Bedre sent end aldrig: Truppen mod Barcelona
- Brylle
- Gæst
-
8 år 5 måneder siden #133
af Brylle
Håber du havde en god juleaften
Besvaret af Brylle på emne Bedre sent end aldrig: Truppen mod Barcelona
Det skal du være velkommen til at mene. Desværre tager du fejl. Det ærgrer mig dog at du er så indebrændt at emnet pludselig blev ligegyldigt og mig som debattør blev det centrale i din befærden herinde.Siempre fiel skrev:
Brylle skrev: Dine tilsvininger gider jeg ikke bruge tid på, for det plejer at vise noget usikkerhed i dine påstande
"tilsvininger"? Er du fuld? For din skyld læste jeg lige mit indlæg igennem og der er ik så meget som ét ord rettet mod der som kan misforstås som nogen form for "sviner". Altså er vi endnu engang ude i, at du opfinder ting og skriver at andre "sviner" dig for at hæve dig selv op på en moralsk piedestal selv om ingen har skrevet så meget som ét nedladende ord til dig :-D Og DERFOR orker jeg ik at diskutere med dig - fordi det er så patetisk at forsøge at få andre til at fremstå som mindrebemidlede ved at komme med falske påstande - meget gennemskueligt egentlig, men alligevel udtryk for en påtaget storladenhed. Så jo, det KU ha været en udmærket debat - men på skrift har vi to i hvert fald ik noget der minder om debatkemi og derfor stopper den bare. Og ja, du har så evigt ret - Navas er kun blevet kritiseret her, der og alle vegne fordi han ik er et stort navn ;-)
Håber du havde en god juleaften
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen