Bedre sent end aldrig: Truppen mod Barcelona

8 år 5 måneder siden #1 af Daniel

Ramos er naturligvis klar til at bære anførerbindet med sin vanlige autoritet mod Barcelona.

Zidane udtog i går de 19 spillere, der skal runde Real Madrids historiske kalenderår af med - forhåbentlig - maner. 

Real Madrids franske træner har samtlige spillere til sin disposition, hvorfor undskyldningerne er få, hvis Real Madrid skulle ende med at trække det korteste strå mod catalanerne her til middag. 

Borja Mayoral, Jesús Vallejo, Dani Ceballos, Achraf Hakimi og Marcos Llorente er alle sorteret fra mod Real Madrids catalanske ærkerivaler.

Truppen mod Barcelona:

Målmænd: Navas, Casilla og Moha.
Forsvar: Carvajal, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo og Theo.
Midtbane: Kroos, Modric, Casemiro, Asensio, Isco og Kovacic.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Bale og Lucas Vázquez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #2 af Nord
Jeg er godt nok nervøs. Det er jo hele juleglæden, der kan spoleres kl 13:00 i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL

8 år 5 måneder siden #3 af Nord
I samme ombæring må jeg også konstatere, at der er foruroligende stille herinde, taget i betragtning, at vi står over for sæsonens største kamp.

Hvad skyldes det?

8 år 5 måneder siden #4 af Siempre fiel
Kovacic i stedet for Isco. Det er vel egentlig fair nok, Iscos pauvre form taget i betragtning - for Benz er jo totalt urørlig
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, elle44

8 år 5 måneder siden #5 af Daniel

Siempre fiel skrev: Kovacic i stedet for Isco. Det er vel egentlig fair nok, Iscos pauvre form taget i betragtning - for Benz er jo totalt urørlig

#Messiskalpakkesned og der er Kovacic manden!
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

8 år 5 måneder siden #6 af Doc.juego

Daniel skrev:

Siempre fiel skrev: Kovacic i stedet for Isco. Det er vel egentlig fair nok, Iscos pauvre form taget i betragtning - for Benz er jo totalt urørlig

Ja det gjorde kovacic så fint i pre-season.
Nå det er sagt, så synes jeg det er en rigtig spændende opstilling, ser ud til at vi går efter at styre midtbanen, og vi har 2 gennembruds stærke spillere i Kova og Modric, så casemiro tilbage, men som kan gå i boksen til indlæg, hvis Kroos og Kova er mere tilbage.

Denne opstilling giver faktisk mange muligheder.
Jeg tillader mig at være optimistisk
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

8 år 5 måneder siden #7 af slb1995

Daniel skrev:

Enig, dette gjorde han jo glimrende i begge Super Cup-opgør.
Mit problem med dagens formation er, at jeg har svært ved at se, hvordan vi skal få scoret eller i det hele og taget få bolden op til angriberne. Det er ikke nogle særligt offensivt orienterede spillere, Zidane satser på. Særligt ikke hvis Kovacic primært skal have defensive pligter.
Følgende bruger(e) sagde tak: Nord

8 år 5 måneder siden #8 af madrid2000
Taget i betragtning af, at vi er tvunget til at vinde, så er jeg ikke imponeret over opstillingen.

Benzema er piv ringe, men håber mod al fornuft(ligesom Zidane) at han rammer dagen.

8 år 5 måneder siden #9 af Zyconith

Nord skrev: I samme ombæring må jeg også konstatere, at der er foruroligende stille herinde, taget i betragtning, at vi står over for sæsonens største kamp.

Hvad skyldes det?

Måske har folk travlt? Måske er der ikke så meget at diskutere?

Eller også kunne det være diskussionerne der har kørt omkring Neymar og Mbappe, køb eller ikke køb af målmand, angribere og andet forholdsvist spekulativt, der har været konstante, trættende og ligegyldige, og som for mig personligt har gjort forummet ret så uinteressant. Eller den helt store ligegyldighed om hvorvidt Ronaldo er verdens bedste, om han skal fortsætte i klubben, etc.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

8 år 5 måneder siden #10 af Nord

slb1995 skrev:

Daniel skrev:

Enig, dette gjorde han jo glimrende i begge Super Cup-opgør.
Mit problem med dagens formation er, at jeg har svært ved at se, hvordan vi skal få scoret eller i det hele og taget få bolden op til angriberne. Det er ikke nogle særligt offensivt orienterede spillere, Zidane satser på. Særligt ikke hvis Kovacic primært skal have defensive pligter.

Tænker nøjagtigt det samme. Det virker som en defensiv præget opstilling. Alternativt skulle man lade Kova spille Casemiros plads og så Isco i Diamanten. Jeg tror, Ronaldo og Benzema får det virkelig svært i dag, men som altid er det afgørende, om vores backs kan få skabt sig noget plads.

8 år 5 måneder siden #11 af Nord

Zyconith skrev:

Nord skrev: I samme ombæring må jeg også konstatere, at der er foruroligende stille herinde, taget i betragtning, at vi står over for sæsonens største kamp.

Hvad skyldes det?

Måske har folk travlt? Måske er der ikke så meget at diskutere?

Eller også kunne det være diskussionerne der har kørt omkring Neymar og Mbappe, køb eller ikke køb af målmand, angribere og andet forholdsvist spekulativt, der har været konstante, trættende og ligegyldige, og som for mig personligt har gjort forummet ret så uinteressant. Eller den helt store ligegyldighed om hvorvidt Ronaldo er verdens bedste, om han skal fortsætte i klubben, etc.

Du trænger da vist til at komme i julehumør, bette mand :-)

8 år 5 måneder siden #12 af Daniel
Får Real omvendt lukket ned for Messi, så har Barca dæleme heller ikke alverden at skyde med. Vores to backs bliver bedre og bedre, og skal nok sørge for at holde Barca-defensiven beskæftiget.

Jeg er positiv. Det bliver pisse godt!
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum