Bedre sent end aldrig: Truppen mod Barcelona

8 år 5 måneder siden #13 af Mathiaska

Zyconith skrev:

Nord skrev: I samme ombæring må jeg også konstatere, at der er foruroligende stille herinde, taget i betragtning, at vi står over for sæsonens største kamp.

Hvad skyldes det?

Måske har folk travlt? Måske er der ikke så meget at diskutere?

Eller også kunne det være diskussionerne der har kørt omkring Neymar og Mbappe, køb eller ikke køb af målmand, angribere og andet forholdsvist spekulativt, der har været konstante, trættende og ligegyldige, og som for mig personligt har gjort forummet ret så uinteressant. Eller den helt store ligegyldighed om hvorvidt Ronaldo er verdens bedste, om han skal fortsætte i klubben, etc.

Ovenstående samt uendelige unuancerede og pessimistiske diskussioner holder mig fra forummet for tiden.

Fedt med Kova fra start! Vamos
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #14 af Nord
Savner godt nok Isco eller Bale. Synes vores offensiv er tandløs i det åbne spil, om end vi også holder Barca fra de store chancer.

8 år 5 måneder siden #15 af mohbar
Lad enten bale eller Isco spille en HEL halvleg istedet for Benzema -pleeeeease!!!!!!

8 år 5 måneder siden #16 af Nord
Benzema skal virkelig væk fra den her klub hurtigst muligt...

8 år 5 måneder siden #17 af mohbar
det er det jeg altid har sagt. Benzema går efter at ramme stolpen fordi det er sværre end at ramne målet!

8 år 5 måneder siden #18 af Daniel
Mon Benzema havde været Real Madrids all-time topscorer, hvis han da bare havde scoret på halvdelen af sine chancer?

8 år 5 måneder siden #19 af Jaken
Sergio Ramos ligner Val Kilmer mere end nogensinde med det lokumsbræt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Zyconith

8 år 5 måneder siden #20 af madrid2000
Hvor har Marcelo også været fuldstændig uduelig både offensivt og defensivt.

Og flår den Franskmand ud. Han kan ikke score.

8 år 5 måneder siden #21 af BBB
Modric (verdens bedste!) og vores to backs er jo vores offensive spil. Ronaldo burde have scoret og fået en assist. Benzema har været ligeså ringe i opspillet som Ronaldo, men jeg forventer ikke mål på de to chancer, som han har fået. Dertil taler hans historik et alt for tydeligt sprog.

Kovacic bør spille meget mere. Han er stadig pisse god.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Lars1991

8 år 5 måneder siden #22 af ChrillRM14
Kova er en monster på den midtbane. Ham og Modrics drive med bolden er helt genialt.

Det er rart at se, at vi spiller bedre end Barca. De bliver holdt fra fadet stort set, Messi får absolut ingen plads. Pasningerne sidder, gejsten er der, overtaget egentlig også. Kom så med det mål!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

8 år 5 måneder siden #23 af elle44
Det er ellers en god afslutning Benz han havde på stolpen. Han er har dog ikke haft meget held med hans aktioner. End til videre er det en Clasico, hvor jeg synes man kan se to hold der dalet i niveau, i forhold til det tårnhøje niveau vi har set de sidste mange år.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved elle44.

8 år 5 måneder siden #24 af Lukita
God første halvleg overordnet set! Navas, forsvaret (undtagen Marcelo) og midtbanen har spillet super. Ronaldo har været skidt, og Benzema havde jeg glemt var på banen inden hans hovedstød til sidst, men det er vel som forventet.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

Leveret af Kunena Forum