Cristiano Ronaldo: Hvis alle havde mit niveau, lå vi nr. 1

10 år 5 måneder siden #73 af Vinícius

Kimbo skrev: For et år siden kunne han i det mindste heade til en bold...

Jeg "takker" lige for dig Sahinovic ;)

Prøv at tjekke denne video, som jeg også har linket til i en anden tråd, hvor du kan se, at han godt kan heade, og hvad jeg snakker om med at blive skubbet eller ej, når man header. Med det sagt, så er hans præcision ikke specielt god i denne kamp.
https://www.youtube.com/watch?v=lOY2lIxcZ3Y

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Vinícius.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #74 af icomeinpeace

Kratmus skrev: Og danskerne brokker sig over, at politikerne heller aldrig kalder en spade for en spade.. Ronaldo har jo ret, og "andetholdet" er jo lort, for ikke at tale om førsteholdets mangler.

Jeg ville mene at det Ronaldo gør, er ret tæt på hvad politikerne gør: Fjerner fokus fra hvad der rent faktisk sker, og hvor problemet befinder sig. Men den slags er heller ikke altid rart at se i øjnene hvad er og hvor stammer fra.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved icomeinpeace.

10 år 5 måneder siden #75 af icomeinpeace

Kristian S skrev: Direkte oversat:

Et begreb jeg tror mange skal passe på med.

10 år 5 måneder siden #76 af ZizouMo

Kimbo skrev:

Kratmus skrev:

Kimbo skrev:

Kratmus skrev:

Kimbo skrev: ^ skræmmende læsning... Og noget af det dummeste længe

Hold dig til emnet.

Så hiv lige dine CR7 trusser af og læs ved du selv skriver, det er direkte pinligt.

Årh hold dog kæft og lær at føre en saglig diskussion og at læse reglerne. I øvrigt er det ikke trusser men boxer-shorts og de er fantastisk dejlige. Billedproof?

Nej tak :)
Faktum er at Ronaldo for et år siden måske var verdens bedste i luften, not so much anymore

Hovedstødsmål siden ankomst til Real Madrid:

2009/2010: 3
2010/2011: 4
2011/2012: 8
2012/2013: 8
2013/2014: 5
2014/2015: 16
2015/2016 (indtil videre): 6

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved ZizouMo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kristian S, Gribben, ElMadrid, ChrillRM14

10 år 5 måneder siden #77 af Kristian S
Forresten tak til Madridista-dk for at i endelig har videregivet præcis hvad Ronaldo sagde. Nu kan folk da seriøst ikke længere mene at manden har sagt noget upassende, han var da tværtimod meget respektfuld og rosende overfor sine hold kammerater.

At Ronaldo syntes at han selv spiller på et højt niveau kan folk da seriøst ikke få sine trusser i klemme over, især ikke da manden har 100% ret. Han er driven på holdet lige pt, hvilket var tydeligt i lørdags, hvor han btw satte flere Atl Madrid spillere af og var med i hvert eneste angreb.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Kristian S.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #78 af Johnson
Hej kristian S.
Det er fair nok at du ikke kan spansk, men det er ærligt talt lidt mærkeligt at du alligevel insisterer på at diskutere indholdet af noget som du rent sprogligt ikke forstår. Man undres.

10 år 5 måneder siden #79 af Sahinovic
Madridista har endda gjort sig umage med at oversætte Cristianos interview ord for ord, men han insistere stadig på noget helt andet, vorherre bevares hvor forelsket kan man lige være.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 5 måneder siden #80 af Vinícius

Johnson skrev: Hej kristian S.
Det er fair nok at du ikke kan spansk, men det er ærligt talt lidt mærkeligt at du alligevel insisterer på at diskutere indholdet af noget som du rent sprogligt ikke forstår. Man undres.

Er det fordi, han ikke forstår spansk, eller mener du, han ikke forstår, hvad der står skrevet på dansk? I begge tilfælde er du langt ude.

icomeinpeace skrev:

Kratmus skrev: Og danskerne brokker sig over, at politikerne heller aldrig kalder en spade for en spade.. Ronaldo har jo ret, og "andetholdet" er jo lort, for ikke at tale om førsteholdets mangler.

Jeg ville mene at det Ronaldo gør, er ret tæt på hvad politikerne gør: Fjerner fokus fra hvad der rent faktisk sker, og hvor problemet befinder sig. Men den slags er heller ikke altid rart at se i øjnene hvad er og hvor stammer fra.

Jeg mener derimod, at han rammer plet i, hvad problemet er. Men sådan er vi jo så forskellige :)

@Zizoumou @Kimbo

For et år siden fungerede intet i Real Madrid. Mange af de hovedstødsmål er kommet i forbindelse med dominansen i 2014, ikke 2015. Det er nok lidt ordkløveri, men for knap 1½ år siden var Ronaldo måske verdens bedste på hovedstød, ikke et år siden. Jeg tænkte på perioden efter nytår, og altså ikke hele sæsonen, så med modifikationer er det jo rigtigt, hvad du siger :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kristian S

10 år 5 måneder siden #81 af Kristian S

Johnson skrev: Hej kristian S.

Tro om igen, jeg forstår udemærket hvad manden sagde, har spansk talende i familien, og endelig har Madridista.dk oversat det hele ord for ord.

Kom igen.

10 år 5 måneder siden #82 af Kristian S

Sahinovic skrev: Madridista har endda gjort sig umage med at oversætte Cristianos interview ord for ord, men han insistere stadig på noget helt andet, vorherre bevares hvor forelsket kan man lige være.

Ja det har de nemlig nu, og du fatter åbenbart stadig ikke hvad manden sagde. Vorherre bevares, hvor blind af had kan man lige være.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #83 af Johnson
Fair nok Kristian S, Kratmus og Ellehamp og et par stykker mere som jeg ikke kan huske hvad hedder. Der er Real Madrid fans i alle aldre og det afspejles selvfølgelig også i debatten. Det glemmer man nogle gange.

10 år 5 måneder siden #84 af Sebberg
@ Pelle, Dios, Siempre Madrid, DarioGomez, M_Linding, Siempre Fiel, Daniel, BBB, MMM og Brylle

Forfærdelige tider for klubben ja, men læs lige den her tråd (og andre) igennem og så lad os lige aftale, at I/vi deltager lidt mere fremover. Paradoksalt lavt niveau.

@ Kratmus og co.

I en utopisk verden kan jeg følge jer. Der er ingen tvivl om, at Ronaldo blot siger sin mening, og selvom han har været elendig i lang tid, så har han selvfølgelig ret i noget af den indirekte kritik, der ligger i udtalelsen - altså; truppen er ikke bred nok og en dårlig lægestab. Når det så er sagt, så er det helt vanvittigt at fyre sådan en smøre af i en tid som denne, hvor klubben er i total opløsning. Så er hans dybere mening ligegyldig, for han bør vide, at det 1. lyder forkert og 2. medierne vil spinne på det. Nu har hans udtalelser været i negativ fokus i et par dage, og det er ikke første gang, at han kaster sådan en udtalelse fra sig - det er for uprofessionelt.

Leveret af Kunena Forum