skrev: Årh hold da ferie for en interessant udtalelse. Der er bare så meget at debattere om den her klub!

Det kan overhovedet ikke forsvares!!! Manden udstiller hans holdkammerater! Hvad ligner det?? Hvad med bare at lukke og så tage de ting internt... Der kommer jo overhovedet ikke noget godt ud af de udtalelser, og er det virkelig det vi har brug for nu??

Præcis, jeg synes også, det er for meget. Det eneste, der giver mening, er, at han sagde for at skabe lidt underholdning (lidt ligesom det med Messis straffespark). Men stadigvæk: Det er kræft æde mig en mærkelig måde at skabe underholdning på.

Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre

10 år 5 måneder siden #8 af ChrillRM14
Er der et link til den originale udtalelse?

On topic: Let arrogance er fint, så længe det der er grund for argumenterne - det er selvfølgelig ikke tilfældet her! Man vinder og taber sammen, og det er en håbløs udtalelse, som jo ikke samler truppen eller vidner om madridismo... f******* ærgerligt.... Professionalisme, tak!

Men der er sgu lidt "sandhed" i noget af det: vi er alt for afhængige af startelleveren... så snart vi bliver ramt af skader, er vi ude af stand til at finde en plan B. Det viser bare for sårbare, vi er. Vasquez, Jesé og Kovacic er i mine øjne åbenlyse talenter og har ufatteligt meget potentiale, og har bare at spille for RM de næste mange år, men når førsteholdsspillerne er skadet halvdelen af tiden, så vinder vi sgu ikke titler længere...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #9 af Brylle
Jeg synes, at jeg læste citatet på engelsk et sted, hvor han nævnte, at det var det fysike niveau, som holdkammeraterne ikke havde - altså i forhold til skaderne.

10 år 5 måneder siden #10 af AmorMadrid
Nu kunne det jo godt være at han ikke mente hans spilmæssige niveau, men istedet hans niveau i forhold til skader, da han jo er en af de spillere i truppen som for færrest skader. Så det han egentlig siger er at hvis alle vores førsteholdsspillere havde lige så få skader som ham, så havde vi ligget nummer 1.

10 år 5 måneder siden #11 af Siempre Madrid

Brylle skrev: Jeg synes, at jeg læste citatet på engelsk et sted, hvor han nævnte, at det var det fysike niveau, som holdkammeraterne ikke havde - altså i forhold til skaderne.

Men jeg har lige hørt interviewet i Marca, hvor det fra hans egen mund lyder: "Det er ikke for at nedgøre nogen, men når vi ikke spiller med de bedste....."

Jeg kan altså ikke få det til andet end at han ikke har de højeste tanker om reservebænken.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vellerbak09

10 år 5 måneder siden #12 af ChrillRM14

Brylle skrev: Jeg synes, at jeg læste citatet på engelsk et sted, hvor han nævnte, at det var det fysike niveau, som holdkammeraterne ikke havde - altså i forhold til skaderne.

Jeg sad med min lillebror og diskuterede det samme... Måske er der gået en pointe tabt i oversættelsen? Det kan man jo håbe...

Forhåbentlig mener han bare, at de kunne være med i kapløbet om La Liga, hvis alle havde så få skader som ham selv - altså det fysiske niveau.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Leveret af Kunena Forum