Bedre sent end aldrig: Truppen mod Barcelona
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Neye skrev:
ChrillRM14 skrev:
Neye skrev: Ronaldo og ikke mindst Zidane bærer ansvaret. Det er dybt godnat
Du skal vist slå ligeså meget koldt vand i blodet, som spillerne skulle fra 2.halvleg
Ja, sandheden er ilde hørt
Hvad med alle de andre?????
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
-#7- skrev: Som en anden bruger skrev engang, så er holdet vel mættet efter den vanvittige høst af La Liga titler de seneste år....
Det her hold har givet os mange gode oplevelser, men hold fast man savner en ny stamme, Ronaldo er færdig eller som minimum meget tæt på at være det, Benzema er kraftedme bare ulideligt uduelig kamp ud og kamp ind, Bale er altid skadet og kan ikke engang snakke spansk endnu. Derudover synger Modric jo nok desværre også på sidste vers.
Enig
Skal ske en hel del nyt til sommer.
Vi har flere spillere der ved at være færdige eller som bare ikke er gode nok mere.
Også er der kampen mod Paris.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
ChrillRM14 skrev:
Neye skrev:
ChrillRM14 skrev:
Neye skrev: Ronaldo og ikke mindst Zidane bærer ansvaret. Det er dybt godnat
Du skal vist slå ligeså meget koldt vand i blodet, som spillerne skulle fra 2.halvleg
Ja, sandheden er ilde hørt
Hvad med alle de andre?????
Alle går ned i 2. halvleg men Ronaldo er pinlig dårlig hele kampen igennem, hvilket er meget kritisk eftersom spillet er bygget op om ham.
Zidanes kampoplæg skriger til himlen. Det er for sølle med en primitiv mandsopdækning på hjemmebane.
Bale fremstår som den stærkeste af den gamle BBC-formation og det siger ikke så lidt.
Skandaløst!
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
-#7- skrev: Som en anden bruger skrev engang, så er holdet vel mættet efter den vanvittige høst af La Liga titler de seneste år....
Det her hold har givet os mange gode oplevelser, men hold fast man savner en ny stamme, Ronaldo er færdig eller som minimum meget tæt på at være det, Benzema er kraftedme bare ulideligt uduelig kamp ud og kamp ind, Bale er altid skadet og kan ikke engang snakke spansk endnu. Derudover synger Modric jo nok desværre også på sidste vers.
Jeg er virkelig uenig. Jeg tror virkelig, at det handler mere om mentaliteten end spillernes alder.
Første halvleg var rigtig god på trods af intet mål. Der blev spillet med fantastisk højt pres, energi og gejst. Modric, som du nævner er ved at være færdig, var en af de klart bedste her.
At man endnu engang skuffer i sidste ende må simpelthen også være mentaliteten. Kollektiv nedsmeltning. Forkert tændingsniveau, som bare bliver til forkerte beslutninger, forkerte valg og forkerte positioneringer.
Hvad Zidane gav holdet af mod og energi sidste år er fuldstændig faldet fra hinanden. Og jo, så hjælper det ikke, at der ingen gennemslagskraft er i offensiven og ingen, der slår koldt vand i blodet.
@Neye
Jeg kan simpelthen ikke følge dig, når du mener, at det først og fremmest er Ronaldo, som det hele falder sammen omkring. Nuvel, han spiller ringe, men holdet lukker Barca ind i kampen ved at stå længere tilbage i banen, og så træffer midtbanen blandt andet nogle håbløse beslutninger, hvilket blandt andet fører til første mål. Der er 11 spillere, en træner plus moms, der står til ansvar.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Og var spillerne virkelig allerede så trætte at man ikke kan tage høj intensive tilbageløb mere? Jeg elsker Modric, og synes han generelt spiller en fremragende kamp, men hvordan fanden løber Rakitic fra ham? Først står han og sover i opdækningen, og så gider han ikke spurte tilbage og hente ham?
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
El Siete skrev: Tamt, pinligt og skandaløst. En ydmygelse. Havde det været alle andre end Zidane skulle han være fyret. Verdens bedste klubhold - langt fra.
Præcis! Men vi har fået en træner der er lige så urørlig som vores start-11er - vi er jo et hold af hellige køer, lige fra træneren til de 11 normale startende - havde Bale ik altid været skadet, så havde man jo ku forudsige vores startformation til samtlige større kampe, ligegyldigt om vi havde spillet det mest håbløse fodbold i lang, lang tid snart. Vi får ALDRIG skiftet ud på det her hold - ik før de alle ska bæres fra banen. Barca er 14 point foran og alligevel er de ikke tilfredse, da de har åbne øjne og ka se at tingene stadig ka blive meget bedre - så selv om de får Dembele tilbage, så er Coutinho på vej og Griezmann rygtes kraftigt til klubben. Vi får en forlængelse til Benzema - jeg ville hellere ha en koporlig røvfuld, tak!
El Siete skrev: Tamt, pinligt og skandaløst. En ydmygelse. Havde det været alle andre end Zidane skulle han være fyret. Verdens bedste klubhold - langt fra.
Jeg er enig.
Jeg kunne godt tænke mig at se Zidane svinge sablen overfor truppen til sommer, for som jeg ser det er Zidane stadigvæk en rigtig dygtig og ikke mindst talentfuld træner. Han har arvet de forreste tre, og jeg kunne vældig godt tænke mig at se om han kunne få indført en anderledes spillestil med nogle andre typer. Jeg synes det er tydeligt at Zidane gerne vil spille boldbesiddende fodbold med højt genpres, men det er bare ikke muligt med de typer man har nu oppe foran.
DC19
hvor starter køen?Kimbo skrev: Man bliver så træt. Jeg går ud i skuret og skyder mig selv.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.