Marca: Ikke flere indkøb fra Real Madrid
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev: Sebberg skrev:
Til gengæld er han dog mere velformuleret end 90 % herinde, byder ind med langt flere debatskabende holdninger og kan endda frembringe et smil på læben,
Seriøst, hvad er pointen? Det har jo absolut intet med sagen at gøre (altså det Madrid2000 skriver, hvis der skulle være tvivl).
Sebberg skrev:hvis man altså ikke er typen, der bliver stødt over, at Benzema blev kaldt en uduelig croissant, hvis jeg personligt fandt ekstremt sjovt.
og er jo aldrig decideret ubehagelig.
Mener du i ramme alvor, at det er en kommentar som denne de andre brugere er blevet stødt over? Jeg kan finde eksempler på, hvor der er tale om direkte ulækker opførsel over for meddebattørerne her på siden og det er vedkommende blevet gjort opmærksom på(for nyligt af JimmyBroe), men ja det er da helt sikkert ovenstående eksempel der fik bægeret til at flyde over, der ramte du alligevel plet.
Jeg synes også dele af hans indlæg er humoristiske(f.eks. da jeg for nyligt blev kaldt Stevie Wonder morede jeg mig en del over), men - IMO - falder det hele bare lidt til jorden, når man samtidig også har en ustyrligt trang for at være direkte nedladende, og selvom du forsøger at bilde os andet ind, så er der altså eksempler på dette.
:-D direkte ULÆKKER opførsel og en ustyrlig trang til at være nedladende - ja det jo spot on :-P
og det her med at slagter-Jimmy har "gjort opmærksom på det" ka jeg altså ik lade være med at reflektere lidt over - tænker på at han har arbejdet som slagter og at jeg i mange år studerede på et studie med 80% tøser og de har sgu aldrig haft et problem med min måde at sige tingene på - de var åbenbart ik nær så sensitive :-D
Hvis det ik var fordi jeg er hundeangst for at støde nogen yderligere, så ville jeg måske ha sagt "grow a pair" ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Der er meget stille for tiden, PSG har endnu ikke hentet Mbappe, det kan give forhåbninger om, at vi måske har et kort i ærmet. Who knows
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Siempre fiel@
Først og fremmest vil jeg lige slå fast, at det ikke var i mine tanker at du skulle bannes, selvom det nemt kan forstås på den måde. Det var mere en opfordring til frivilligt pause.
Jeg troede nemlig, at der var et eller andet galt i dit liv. Det var sådan jeg fortolkede din hård og aggressiv tone.. at et eller andet ikke kørte for dig og derfor fik folk herinde din frustration at føle.. Vidste ikke det bare var din stil.. Så blev man det klogere :)
Det er jo fint nok at mene, at det hele bliver for politisk korrekt og folk bliver stødt for hurtigt, men hvis alle kører din stil, så bliver det her ikke en særlig behageligt diskussions forum. Du har jo for vane at uddele mindst et par fornærmelse afsted mod dem du diskutere med og ofte er de andre ikke ligeså kloge som dig, og derfor kan du tillade dig at fornærme dem..
Jeg synes som sådan det er fint nok, hvis man bliver frustreret i ny og næ og bruger en mere aggressiv tone, men med dig er det mere reglen end undtagelsen, hvilket jeg påpegede at det bliver trættende i længden.
Og Ja, Bale og Benzema er elendige, det kan vi da godt blive enige om.
Nej nej, jeg forstod det såmænd heller ik som om du mente jeg sku bannes :-) jeg synes det er fair nok at mene en persons stil er trættende, men som jeg nævnte i et tidligere svar, så blir jeg bestemt også træt af nogle enkelte brugeres indlæg. Der er enkelte brugere som bevidst misforstår (og jeg siger bevidst, da det strider mod al fornuft hvis ik det er med overlæg), bevidst fordrejer og ydermere kører en bevidst usaglig stil (i hvert fald ift visse emner). Kongeeksemplet var jo Steffen/Hugol som jo næsten egenhændigt ku smadre enhvers lyst til at deltage her på forum - jeg ku sagtens håndtere når han prøvede at blive personlig eller angribe mig eller andre på min person, men jeg ku til gengæld ik holde hans usaglige stil ud - sådan er vi så forskellige. Og der er bestemt stadig nogle brugere her på siden jeg anser for at være derhenad og når jeg oplever holdninger/indlæg jeg anser for at være usaglige og/eller bevidste forsøg på at fordreje andre brugeres ord, så blir mine svar til disse brugere også tilsvarende direkte.
Hvis jeg er lodret uenig med en bruger, så ka jeg sagtens bruge lidt dril med et glimt i øjet når jeg argumenterer, men jeg ku aldrig drømme om at blive nedladende - never! MEN oplever jeg bevidst usaglighed eller at en bruger bevidst fordrejer ens ord for på dén måde at forsøge at afspore/"vinde" debatten, så blir jeg bestemt også mere direkte og mindre rummelig i min stil (det er så åbenbart det nogle kalder "ulækker" hva jeg ik engang aner hva sku betyde i den her sammenhæng :-))
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Forever-madrisimo skrev: Det er spændende læsning, popcorn fremme og en københavnerstang.
Der er meget stille for tiden, PSG har endnu ikke hentet Mbappe, det kan give forhåbninger om, at vi måske har et kort i ærmet. Who knows
Hvis vi henter Mbappé, så lover jeg at ta selv Sahinovic, Zyco og slagter-Jimmy seriøst fremover - og endda tale pænt og respektere deres følelser :-D i hvert fald i en kortere periode ;-)
Siempre fiel skrev:
Sahinovic skrev: Sebberg skrev:
Til gengæld er han dog mere velformuleret end 90 % herinde, byder ind med langt flere debatskabende holdninger og kan endda frembringe et smil på læben,
Seriøst, hvad er pointen? Det har jo absolut intet med sagen at gøre (altså det Madrid2000 skriver, hvis der skulle være tvivl).
Sebberg skrev:hvis man altså ikke er typen, der bliver stødt over, at Benzema blev kaldt en uduelig croissant, hvis jeg personligt fandt ekstremt sjovt.
og er jo aldrig decideret ubehagelig.
Mener du i ramme alvor, at det er en kommentar som denne de andre brugere er blevet stødt over? Jeg kan finde eksempler på, hvor der er tale om direkte ulækker opførsel over for meddebattørerne her på siden og det er vedkommende blevet gjort opmærksom på(for nyligt af JimmyBroe), men ja det er da helt sikkert ovenstående eksempel der fik bægeret til at flyde over, der ramte du alligevel plet.
Jeg synes også dele af hans indlæg er humoristiske(f.eks. da jeg for nyligt blev kaldt Stevie Wonder morede jeg mig en del over), men - IMO - falder det hele bare lidt til jorden, når man samtidig også har en ustyrligt trang for at være direkte nedladende, og selvom du forsøger at bilde os andet ind, så er der altså eksempler på dette.
:-D direkte ULÆKKER opførsel og en ustyrlig trang til at være nedladende - ja det jo spot on :-P
og det her med at slagter-Jimmy har "gjort opmærksom på det" ka jeg altså ik lade være med at reflektere lidt over - tænker på at han har arbejdet som slagter og at jeg i mange år studerede på et studie med 80% tøser og de har sgu aldrig haft et problem med min måde at sige tingene på - de var åbenbart ik nær så sensitive :-D
Hvis det ik var fordi jeg er hundeangst for at støde nogen yderligere, så ville jeg måske ha sagt "grow a pair" ;-)
Nu har du nævnt det flere gange - og altså, hvor er det bare super sejt du 'tør', at være så direkte, sige tingene ligeud og ikke være så politisk korrekt, fordi hey, vi andre brugere pakker alt ind og vi tør ihvertfald ikke komme ud med vores ærgelige meninger :'-D
Når, men jeg har ihvertfald lært, at når jeg fremover vil være direkte og sige tingene ligeud, så SKAL jeg samtidig huske at være nedladende, og når så folk føler sig stødt - altså ikke over selve min mening, men tonen - så er det jo bare fordi de er sensitive og skal "grow sig et pair" - tak for idag (-:
Florentino Pérez
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Jeg tror, at jeg har knækket koden til at blive en god bruger:
1) Misforstå artiklen
2) Misforstå andre brugere
3) Vær direkte
:-D
mohbar skrev: Barca er i panik nu og planlægger både at byde på Dybala, Grismand, Lemar.. pga. Coutinho er ved at gå i vasken. forhåbentlig får de ikke fat i førstnævnte -han tilhører os!
Tror ikke du skal være bange for at Juventus sælger deres største stjerne 2 dage før transfervinduet lukker. Hvis Liverpool får fingrene i Lemar, så tror jeg de slipper Coutinho. Men det ville passe mig fint hvis Dembele blev barcas sidste handel.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Real HWL skrev:
mohbar skrev: Barca er i panik nu og planlægger både at byde på Dybala, Grismand, Lemar.. pga. Coutinho er ved at gå i vasken. forhåbentlig får de ikke fat i førstnævnte -han tilhører os!
Tror ikke du skal være bange for at Juventus sælger deres største stjerne 2 dage før transfervinduet lukker. Hvis Liverpool får fingrene i Lemar, så tror jeg de slipper Coutinho. Men det ville passe mig fint hvis Dembele blev barcas sidste handel.
Ku de dog bare blive så desperate at de smed 100 lange efter Bale :-P
Siempre fiel skrev:
Real HWL skrev:
Ku de dog bare blive så desperate at de smed 100 lange efter Bale :-P
Så giver jeg sku en omgang til alle på forumet ;)
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Af de fire så håber jeg de får Lemar, dernæst Coutinho. Er jeg den eneste der synes han slet ik er så god, som folk får det til at lyde som? Mener ik han er helt så verdensklasse, som fx Hazard, Neymar, Lewandowski, Suarez, Aguero og den slags spiller (nævner ik Messi og Ronaldo fordi de selvfølgelig er i en liga for sig)mohbar skrev: Barca er i panik nu og planlægger både at byde på Dybala, Grismand, Lemar.. pga. Coutinho er ved at gå i vasken. forhåbentlig får de ikke fat i førstnævnte -han tilhører os!