Marca: Ikke flere indkøb fra Real Madrid

8 år 11 måneder siden #37 af zizou21
United skulle være tæt på Sanchez nu...

Hala

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #38 af Sahinovic

Kratmus skrev:

PMO skrev: I følge transfermarkt har Real Madrid haft overskud på transferbalancen de sidste par år. Enten sparer man op til at købe stort indtil næste sommer, eller også er økonomien ikke til at købe de største spillere længere.

Jeg er måske naiv, men jeg tror ikke, at behovet har været der. Det er måske gået op for Perez og co., at det er nødvendigt med en vis balance, og at de bedste spillere ikke altid udgør den bedste enhed. Men jeg kan godt være enig med de fleste i, at vi netop nu mangler én mand oppe foran, som kan træde til, når vi ikke kan score, når vi samtidig har både CR7 og Ramos ude. Benz, Bale, Isco og alle de andre offensive kræfter har ikke det instinkt. Jeg mener kun, at CR7, Ramos og Asensio virkelig besidder målinstinktet. Derudover har James det, og Morata har det også til et vist punkt, selvom han var boldmongol. Og jeg tror faktisk også, at Mariano har det - ham skulle vi ikke have ladet gå imo.

Hvis man hele tiden har haft i sinde at slippe både Morata og James, så forstår jeg virkeligt heller ikke salget af Mariano, og slet ikke når man så efterfølgende vælger at bruge Mayoral som afløser. Han virker egentligt ikke som den skarpeste foran målet, men mere som en playmaker - baseret på YouTube videoer jeg har set skal det lige siges. Mariano gjorde det egentligt fint nok de gange han fik en reel chance, og det er allerede blevet til tre mål på fire kampe i det franske.

Real Madrid kommer ud i flere type kampe som den mod Valencia, det er jeg næsten helt sikker på, og hvis man vælger at sætte sin lid til Benzema eller den usynlige spiller(Bale) skal sætte dem ind - lidt ligesom Zidane gjorde i søndags - så bliver det en lang sæson.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius, Kialpe

8 år 11 måneder siden #39 af mohbar

mohbar skrev:

Zyconith skrev:

mohbar skrev: James og Morata har tilsammen spillet noget der svarer til 29 kampe. Ud af det har de tilsammen være direkte involveret i 37 mål eller assist. De to personer er desværre historie (James er dog lejet ud, forhåbentlig er han tilbage igen snart!) og vi har ingen god erstatning fået.

Ergo SKAL vi have mindst en der kan hamre bolden i mål. Og ham skal vi give gode penge for.
Som jeg ser det er flg kandidater der har været talt om før:

Cavani: Han vil sagtens kunne dække vores problem de næste 2-3 år og Benzema vil tydeligvis kunne mærke en der ånder ham brutalt i nakken.

Bale: Han SKAL sælges asap.

Benzema: Jeg tror han bliver.

Så okay, du vil gerne have Cavani i stedet for Bale eller hvad? Hvorfor i alverden skulle Cavani gide skifte til Real Madrid? Især når han får flere penge og ingen konkurrence har i PSG? Giv mig en god grund? (Undlad venligst det der 'verdens største klub' gøgl).

Vi har Ronaldo, Bale, Benzema til de forreste pladser tre pladser i offensiven, verdensklasse hver og en, fås ikke meget bedre, og hvis en spiller som Achraf nu er blevet standarden for vores niveau af back-up/rotationsspillere, så er Mayoral, Vazquez, Isco, Asensio, etc. længe fint. Forhåbentlig bliver der ikke købt mere ind.

Og derudover, hvis Benzema ikke er målscorer, hvad er en målscorer så?
515 kampe, 246 mål, og 130 assists karrieren igennem på klubplan.

Cavani ville være et scoop uden lige såfremt han kom til Real Madrid. Jeg kender ikke hans lønniveau men mon ikke vi ville kunne matche den. Et stort lønkrav ville ihvrtfald ikke skabe så megen splid i truppen som det ville ved en ung Mbappe som stadig ikke har vist sit værd ift Cavani. Derudover vil hans motivation for at skifte til os, nok være mulighed for at vinde laliga, champions league (ja, den er stadig højere for Real end for PSG). Og mulighed for at konkurrere med Benzema og Mayoral om 9ér pladsen (den vinder han)

Det er næsten sikkert at Mbappe skifter til PSG, så her ligger de to nærmest i direkte konkrrence med hinanden.
Ronaldo, Benzema og Bale er sammen på ingen måde verdensklasse og det har vi set gang på gang. Det er tydeligt at BBC ikke funker -hverken spille- eller resultatmæssigt, og det fungerer langt bedre når Zidane stiller det anderledes op.

Bale er helt og aldeles malplaceret hos os og det ses altså tydeligt rigtig mange gange: Ofte afleverer han bolden og løber ikke med i det tomme rum/dybden. Derudover forekommer det ret irriterende at han i vores kontrafaser ofte ikke er med – underligt for en spiller som forventeligt, netop bør have sine forcer der. Derudover er der hans udtryk på banen. Man mangler at se gnist, lyst, et eller andet der viser at han er en af stjernerne på holdet og at han er der for Madrid. Ikke engang hans presspil/genpres er til at bifalde!

Om Benzema: Er helt enig i at han har været vigtig for os. Men han er altså ikke den 9´er der bare banker dem i kassen. Derimod har han gang på gang vist at han fungerer fint i rigtig mange facetter i vores angreb. Men i en situation hvor vi SKAL score et mål, så kan vi ikke sætte vores lid an på ham, som vi kan på feks. Ronaldo (og Ronaldo kommer nok ikke til at spille alle kampe for os).

www.espnfc.com/club/real-madrid/86/blog/...ting-start-to-season

denne artikel er bare SPOT on mht Bale og rammer præcist hvad min og fleres holdning er til Bale.
Han skal simpelthen væk ASAP selvom vi ikke får en anden spiller til gengæld

8 år 11 måneder siden #40 af Raul-Madrid
Jeg tror desværre aldrig vi for en anden angriber istedet for benzema - ihvertfald ikke før han er omkring Den 32-33 år.

Hvis vi endelig skal købe en angriber så forstår jeg ikke der ikke bliver nævnt hverken Icardi ( bedste angriber i serie a ) eller også belotti mener jeg han hedder..

De er målscore nærmest hver uge og er med til at sikre points for deres klubber uge efter uge i forhold til vores egen Benz.

Tror dog desværre ikke han bliver solgt eller bænket- eneste nedtur med Zidane inkl Bale

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Sebberg

8 år 11 måneder siden #41 af Carlos3

Raul-Madrid skrev: Jeg tror desværre aldrig vi for en anden angriber istedet for benzema - ihvertfald ikke før han er omkring Den 32-33 år.

Hvis vi endelig skal købe en angriber så forstår jeg ikke der ikke bliver nævnt hverken Icardi ( bedste angriber i serie a ) eller også belotti mener jeg han hedder..

De er målscore nærmest hver uge og er med til at sikre points for deres klubber uge efter uge i forhold til vores egen Benz.

Tror dog desværre ikke han bliver solgt eller bænket- eneste nedtur med Zidane inkl Bale

Begge 2 er rigtig interessante, men jeg har selv også en god fidus til Timo Werner, alle 3 er for min skyld mere end velkomne

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

8 år 11 måneder siden #42 af Forever-madrisimo
Icardi har været nævnt engang for nogle år siden, men ikke noget seriøst.

Zidane har for stor tillid til Benzema og er måske for tæt på personligt, hvilket så gør at Zidane ikke kan smide den tunge franskmand ud af truppen.

Der er mange målfarlige angribere mere end Benzema, hvorfor Icardi hurtigt kan fremstå som dygtig, fordi han scorer mål. Skal vi så have en der kan udfylde det som Benzema så giver til holdet, så ser jeg kun Mbappe som relevant.

8 år 11 måneder siden #43 af 2:18
Re: Siempre fiel - Velargumenteret indlæg, meget bedre end uduelig croissant. Synes du rammer sømmet næsten på hovedet, Benzema er blandt de allerbedste allrounders i verden, men på attitude, sult, koldblodighed (i afslutningerne - ikke vendinger og perception) og fart er han velsagtens lidt gennemsnitlig.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved 2:18.

8 år 11 måneder siden #44 af BBB

Siempre fiel skrev:

BBB skrev:

Siempre fiel skrev: Jeg går ud fra at det her med at "klubber er villige til at betale gigantiske summer for spillere der knap nok bevæger sig udover middelmådigheden" er en direkte henvisning til det rygte om at United sku være villige til at betale 105 mio for Bale. De tre der er handlet til kæmpebeløb, Neymar, Mbappé og Dembele repræsenterer vel noget af det absolut ypperste og mest spændende i fodboldverdenen

#Paulinho

Helt klart, han virker bestemt overbetalt - men når vi taler om gigantiske summer, så tænker jeg umiddelbart på de tre førnævnte og de er imo bare sindssygt gode alle tre

Så har du jo bestemt dig for, at de er overbetalte. Ingen andre har kaldt dem middelmådige, du gik bare ud fra at der var tale om de tre.
Paulinho er overbetalt og middelmådig.

8 år 11 måneder siden #45 af El Siete
Med mange af de angribere der bliver nævnt kunne vi lige så godt have beholdt Morata, i stedet for at skulle integrere en ny.

Tror desværre ikke der kommer til at ske mere fra vores side i dette vindue. Jeg er synes det er meget at lægge alle de mål Morata, James og Mariano scorede over på Asensio, for vi ser højst sandsyneligt ikke Benzema og Bale oppe deres statistikker.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 11 måneder siden #46 af Zyconith

El Siete skrev: Med mange af de angribere der bliver nævnt kunne vi lige så godt have beholdt Morata, i stedet for at skulle integrere en ny.

Han gad jo ikke være i klubben så længe han var 2./3. valg. Klubben ville gerne beholde ham.

El Siete skrev: for vi ser højst sandsyneligt ikke Benzema og Bale oppe deres statistikker.

Det tror jeg nu nok de skal. Særligt hvis du taler ift. sidste sæson.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 11 måneder siden #47 af El Siete

Zyconith skrev:

El Siete skrev: Med mange af de angribere der bliver nævnt kunne vi lige så godt have beholdt Morata, i stedet for at skulle integrere en ny.

Han gad jo ikke være i klubben så længe han var 2./3. valg. Klubben ville gerne beholde ham.

El Siete skrev: for vi ser højst sandsyneligt ikke Benzema og Bale oppe deres statistikker.

Det tror jeg nu nok de skal. Særligt hvis du taler ift. sidste sæson.

Nej, og forstår ham godt. Mener bare vi ikke skal nøjes, men tilføje kvalitet der kan gå direkte ind i startopstillingen - hvis vi overhovedet skulle hente en.

Jeg har mine tvivl omkring Bale og Benzema. Måske Benzema kan tilføje lidt, men ikke Bale, han virker ikke som en mand med selvtillid. I sidste sæson stod Morata, James og Mariano for 36 mål og 17+ assists, altså en involvering i 53 mål, som skal fordeles ud på førnævnte. Jeg har mine tvivl.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 11 måneder siden #48 af DarioGomez
Defensa Central melder nu Hazard som en mulighed hos os. Ikke nødvendigvis på bekostning af nogen. Bare som add-on.

Kan det være løsningen, at Benzema og CR skal deles om de roller, der sidste år var tiltænkt Benzema og Morata?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Leveret af Kunena Forum