Bedre sent end aldrig: Truppen mod Barcelona
Zyconith skrev:
Nord skrev: I samme ombæring må jeg også konstatere, at der er foruroligende stille herinde, taget i betragtning, at vi står over for sæsonens største kamp.
Hvad skyldes det?
Måske har folk travlt? Måske er der ikke så meget at diskutere?
Eller også kunne det være diskussionerne der har kørt omkring Neymar og Mbappe, køb eller ikke køb af målmand, angribere og andet forholdsvist spekulativt, der har været konstante, trættende og ligegyldige, og som for mig personligt har gjort forummet ret så uinteressant. Eller den helt store ligegyldighed om hvorvidt Ronaldo er verdens bedste, om han skal fortsætte i klubben, etc.
Ovenstående samt uendelige unuancerede og pessimistiske diskussioner holder mig fra forummet for tiden.
Fedt med Kova fra start! Vamos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Og flår den Franskmand ud. Han kan ikke score.
Kovacic bør spille meget mere. Han er stadig pisse god.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Det er rart at se, at vi spiller bedre end Barca. De bliver holdt fra fadet stort set, Messi får absolut ingen plads. Pasningerne sidder, gejsten er der, overtaget egentlig også. Kom så med det mål!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.