Cristiano Ronaldo: Hvis alle havde mit niveau, lå vi nr. 1
- Kristian S
- Guld bruger
-
Madridista hasta la muerte skrev:
Synes efterhånden jeg har set en del brugere herinde få smidt det prædikat på sig, hvis de lige har været uenige med nogle stykker. Husk, at vi har masser af forskelligheder, selvom vi alle har den hvide trøje liggende i tøjskabet. :-)
Der er forskel på ikke at være fan af en spiller og så til direkte decideret at sprede had omkring personen, det sidstenævnte er hvad Sahinovic gang på gang gør mht. Ronaldo, og i så voldsom en grad er der vidst ikke længere kan være tvivl.
Dios som bestemt heller ikke er Ronaldo fan er derimod NOGET mere saglig i hans udtalelser, han roser endda Ronaldo til tider, ham kan man da i det mindste tage seriøst. Han er desværre faldet på medievognen denne gang however...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Kristian S skrev:
Synes efterhånden jeg har set en del brugere herinde få smidt det prædikat på sig, hvis de lige har været uenige med nogle stykker. Husk, at vi har masser af forskelligheder, selvom vi alle har den hvide trøje liggende i tøjskabet. :-)
Der er forskel på ikke at være fan af en spiller og så til direkte decideret at sprede had omkring personen, det sidstenævnte er hvad Sahinovic gang på gang gør mht. Ronaldo, og i så voldsom en grad er der vidst ikke længere kan være tvivl.
Dios som bestemt heller ikke er Ronaldo fan er derimod NOGET mere saglig i hans udtalelser, han roser endda Ronaldo til tider, ham kan man da i det mindste tage seriøst. Han er desværre faldet på medievognen denne gang however...
Medievognen......er det den, hvor man hører ord for ord hvad Cristiano Ronaldo rent faktisk siger?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sahinovic skrev: At man alene kan forsvare hans udtalelser er jeg simpelthen uforståelig over for! Har han overhovedet scoret mod nogle af de store hold i sæsonen, nej vel? Så skal han da bare tie stille, han er ikke en meter bedre end nogle end de andre på holdet, jeg glæder mig kraftedme til han engang er væk og det har jeg gjort siden 2012.
En opblæst egoistisk nar, som er så uendelig misundelig på Messi og FC Barcelona. Men det vildeste for mig er at det først nu, efter så mange år, går op for flere brugere herinde hvor destruerende den mand er for kollektivet.
Jeg har ikke mere at skulle sige til denne kvalmende sag!
Du må gerne være uforstående. Jeg tror efterhånden mere, at holdet ikke scorer mod store hold. Det er mange bare gode til at give Ronaldo skylden for alene. Han er den eneste, der kommer frem til chancer. I øvrigt er Roma vel et stort hold.
Er jeg den eneste, der lægger mærke til, at der hvor han header lige på målmanden, at han i opspringet er langt bag bolden, og altså skal læne sig meget forover for at heade? Det er rimelig smart, når han forventer at blive skubbet i ryggen, men i denne situation bliver han det så ikke, hvilket er uheldigt.
Han er i min optik ikke destruerende for kollektivet.. Ronaldo, Mourinho, Casillas m.fl. er gennem tiden blevet klandret for at smadre kollektivet. Nu er der så kun Ronaldo tilbage - så må han tage skraldet. Men er det ikke Ramos, som er anfører, og som i så fald burde tie Ronaldo? Ramos står jo ikke frem og forsvarer holdet. Jeg synes, at han er en elendig anfører faktisk.. Og iøvrigt også en elendig forsvarsspiller, men sikkert meget god boksspiller.
Hvis dette er kvalmende, så skulle du nødigt åbne en avis, hvor der er rigtige nyheder fra rundt omkring i verden - just saying.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Kristian S
- Guld bruger
-
Siempre Madrid skrev:
Kristian S skrev:
Medievognen......er det den, hvor man hører ord for ord hvad Cristiano Ronaldo rent faktisk siger?
Det er den hvor man tolker hver enkelt ord for sig istedet for at høre/læse hele konteksten.
Hvis manden i selv samme interview refererer stærkt til skadede spillere igen og igen, og endda kalder en reserve for banens bedste, så er det jo nok ikke fordi manden er ude for at sige det som medierne påstår og så snakkede han jo rent faktisk om fysikken.
Men nej nej, lad os da fuldstændig glemme det og så blomsterplukke én sætning der kan misforstås til det mest negative mulige istedet... come on...
Bedre endnu lad os helt glemme at Ronaldo var en af dem der rent faktisk gjorde noget igår.
Folk må snart forstå at journalister er nogle snu svin og godt ved hvilke spørgsmål de skal stille for til størst mulig chance at få den interviewede til at sige noget som kan bruges imod ham/hende. Bl.a. spørgsmål som "hvorfor spiller du så dårligt" og "hvorfor scorer du ikke mere?", hvorefter den første menneskelige reaktion instinktivt er at forsvare sig selv.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Kristian S skrev:
Siempre Madrid skrev:
Kristian S skrev:
Det er den hvor man tolker hver enkelt ord for sig istedet for at høre/læse hele konteksten.
Hvis manden i selv samme interview refererer stærkt til skadede spillere igen og igen, og endda kalder en reserve for banens bedste, så er det jo nok ikke fordi manden er ude for at sige det som medierne påstår og så snakkede han jo rent faktisk om fysikken.
Men nej nej, lad os da fuldstændig glemme det og så blomsterplukke én sætning der kan misforstås til det mest negative mulige istedet... come on...
Bedre endnu lad os helt glemme at Ronaldo var en af dem der rent faktisk gjorde noget igår.
Folk må snart forstå at journalister er nogle snu svin og godt ved hvilke spørgsmål de skal stille for til størst mulig chance at få den interviewede til at sige noget som kan bruges imod ham/hende. Bl.a. spørgsmål som "hvorfor spiller du så dårligt" og "hvorfor scorer du ikke mere?", hvorefter den første menneskelige reaktion instinktivt er at forsvare sig selv.
Den eksakte passage, hvor han sviner sine holdkammerater, siger han intet (I-N-T-E-T) om fysik. Intet. Det er udelukkende om reservernes spillemæssige niveau.
Tak for at du spørger - jeg har allerede redegjort for selvsamme i indlæg #584 her: madridista.dk/index.php/forum/debat/3466...15-2016-ii?start=576
- Johnson
- Gæst
-
Hvis man ikke kan spansk så skal man nok lade være med at udtale sig alt for skråsikkert i denne sag
Er jeg den eneste, der lægger mærke til, at der hvor han header lige på målmanden, at han i opspringet er langt bag bolden, og altså skal læne sig meget forover for at heade? Det er rimelig smart, når han forventer at blive skubbet i ryggen, men i denne situation bliver han det så ikke, hvilket er uheldigt.
Selvfølgelig regner Ronaldo ikke med at blive skubbet i ryggen. Det svarer jo til, hvis han regner med hans skud bliver rettede af. Kom nu lidt altså!
Ronaldo har desværre haft en tendens til ikke at erkende sine styrker kun går én vej nu. Der var engang, hvor Ronaldo kunne svæve i luften, og springe 1 sekund før modstanderen, og alligevel nå først på bolden. Desværre er tyngdekraften ikke med ham længere, og han gør det i stort set alle luftdueller, hvor han også oftest ender som taber, hvis ikke han altså står så umarkeret som den chance du hentyder til.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- PaulBreitnersAfro
- Gæst
-
Der kan næppe herske tvivl om, at der IKKE henvises til fysik og skader.
Ej, du kan i Vorherres navn ikke beskylde Sahinovic for ikke at holde med os. Det er for tarveligt. Hvis du vil svine ham til, må du kalde ham grim, dum og ulækker, men ikke Barcelona eller Aletico-fan; det er for hårdt.Kristian S skrev: Fatter ikke at folk falder for mediernes tricks igen og igen.... seriously, don't be such sheeps man.
Og Sahinovic's kommentarer er jo til at brække sig over som sædvanlig, han er jo åbenlyst en Messi og Barca fanboy der er kommet herind for at sprede lort. Hvis nu bare han havde været lidt mere snu og velartikuleret, ja så kunne det endda være han var sluppet afsted med det uden nogen havde andet uråd, men jeg falder sku ikke for hans skuespil længere nu. Seriøst smut nu tilbage til Barca forummet hvor du hører til.
Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
PaulBreitnersAfro skrev: Spansk-kyndige kan høre det fra hesten egen mund her fra 4:30: www.cope.es/player/cristiano-ronaldo-si-...2718480001&activo=10
Der kan næppe herske tvivl om, at der IKKE henvises til fysik og skader.
Ikke spansk-kyndige kan læse oversættelsen, som vi netop har bragt. Han taler - som nævnt mange gange - slet ikke om fysik og skader.