Strive viser El Clásico i morgen

5 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Strive har købt rettighederne til morgendagens kamp mellem Barcelona og Real Madrid i Copa del Rey.

 

Det er ikke kun Real Madrid, som har revanche til gode i den kamp, for Strives seneste forsøg på at vise El Clásico endte i en eklatant fiasko, hvor store dele af første halvleg var umulig at følge.

 

Morgendagens kamp fås med danske kommentatorer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #2 af Jon
Besvaret af Jon på emne Strive viser El Clásico i morgen
JA TAK!! Yes så går jeg ikke glip af kampen over dem alle. Og håber klart Deres servere kan klare presset denne gang! Så jeg ikke som sidst skal se kampen efter den er spillet!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #3 af Madridnation.
Hvordan er jeres mavefornemmelse for kampen i aften ?

Jeg forventer ikke vi vinder, men håber at den nye kampgejst ved tilføjelsen af især de unge spillere kan overraske os i aften. Er dog bange for at Barca er en tand over os pt.
Vi er som sagt underdogs og kan kun overraske, men hold kæft jeg savner de tider hvor vi faktisk havde dem i vores hule hånd, eller de tider hvor man faktisk var i tvivl om hvem der kunne vinde kampen.

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #4 af asp3200

Madridnation. skrev: Hvordan er jeres mavefornemmelse for kampen i aften ?

Jeg forventer ikke vi vinder, men håber at den nye kampgejst ved tilføjelsen af især de unge spillere kan overraske os i aften. Er dog bange for at Barca er en tand over os pt.
Vi er som sagt underdogs og kan kun overraske, men hold kæft jeg savner de tider hvor vi faktisk havde dem i vores hule hånd, eller de tider hvor man faktisk var i tvivl om hvem der kunne vinde kampen.


Forventer parker bussen spil fra solari og stort nederlag.
Holdet er slet ikke klar til top 5 hold modstand i Europa.

Hvis de overfalder barcelona hele kampen og tør holde i bolden så tror jeg på sejr, men det er jo solari bold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #5 af Kiwes

Madridnation. skrev: Hvordan er jeres mavefornemmelse for kampen i aften ?

Jeg forventer ikke vi vinder, men håber at den nye kampgejst ved tilføjelsen af især de unge spillere kan overraske os i aften. Er dog bange for at Barca er en tand over os pt.
Vi er som sagt underdogs og kan kun overraske, men hold kæft jeg savner de tider hvor vi faktisk havde dem i vores hule hånd, eller de tider hvor man faktisk var i tvivl om hvem der kunne vinde kampen.


Hvis vi tager start 11'eren først. I min bog bør vi helt klart starte med Carvajal, Varane, Ramos, Reguilón, Kroos, Llorente, Modric, Lucas, Benz, Vinicius.
Hvis vi går FOKUSERET ind til kampen, med et ordenligt presspil, ikke det der med at flyve frem i alt og efterlade store huller bagi, så tror jeg på et godt resultat.
Det er vigtigt at Ramos spiller en koncentreret kamp og holder sin position i defensiven. Lucas skal have styr på Alba, Llorente på Messi og så skal Benz fortsætte formen. Jeg glæder mig mest af alt til at se hvad Vinicius kan gøre mod, hvad jeg synes er en svag højre defensiv side.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #6 af Real HWL

Madridnation. skrev: Hvordan er jeres mavefornemmelse for kampen i aften ?

Jeg forventer ikke vi vinder, men håber at den nye kampgejst ved tilføjelsen af især de unge spillere kan overraske os i aften. Er dog bange for at Barca er en tand over os pt.
Vi er som sagt underdogs og kan kun overraske, men hold kæft jeg savner de tider hvor vi faktisk havde dem i vores hule hånd, eller de tider hvor man faktisk var i tvivl om hvem der kunne vinde kampen.


Min mavefornemmelse siger at vi taber med en 2-3 mål. Og hvis jeg skulle gætte et resultat vil jeg sige at vi taber 3-1. Der er ingen tvivl om at Barca lige pt er et bedre hold end os. Jeg er bange for vi har alt for stor respekt for Barca. Meget større respekt end vi behøver at have, så vi kommer til at stå alt for langt tilbage på banen så vi bliver helt handlingslammet. Men hvis vi spiller med mod og presser dem over hele banen , tvinger dem til at lave fejl så de mister bolden nogen farlige steder, jamen så kan vi også gøre ondt på dem. Og vi vil få chancer, så det gælder om at være skarpe og score et par mål på de chancer vi får. Men har Messi en af de dage hvor han bare vil ydmyge Real, så kan det blive en grim aften.
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #7 af fiatten

Madridnation. skrev: Hvordan er jeres mavefornemmelse for kampen i aften ?

Jeg forventer ikke vi vinder, men håber at den nye kampgejst ved tilføjelsen af især de unge spillere kan overraske os i aften. Er dog bange for at Barca er en tand over os pt.
Vi er som sagt underdogs og kan kun overraske, men hold kæft jeg savner de tider hvor vi faktisk havde dem i vores hule hånd, eller de tider hvor man faktisk var i tvivl om hvem der kunne vinde kampen.


Kald mig pessimist, men jeg regner ikke med at vi vinder. Hvis vi spiller godt og vinicius og Benzema spiller en god kamp, så kan vi få uafgjort. Højst.
Vil gerne se Navas på målet til denne kamp, da han er langt bedre på stregen og barca ikke spiller på høje indlæg. Navas er en bedre stregspiller end Courtois.
Holdopstilling:
Navas, Odriozola, Varane, Ramos, Reguilon, Kroos, Llorente, Modric, Vinicius, Benzema, Bale/Asensio.

Synes vi skal satse på kontraene. Vores hold har ikke selvtillid og mod nok til at holde på bolden og dirigere spillet. Derfor valget falder på Vinicius og Bale/Asensio.

Den frække ville være at spille diamanten med isco bag Vinicius og Benzema, men det kommer nok ikke til at ske :D
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved fiatten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #8 af Madridnation.
Det bliver med 99 % Navas på mål i dag, da han har været førstevalget i CDR indtil videre.

Som de andre ligeledes nævner over så håber jeg fandme vi går ud og TØR spille bold i dag. Der har været så mange gange hvor vi har givet Barca intiativet og de har bogstavligtalt kørt os rundt.

fiatten skrev:

Madridnation. skrev: Hvordan er jeres mavefornemmelse for kampen i aften ?

Jeg forventer ikke vi vinder, men håber at den nye kampgejst ved tilføjelsen af især de unge spillere kan overraske os i aften. Er dog bange for at Barca er en tand over os pt.
Vi er som sagt underdogs og kan kun overraske, men hold kæft jeg savner de tider hvor vi faktisk havde dem i vores hule hånd, eller de tider hvor man faktisk var i tvivl om hvem der kunne vinde kampen.


Kald mig pessimist, men jeg regner ikke med at vi vinder. Hvis vi spiller godt og vinicius og Benzema spiller en god kamp, så kan vi få uafgjort. Højst.
Vil gerne se Navas på målet til denne kamp, da han er langt bedre på stregen og barca ikke spiller på høje indlæg. Navas er en bedre stregspiller end Courtois.
Holdopstilling:
Navas, Odriozola, Varane, Ramos, Reguilon, Kroos, Llorente, Modric, Vinicius, Benzema, Bale/Asensio.

Synes vi skal satse på kontraene. Vores hold har ikke selvtillid og mod nok til at holde på bolden og dirigere spillet. Derfor valget falder på Vinicius og Bale/Asensio.

Den frække ville være at spille diamanten med isco bag Vinicius og Benzema, men det kommer nok ikke til at ske :D


Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #9 af Real Madrid
Fra 00'erne til nu:

Barca: 21 sejre – 95 mål
Real: 18 sejre – 80 mål
Uafgjorte: 15

Jeg tror i øvrigt på en snæver sejr i aften!

Bonus: Real har siden 00'erne aldrig vundet 3 kampe i træk mod Barca. Barcelona har modsat prøvet det over to periode, første stime 3 sejre i træk og dernæst hele 5 sejre i træk. Lad os endelig få bygget vores egen stime op i aften!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #10 af Ramos4
Jeg tror på en tæt affære. 2-2 eller 3-2 til et af holdene. Vi får ikke en lussing igen, det tror jeg ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #11 af Daniel
Jeg tør ikke at spå om det ene eller andet, men jeg glæder mig afsindig meget til kampen, da jeg ikke har følelsen af, at vi er chanceløse... både i denne kamp, men også i returen.

Det kan da sagtens ende grimt. Det kan det altid mod Barcelona, men jeg mener, at vi står med gode kort på hånden i skrivende stund.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #12 af Zyconith

Real Madrid skrev: Fra 00'erne til nu:

Barca: 21 sejre – 95 mål
Real: 18 sejre – 80 mål
Uafgjorte: 15

Jeg tror i øvrigt på en snæver sejr i aften!

Bonus: Real har siden 00'erne aldrig vundet 3 kampe i træk mod Barca. Barcelona har modsat prøvet det over to periode, første stime 3 sejre i træk og dernæst hele 5 sejre i træk. Lad os endelig få bygget vores egen stime op i aften!


En snæver sejr til Real Madrid? Har du nu haft hånden i bøtten med lykkepiller igen? En snæver sejr ligefrem? På udebane? Hahahaha.

Altså, Ter Stegen spiller jo bundstabilt, Nelson Semedo kommer til at løbe om hjørner med whoever is gonna be our leftback. Rakitic og Vidal spiller forryggende for tiden, Dembele har været flyvende og Coutinho virker til at have overkommet hans formdyk. Som jeg ser det har Barcelona en langt bredere og kvalitativt bedre trup end os, og de har scoret langt flere mål og ladet færre gå ind sammenlagt i alle turneringer. Dembele og Suarez har scoret ligeså mange mål som Benz og Messi har snart rundet de 30. Og så er de jo på hjemmebane, altså...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce