Cristiano Ronaldo: Hvis alle havde mit niveau, lå vi nr. 1
Der er de spansktalende enige om at han ikke snakker om fysikken, men rent faktisk om niveauet
Barcelona fan :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Han mener helt sikkert at vores reservespillere ikke har samme niveau som Bale, Benzema, Marcelo. Men det har han vel også ret i? Der er jo en grund til at der er reservespiller og førsteholdsspillere, og det er jo niveau forskellen. Det er selvfølgelig lidt ærgerligt at det skal komme ud sådan, men der er jo noget sandt i det.Siempre Madrid skrev:
Brylle skrev: Jeg synes, at jeg læste citatet på engelsk et sted, hvor han nævnte, at det var det fysike niveau, som holdkammeraterne ikke havde - altså i forhold til skaderne.
Men jeg har lige hørt interviewet i Marca, hvor det fra hans egen mund lyder: "Det er ikke for at nedgøre nogen, men når vi ikke spiller med de bedste....."
Jeg kan altså ikke få det til andet end at han ikke har de højeste tanker om reservebænken.
- Vellerbak09
- Forum begynder
-
Jeg er helt enig med Siempre, han talte ikke om truppens fysiske tilstand og kommentarerne hænger ikke sammen, hvis det var det han mente, men ikke desto mindre er det det han nu prøver at forklare Marca var tilfældet: www.marca.com/futbol/real-madrid/2016/02...6163feb5e8b45b7.html
Cirkus Madrid for fuld skrue. Skønt.
- Brylle
- Gæst
-
MMM skrev: Hans kommentarer kan høres her i deres helhed: www.cope.es/player/cristiano-ronaldo-si-...2718480001&activo=10
Jeg er helt enig med Siempre, han talte ikke om truppens fysiske tilstand og kommentarerne hænger ikke sammen, hvis det var det han mente, men ikke desto mindre er det det han nu prøver at forklare Marca var tilfældet: www.marca.com/futbol/real-madrid/2016/02...6163feb5e8b45b7.html
Cirkus Madrid for fuld skrue. Skønt.
Siempre Madrid skrev:
Brylle skrev: Jeg synes, at jeg læste citatet på engelsk et sted, hvor han nævnte, at det var det fysike niveau, som holdkammeraterne ikke havde - altså i forhold til skaderne.
Men jeg har lige hørt interviewet i Marca, hvor det fra hans egen mund lyder: "Det er ikke for at nedgøre nogen, men når vi ikke spiller med de bedste....."
Jeg kan altså ikke få det til andet end at han ikke har de højeste tanker om reservebænken.
Så trækker jeg mine ord tilbage.
Og samtidig vil jeg gerne erklære mig enig det, I siger. Det er selvfølgelig ikke i orden, og det må bare ikke ske, at man kommer til at omtale sine holdkammerater på den måde.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Kaos, splid, elendigt spil. Hvis Villarreal vinder imorgen er de freaking kun TO point bag os! Pinligt.
Der SKAL ske fundamentale ændringer til sommer. Hvor Perez' afgang og dernæst Ronaldo's er det første og vigtigste.
Drop nu jeres politiske korrektheds pis.. Der mangler sq noget Blachman i samfundet. Og nej, vi skal ikke kritisere hinanden og "disse" hinanden hele tiden, men hvis man er på det niveau, skal man sq spille bedre end alle på det her hold gjorde i dag. Ronaldo er jo den eneste, der kan være sin indsats noget nær bekendt i dag, for han prøver! Men gang på gang hænges Ronaldo op på nederlagene. Flere gange sætter han 2-3 mand, og hvis der var noget opbakning, var holdet kommet frem til noget. Men ingenting er der.. Og hvem andre gør det? Vi er 9 boldflyttere, Ronaldo og Navas på det her hold i dag.
Måske er det derfor, han er ked af det, og gang på gang føler som han gør (nu). Når Di Maria og Özil bliver solgt - de vigtigste spillere i klubben på daværende tidspunkt mhp. det offensive spil. Det skulle ikke undre mig, at Modric snart bliver solgt - han sælger jo ikke trøjer nok. Det er ikke Real Madrid, som har brug for noget andet end Ronaldo, men Ronaldo som har brug for noget andet end Real Madrid. Han er sq da over klubben, for den er efterhånden sunket så dybt rent spillemæssigt - og ja gu fanden er ingen over klubben, men han behøver sq da ikke sænke sit niveau for ikke at "være hævet over klubben".. Sådan en flok amatør boldflyttere...
Vi er ikke bare mega uheldige med mange skader.. Vi køber jo glasben 1 og 2 gang på gang. Vi mangler da Aguere og Sturridge oppe i front - så har vi 3 spillere, som på skift kan være klar, bare de ikke lige rammer sammen med skader.
Jeg ville ønske, at folk kunne tænke selv, og ikke bliver påvirket så meget af medierne.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Kratmus skrev: Og danskerne brokker sig over, at politikerne heller aldrig kalder en spade for en spade.. Ronaldo har jo ret, og "andetholdet" er jo lort, for ikke at tale om førsteholdets mangler. Jese er jo klart den bedste udskifter vi har.. Men satme da også dårlig ift. start 11'eren. Hvad kan han? Løbe næsten lige så hurtigt som Bale, og skyde med højre i stedet. Han kan jo ikke noget med hovedet. Han er god om nogle år, men middelmådig nu.
Drop nu jeres politiske korrektheds pis.. Der mangler sq noget Blachman i samfundet. Og nej, vi skal ikke kritisere hinanden og "disse" hinanden hele tiden, men hvis man er på det niveau, skal man sq spille bedre end alle på det her hold gjorde i dag. Ronaldo er jo den eneste, der kan være sin indsats noget nær bekendt i dag, for han prøver! Men gang på gang hænges Ronaldo op på nederlagene. Flere gange sætter han 2-3 mand, og hvis der var noget opbakning, var holdet kommet frem til noget. Men ingenting er der.. Og hvem andre gør det? Vi er 9 boldflyttere, Ronaldo og Navas på det her hold i dag.
Måske er det derfor, han er ked af det, og gang på gang føler som han gør (nu). Når Di Maria og Özil bliver solgt - de vigtigste spillere i klubben på daværende tidspunkt mhp. det offensive spil. Det skulle ikke undre mig, at Modric snart bliver solgt - han sælger jo ikke trøjer nok. Det er ikke Real Madrid, som har brug for noget andet end Ronaldo, men Ronaldo som har brug for noget andet end Real Madrid. Han er sq da over klubben, for den er efterhånden sunket så dybt rent spillemæssigt - og ja gu fanden er ingen over klubben, men han behøver sq da ikke sænke sit niveau for ikke at "være hævet over klubben".. Sådan en flok amatør boldflyttere...
Vi er ikke bare mega uheldige med mange skader.. Vi køber jo glasben 1 og 2 gang på gang. Vi mangler da Aguere og Sturridge oppe i front - så har vi 3 spillere, som på skift kan være klar, bare de ikke lige rammer sammen med skader.
Jeg ville ønske, at folk kunne tænke selv, og ikke bliver påvirket så meget af medierne.
Det er godt skrevet.
Der er bare noget, jeg ikke kan forstå: Vi kender alle sammen sangen om, at vi hvert år skifter etablerede spillere ud med wonder-børn og at individualisterne ikke er bedre end holdet ... og bla bla snoork ...
Men i år købte vi jo netop ikke nogen stor komet. Vi forstærkede truppen med noget mere bredde, hvilket ikke kan kritiseres. I 14/15 og 13/14 var vi måske et af de tre bedste hold i Europa. Og vi har stort set den samme trup nu.
Hvad er der sket?
Det eneste, jeg kan komme i tanker om er manager-posten. Hvorfor blev Ancelotti fyret? "Fordi han vandt de fleste af trofæerne pga. CL-triumfen, som kun kom hjem på grund af held". Man kommer ikke i finalen på grund af held. Vi spillede mod mægtige München, og vi vandt. Vi spillede mod Atletico, som måske var de bedste i verden på det tidspunkt. Og vi vandt. Yes.
"Fordi han ikke roterede spillerne, og derfor fik vi skader, som gjorde, vi tabte". Okay der er jeg enig. Det var et problem. Især med Modric, som blev slidt ned lige efter at være vendt tilbage fra en skade - hvilket så endte med at give ham en ny skade. Men helt ærligt; var den bedste løsning på det problem at skære halsen over manden?
Men okay; man vælger at fyre ham. Fint nok. Hvad gør vi så? Så må vi vel finde en træner, der har nogenlunde samme stil, så vi ikke skal starte forfra igen, ikke?
Perez er jo ikke dum; han ved godt, at holdet, klubben, spillerne og træneren skal have ro på for kunne fungere. Ro og tillid fra både medierne og tilhængere. I Real Madrid sætter vi pris på offensivt, kreativt, neglebidende og sjovt fodbold.
Hvorfor i satans navn, vælger man så en mand, der sætter pris på et godt organiseret hold, der sammen kæmper sig ud af både offensive og defensive komplikationer? Hvorfor vælger man en mand, som medierne og fansene fra starten af var imod? Perez (jeg siger hans navn, men jeg ved egentlig ikke, om det rent faktisk var hans beslutning) må da have vidst, medierne og fansene ville være kritisk over sådan et valg, burde han ikke? Han vidste, vi ikke ville tage godt i mod og derved komme til at sætte ham under pres i stedet for at lade ham i ro og mag.
Desuden er han en helt anden type en Ancelotti. Der skulle mere eller mindre bygges et helt nyt hold op med sådan en manager. Og det betyder, vi altså ikke på noget tidspunkt har kunne tillade os at drømme om mere end top fire. Men det glemte vi åbenbart. Vi havde ikke tålmodighed til at vente på, holdet blev smeltet sammen til et kollektiv. 'Mig se resultater. Mig se resultater NU!' sagde vi.
Og så blev spillerne også utålmodige, hvilket gav endnu dårligere resultater, hvilket gav endnu mere kritisk osv.
Konklusion: Ancelotti skulle ikke have været blevet fyret, og han skulle i så fald kun være erstattet af en lignende type.
Ps. Puh, det var lidt af et sidespring. Nå lige meget: Det ser ud til, mine dage på madridista.dk (fed hjemmeside!) er talte, da jeg åbenbart holder med Atletico Madrid. Måske er dette mit sidste indlæg ...
Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
- Kristian S
- Guld bruger
-
Direkte oversat:
"To win a competition so long, you have to have the bets players and we haven't because of injuries. We are playing and we are good, but not the best. When you don't have the best players like Bale, Pepe, Benzema or Marcelo it's not easy to win a competition. This is our main problem this year". Afterwards, Cristiano added: "I am referring to my fitness level, not level of play. I am no better than any of my teammates".
- Tore Hansen
- Gæst
-
- daffy
- Gæst
-
Kristian S skrev: Lad os nu ikke tro for meget på mediernes spin offs ;)
Direkte oversat:
"To win a competition so long, you have to have the bets players and we haven't because of injuries. We are playing and we are good, but not the best. When you don't have the best players like Bale, Pepe, Benzema or Marcelo it's not easy to win a competition. This is our main problem this year". Afterwards, Cristiano added: "I am referring to my fitness level, not level of play. I am no better than any of my teammates".
Hvor har du det fra?
Kratmus skrev: Og danskerne brokker sig over, at politikerne heller aldrig kalder en spade for en spade.. Ronaldo har jo ret, og "andetholdet" er jo lort, for ikke at tale om førsteholdets mangler. Jese er jo klart den bedste udskifter vi har.. Men satme da også dårlig ift. start 11'eren. Hvad kan han? Løbe næsten lige så hurtigt som Bale, og skyde med højre i stedet. Han kan jo ikke noget med hovedet. Han er god om nogle år, men middelmådig nu.
''Politisk korrekthed''!? ''Ronaldo sætte en mand af''!? ''Det er ikke Real Madrid, som har brug for noget andet end Ronaldo, men Ronaldo som har brug for noget andet end Real Madrid''!? ''Han er sq da over klubben, for den er efterhånden sunket så dybt rent spillemæssigt - og ja gu fanden er ingen over klubben, men han behøver sq da ikke sænke sit niveau for ikke at "være hævet over klubben".. Sådan en flok amatør boldflyttere.''!?
Større omgang munddiarré skal man lede længe efter, men mon ikke du følger den kinesiske eller arabiske liga om en sæson eller to, jeg håber det.
Florentino Pérez