Bedre sent end aldrig: Truppen mod Barcelona
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
elle44 skrev:
Steen skrev: Kovacic var på hælene af Rakitic, men han lader Rakitic løbe fri så han i stedet falder ned i banen, så han kan lunte ved siden af Messi. Det efterlader Rakitic alene, så en af vores CB pressede op bliver nødt til at presse op. Derfor er der ingen der dækker Suarez, og han scorer derfor nemt. Kovacic er da en tosse uden lige.
Han burde nok have haft en smule situationsfornemmelse der
Jeg er med på, at han skal opdække Messi. Det har han gjort fint indtil videre. Men det her, det er grotesk. Han kunne nemt have forhindret målet, hvis bare han fulgte efter Rakitic, som ikke just er kendt for at være hurtig.
DC19
Brylle skrev:
Tror du da Zidane har beordret dem til ikke at løbe tilbage? Hvordan kan dette være Zidanes fejl? Hele første halvleg var i fuld kontrol, og blev kun ødelagt af to uduelige angribere, som ganske simpelt skal score på hver en.Nord skrev: Zidane fejler big time i dag. Hold kæft hvor er det skidt.
Zidane forsøger at vinde kampen på midtbanen, men det går i den grad ud over offensiven. Kova og Casemiro har jo samme rolle i dag, det er helt åndssvagt at spille så meget på Barca præmisser.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Nord skrev: Vi er godt nok i knibe. Det kan dog heldigvis kun blive bedre. Ligaen er måske væk, men der er masser af muligheder i CL
Ja hvorfor sku det her hold ik ku ordne PSG :-D
- Brylle
- Gæst
-
DC19
Lukita skrev: Ved godt at Kovacic har fået besked på at følge Messi, men det der er jo fucking latterligt!!! Han giver Rakitic en motorvej gennem midten!
Fuldstændig enig selv min søn udbrød det samme.
Damn it!!