Marca: Ikke flere indkøb fra Real Madrid

8 år 9 måneder siden #49 af Jonas

PMO skrev: I følge transfermarkt har Real Madrid haft overskud på transferbalancen de sidste par år. Enten sparer man op til at købe stort indtil næste sommer, eller også er økonomien ikke til at købe de største spillere længere.

Jeg har altid haft den tanke at Real har været så passive ud fra cost/benefit perspektivet. Real har brug for spillere der på deres position kan være blandt de bedste i verden i flere år. De senere år har fokus været på offensiven, og der må jeg sige at jeg egentlig ikke har set spilleren jeg tænker kan blive den næste Ronaldo, Messi, Kaka, Zidane, Figo,... Vi har set en del jeg vil placere i kategorien lige under, men så skal man også betale penge (de må være billigere alt andet lige) derefter, og det har markedet ikke været til. Hvis nu Real går ud og brænder et hav af penge af på en spiller fra subtoppen og der pludselig dukker en fra toppen op, hvad så? Så har man problemer med om der er plads i truppen samt FFP. Det har egentlig altid været min tanke at Real gik og ventede på en top-spiller for så at slå til, men må sige at vores ageren i dette vindue har givet mig lidt tvivl.. Men måske Neymar var umulig og de ved noget om Mbappe som vi ikke gør..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #50 af Real HWL

DarioGomez skrev: Defensa Central melder nu Hazard som en mulighed hos os. Ikke nødvendigvis på bekostning af nogen. Bare som add-on.

Kan det være løsningen, at Benzema og CR skal deles om de roller, der sidste år var tiltænkt Benzema og Morata?

Ser mere Hazard som en konkurant til Isco og Asensio. Så jeg håber godt nok ikke vi henter ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, El Siete

8 år 9 måneder siden #51 af El Siete

Real HWL skrev:

DarioGomez skrev: Defensa Central melder nu Hazard som en mulighed hos os. Ikke nødvendigvis på bekostning af nogen. Bare som add-on.

Kan det være løsningen, at Benzema og CR skal deles om de roller, der sidste år var tiltænkt Benzema og Morata?

Ser mere Hazard som en konkurant til Isco og Asensio. Så jeg håber godt nok ikke vi henter ham.

Med mindre det selvfølelig er for Bale, en direkte erstatning.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 9 måneder siden #52 af Rami
Man burde helt klart gå ind og få en angriber til (CAVANI - AGUERO - SANCHEZ eller ligende ) Men en bytte handel mellem Bale og Hazard ville slet ikke være så dårligt !

8 år 9 måneder siden #53 af Real HWL

El Siete skrev:

Real HWL skrev:

Hvis det er tilfældet, så siger man da ikke nej tak :) Men ville du ikke hellere have en rigtig angriber hvis man nu alligevel har spenderbukserne på?
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

8 år 9 måneder siden #54 af DarioGomez
Den rigtige angriber kan jo så ende med at blive Cristiano?

Navas/Casilla
Marcelo/Theo, Ramos/Vallejo, Varane/Nacho, Carvajal/Achraf
Casemiro/Llorente
Kroos/Kovacic, Modric/Ceballos
Isco/Hazard, Asensio/Lucas/Bale
Cristiano/Benzema/Mayoral

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved DarioGomez.

8 år 9 måneder siden #55 af El Siete

Real HWL skrev:

El Siete skrev:

Real HWL skrev:

Hvis det er tilfældet, så siger man da ikke nej tak :) Men ville du ikke hellere have en rigtig angriber hvis man nu alligevel har spenderbukserne på?

DarioGomez kom mig lige i forkøbet, men planen er vel Ronaldo som direkte erstatning der - såfremt vi ikke handler mere. Og samtidig at spillerantallet er komplet for at sikre Isco og Asensio mest mulig spilletid og holde dem tilfredse / forlænge sine kontrakter.

Hvis jeg sku vælge mellem Hazard for Bale, og en ny angriber, tager jeg sgu Hazard :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 9 måneder siden #56 af Siempre fiel

BBB skrev:

Siempre fiel skrev:

BBB skrev:

Siempre fiel skrev: Jeg går ud fra at det her med at "klubber er villige til at betale gigantiske summer for spillere der knap nok bevæger sig udover middelmådigheden" er en direkte henvisning til det rygte om at United sku være villige til at betale 105 mio for Bale. De tre der er handlet til kæmpebeløb, Neymar, Mbappé og Dembele repræsenterer vel noget af det absolut ypperste og mest spændende i fodboldverdenen

#Paulinho

Helt klart, han virker bestemt overbetalt - men når vi taler om gigantiske summer, så tænker jeg umiddelbart på de tre førnævnte og de er imo bare sindssygt gode alle tre

Så har du jo bestemt dig for, at de er overbetalte. Ingen andre har kaldt dem middelmådige, du gik bare ud fra at der var tale om de tre.
Paulinho er overbetalt og middelmådig.

Nu spørger jeg bare - hvem diskuterer du med? Jeg fatter overhovedet ik diskussionen du og jeg imellem. Jeg startede med en lille kommentar til hva jeg syntes virkede som en lidt smålig artikel og så spøgte jeg lidt med om der blev henvist til Bale. Nu begynder du at ville diskutere alt muligt og jeg fatter ærligt ik hvorfor - har jeg ved et uheld pisset på din sukkermad eller er der en anden grund til at du spiller tøsefornærmet? Det stopper i hvert fald her - ik alene aner jeg ik hva vores ping pong handler om eller hva det er du graver efter, men det er også totalt spild af tid og en "debat" uden hverken formål eller indhold. Man ska åbenbart passe på med at komme med en lille, semijoket kommentar, så kommer man hurtigt i fedtefadet hos hyænerne tydeligvis :-D

8 år 9 måneder siden #57 af Real HWL

El Siete skrev:

Real HWL skrev:

El Siete skrev:

Real HWL skrev:

DarioGomez kom mig lige i forkøbet, men planen er vel Ronaldo som direkte erstatning der - såfremt vi ikke handler mere. Og samtidig at spillerantallet er komplet for at sikre Isco og Asensio mest mulig spilletid og holde dem tilfredse / forlænge sine kontrakter.

Hvis jeg sku vælge mellem Hazard for Bale, og en ny angriber, tager jeg sgu Hazard :)

Jeg er ikke helt 100% enig- jeg græder selfølgelig ikke snot hvis vi henter Hazard. Men kunne jeg vælge, blev det en ny angriber. Og det skulle selfølgelig være af øverste skuffe og direkte makker til Ronaldo på toppen. Jeg tænker Lewandowski :)
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Real HWL.

8 år 9 måneder siden #58 af madrid2000
Siempre fiel@

Off-topic

Hvorfor er du altid så hårdt, aggressiv og nedladende i din tone? Det nærmest hver gang du skriver noget og er ved at være godt trættende. Måske trænger du til en pause.
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Gribben, JimmyBroe, Sahinovic, R7CR7GB11

8 år 9 måneder siden #59 af Steen
Diego Costa kunne være interessant. Om han er interesseret i et skifte til bedre del af Madrid skal jeg ikke kunne sige noget om, men jeg mener, at det ville være et godt køb. Især hvis man tager prisen i betragtning, som kommer til at være i nærheden af de €45-50M.

8 år 9 måneder siden #60 af Sebberg

madrid2000 skrev: Siempre fiel@

Off-topic

Hvorfor er du altid så hårdt, aggressiv og nedladende i din tone? Det nærmest hver gang du skriver noget og er ved at være godt trættende. Måske trænger du til en pause.

Årh, hold nu op. Siempre Fiel kører en LIDT aggressiv - med et humoristisk snit - stil herinde. Til gengæld er han dog mere velformuleret end 90 % herinde, byder ind med langt flere debatskabende holdninger og kan endda frembringe et smil på læben, hvis man altså ikke er typen, der bliver stødt over, at Benzema blev kaldt en uduelig croissant, hvis jeg personligt fandt ekstremt sjovt.

Administrationen har allerede bandlyst én top 3 bruger i Pelle, så det ville da være synd, hvis Siempre Fiel skulle i skammekroen, fordi han er lidt stikkende i fremgangsmåde. Han bidrager sgu med langt mere end størstedelen herinde og er jo aldrig decideret ubehagelig.

I værste fald ender vi jo med et forum fyldt med brugere, der stadig mener, at BBC er verdensklasse og bør spille, og så kan man jo ligeså godt tage ned i børnehaven eller plejehjemmet og diskutere Real Madrid.
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Sebberg.

Leveret af Kunena Forum