Strive viser El Clásico i morgen

7 år 4 måneder siden #97 af Zyconith

Real HWL skrev:

FanOfMagicalTeams skrev:

Real HWL skrev:

FanOfMagicalTeams skrev: Det er helt vildt, hvor meget Vinicius bliver talt op. Han har altså heller ikke taget verden med storm, som der påstås herinde. Husk at læse andet end Marca og AS ;-)

Han er et talent. Han viser mod. Han laver gode aktioner. Han har overrasket positivt i år. Han er billig ift. andre spillere på banen. Mere kan man vel heller ikke sige positivt? Til gengæld kan man sige en del negative ting, som man så kan undskylde med "han er kun 18 år". Jeg husker Robinho og Bojan som større talenter. Det gik ikke super godt. Dermed ikke sagt, at han ikke kan blive til noget stort. Men hypen herinde er lidt vild. Forstår heller ikke det store fokus på alderen? Det er da fint, at han er 18 år og spiller godt, men mon ikke de fleste herinde hellere ville have en 20-årig Mbappe, en 21-årig Dembele eller en 21-årig Gabriel Jesus, hvis man skulle være helt ærlig? Der er trods alt et "beviseligt" LANGT større talent hos de 3, og stadig en 12-14 gode år tilbage i dem.

Man kan godt sige han har taget verden med storm. Han har spillet sig i startopstillingen i verdens største klub, hvor han har været den mest iøjnefaldende. Der er ikke nogen med kendskab til fodbold der ikke ved hvem Vinicius er.

Mbappe er den eneste af de 3 ovennævnte der har et større potientiale end Vinicius. Ville ikke bytte Vinicius for hverken Dembele eller Gabriel Jesus. Uden for banen virker Vinicius allerede mere moden end Dembele. Der har en lille smule attitude problemer, og glemmer hvornår træningen starter.

Mata: Er man ikke talent som 21-årig? .

Real HWL - tak for et sagligt svar. Jeg synes, det er vildt du ikke ville bytte dem. Jeg er god enig i, at Vini's attitude virker bedre end Dembeles. Jeg medgiver, at han er kommet på folks læber, og at det er flot, at han har spillet sig til spilletid. Det er dog ikke helt det samme, som at have taget verden med storm. Jeg synes også, at det skal ses i kontekst af Reals nuværende forfatning, som forhåbentligt kommer tilbage til fordums styrke efter sommeren. Men han har grebet chancen, og det er super flot. Det anfægter jeg ingenlunde.

Daniel - Jeg ved ikke om det er en hentydning til, at jeg ikke skulle se Reals kampe. Den diskussion orker jeg ikke. Men jeg ser også et talent. Det har jeg slet ikke anfægtet. Jeg mener blot, at han bliver hypet alt for meget. Det er et problem, for det tror jeg ikke han kan indfri, og det er synd for Vini. Eller lad mig omformulere det: Historien/statistikken taler imod, at han kommer til at indfri det, som folk lyder til at forvente. Det er jo den nye Neymar, Messi og Ronaldo "I" forventer? Jeg tror, han kan blive god, men jeg tror ikke han henter fx Dembele og Mbappe. Jeg tror desuden også, og det er selvfølgelig gætværk, at en Gabriel J. ville gøre det fremragende for Real.

Når man kommer som helt ukendt talent til Real som ingen stort set kender, kun via youtube klip- og man 7 måneder senere er fast starter. Så har man efter min mening, taget verden med storm. Men lad nu det ligge :) Med hensyn til Reals nuværende forfatning, så er den rigtig god. Vi er godt kørende for tiden. Og det mest sindssyge ved det er, at vores forfatning blev meget bedre da Solari begyndte at bruge Vini i startopstillingen. Den sidste halvanden måned hvor Vini har været fast mand, er Real blomstret helt op. Da Benzema fik en ny legekammerat på højerkanten begyndte han at lave mål, og han spiller nærmest det bedste fodbold i hele sin Real tid. Fint nok hvis du vil bytte Vini for Dembele eller Jesus, men det bliver ikke på min vagt ;)

Men altså, vi havde heller ikke andre muligheder? Vinicius kom jo i startelleveren fordi alle andre alternativer var skadede eller uduelige (Isco).

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #98 af Real HWL

Zyconith skrev:

Real HWL skrev:

FanOfMagicalTeams skrev:

Real HWL skrev:

FanOfMagicalTeams skrev: Det er helt vildt, hvor meget Vinicius bliver talt op. Han har altså heller ikke taget verden med storm, som der påstås herinde. Husk at læse andet end Marca og AS ;-)

Han er et talent. Han viser mod. Han laver gode aktioner. Han har overrasket positivt i år. Han er billig ift. andre spillere på banen. Mere kan man vel heller ikke sige positivt? Til gengæld kan man sige en del negative ting, som man så kan undskylde med "han er kun 18 år". Jeg husker Robinho og Bojan som større talenter. Det gik ikke super godt. Dermed ikke sagt, at han ikke kan blive til noget stort. Men hypen herinde er lidt vild. Forstår heller ikke det store fokus på alderen? Det er da fint, at han er 18 år og spiller godt, men mon ikke de fleste herinde hellere ville have en 20-årig Mbappe, en 21-årig Dembele eller en 21-årig Gabriel Jesus, hvis man skulle være helt ærlig? Der er trods alt et "beviseligt" LANGT større talent hos de 3, og stadig en 12-14 gode år tilbage i dem.

Man kan godt sige han har taget verden med storm. Han har spillet sig i startopstillingen i verdens største klub, hvor han har været den mest iøjnefaldende. Der er ikke nogen med kendskab til fodbold der ikke ved hvem Vinicius er.

Mbappe er den eneste af de 3 ovennævnte der har et større potientiale end Vinicius. Ville ikke bytte Vinicius for hverken Dembele eller Gabriel Jesus. Uden for banen virker Vinicius allerede mere moden end Dembele. Der har en lille smule attitude problemer, og glemmer hvornår træningen starter.

Mata: Er man ikke talent som 21-årig? .

Real HWL - tak for et sagligt svar. Jeg synes, det er vildt du ikke ville bytte dem. Jeg er god enig i, at Vini's attitude virker bedre end Dembeles. Jeg medgiver, at han er kommet på folks læber, og at det er flot, at han har spillet sig til spilletid. Det er dog ikke helt det samme, som at have taget verden med storm. Jeg synes også, at det skal ses i kontekst af Reals nuværende forfatning, som forhåbentligt kommer tilbage til fordums styrke efter sommeren. Men han har grebet chancen, og det er super flot. Det anfægter jeg ingenlunde.

Daniel - Jeg ved ikke om det er en hentydning til, at jeg ikke skulle se Reals kampe. Den diskussion orker jeg ikke. Men jeg ser også et talent. Det har jeg slet ikke anfægtet. Jeg mener blot, at han bliver hypet alt for meget. Det er et problem, for det tror jeg ikke han kan indfri, og det er synd for Vini. Eller lad mig omformulere det: Historien/statistikken taler imod, at han kommer til at indfri det, som folk lyder til at forvente. Det er jo den nye Neymar, Messi og Ronaldo "I" forventer? Jeg tror, han kan blive god, men jeg tror ikke han henter fx Dembele og Mbappe. Jeg tror desuden også, og det er selvfølgelig gætværk, at en Gabriel J. ville gøre det fremragende for Real.

Når man kommer som helt ukendt talent til Real som ingen stort set kender, kun via youtube klip- og man 7 måneder senere er fast starter. Så har man efter min mening, taget verden med storm. Men lad nu det ligge :) Med hensyn til Reals nuværende forfatning, så er den rigtig god. Vi er godt kørende for tiden. Og det mest sindssyge ved det er, at vores forfatning blev meget bedre da Solari begyndte at bruge Vini i startopstillingen. Den sidste halvanden måned hvor Vini har været fast mand, er Real blomstret helt op. Da Benzema fik en ny legekammerat på højerkanten begyndte han at lave mål, og han spiller nærmest det bedste fodbold i hele sin Real tid. Fint nok hvis du vil bytte Vini for Dembele eller Jesus, men det bliver ikke på min vagt ;)

Men altså, vi havde heller ikke andre muligheder? Vinicius kom jo i startelleveren fordi alle andre alternativer var skadede eller uduelige (Isco).

Han er en del af truppen, så han har været en mulighed ligesom alle andre. Men uanset hvad så har han grebet sin chance.

7 år 4 måneder siden #99 af Ramos4
Hurtig tanke omkring Vini: Han er bestemt vildt spændende og et kæmpe talent. Gode stats allerede. Er det 10 assists so far? Vildt drive med bolden. Modstanderne har allerede respekt for ham. Uden tvivl et kæmpe talent og en rigtig god start. Det bør ikke kunne diskuteres.

Man kan sige at det der taler imod ham er, at han afslutter så ringe. Og det er immervæk ret vigtigt som angriber/wing at kunne ramme målet. Hvis man synes Sterling er ringe foran mål, ja så er Vini vel hans lillebror. Så det er et kæmpe minus. Og det bekymrer mig lidt, at en angriber ikke kan sparke på mål. Jeg mener, det svarer lidt til at have en verdensklasse keeper, der bare ikke lige kan gribe bolden.

Så det kan gå begge veje med Vinicius vil jeg sige. Klart et større talent end Robinho nogensinde var, men omvendt sparker han som John Faxe.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 år 4 måneder siden #100 af Dios

Ramos4 skrev: Hurtig tanke omkring Vini: Han er bestemt vildt spændende og et kæmpe talent. Gode stats allerede. Er det 10 assists so far? Vildt drive med bolden. Modstanderne har allerede respekt for ham. Uden tvivl et kæmpe talent og en rigtig god start. Det bør ikke kunne diskuteres.

Man kan sige at det der taler imod ham er, at han afslutter så ringe. Og det er immervæk ret vigtigt som angriber/wing at kunne ramme målet. Hvis man synes Sterling er ringe foran mål, ja så er Vini vel hans lillebror. Så det er et kæmpe minus. Og det bekymrer mig lidt, at en angriber ikke kan sparke på mål. Jeg mener, det svarer lidt til at have en verdensklasse keeper, der bare ikke lige kan gribe bolden.

Så det kan gå begge veje med Vinicius vil jeg sige. Klart et større talent end Robinho nogensinde var, men omvendt sparker han som John Faxe.

@Ramos4.

2:24

Se fra 2:24. Det er de episoder jeg synes han har for mange af. Elendige beslutninger bliver desværre alt for ofte taget synes jeg. Det er fodboldintelligens, og det er ikke noget man bare per automatik får med alderen, og det synes jeg faktisk er hans værste side, selvom hans afslutninger er elendige.
Spoler vi blot 6 sekunder frem, så ser vi næsten det værste der kan ske. Fremragende erobret, men resten er jo amatøragtigt.
Ser man hele videoen, så er det scenarier som går igen, og det gør de faktisk i samtlige kampe han spiller.

Og her har jeg ikke engang talt om hans pasningsspil, som også er alt andet end overbevisende. Synes der er lidt for meget Rommedahl over ham. Fart og gå på mod.

Jeg håber han bliver kæmpe, men der skal i den grad arbejdes de næste mange år. Ellers helt enig :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

7 år 4 måneder siden #101 af Fondo_Sur
@Dios

Mest et post om irritation af sådanne kommentarer. Vinicius har stadigt en herlig evne til at skabe chancer. Også løb han ret mange gode defensive løb i kampen. Det er helt bananas at kritisere den unge guts åbenlyse mangler, når sæsonen kunne være sendt i skraldespanden allerede nu, hvis man ikke havde ham til rådighed.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL, madrid2000, doven

7 år 4 måneder siden #102 af Ramos4
At han ikke afleverer til Kroos er helt vanvittigt. Jeg tænker dog at overbliv og koldblodighed er noget der naturligt kommer med erfaring. Men at han ikke kan sparke på mål som angriber er godt nok ikke for heldigt. Det er noget så basic som angriber, at jeg tænker hvis han ikke har lært det nu, så lærer han det sgu nok aldrig.

Sagt smartere: Det mentale tror jeg nemmere kommer med alderen. De fysiske stats er nogenlunde som de er. Hvis vi nu går helt FM i den. Hans composure når han afslutter kan blive meget bedre, men hans finishing, altså hans sparketeknik bliver meget svær at ændre så sent i forløbet.

Det er nemmere at ændre det mentale end det mere fysiske. Det er min tese, men blot en tese.

Edit: Og den var til Dios.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Ramos4.

7 år 4 måneder siden #103 af Ramos4

Fondo_Sur skrev: @Dios

Mest et post om irritation af sådanne kommentarer. Vinicius har stadigt en herlig evne til at skabe chancer. Også løb han ret mange gode defensive løb i kampen. Det er helt bananas at kritisere den unge guts åbenlyse mangler, når sæsonen kunne være sendt i skraldespanden allerede nu, hvis man ikke havde ham til rådighed.

Vi skal da kunne diskutere spileres evner og potentiale uden at blive kritiseret for det. Der er vel ingen der undervurderer Vinicius impakt denne sæson so far. Men derfor er det da stadig meget nærliggende at diskutere hvorvidt vi skal satse på ham fremover. Det er sådan jeg ser debatten. Skal vi leje ham ud til sommer eller gå med ham? Det er jo et kæmpe valg, der kan have betydning for om vi henter Hazard og vores generelle gøren og laden på transfermarkedet. Det vil da være synd at vi er så forblændede af ham, at vi satser hele butikken på ham for tidligt - det vil være et selvmål for både klub og spiller.

Vinicius er rigtig god, men jeg synes debatten omkring ham er helt sober.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 år 4 måneder siden #104 af Fondo_Sur
Hvem er det lige, der erobrer den bold, som kunne have givet Kroos et forsøg på mål?

7 år 4 måneder siden #105 af Dios
@Ramos4.

Det vil være fuldstændig vanvittigt, hvis vi satser på Vinicius og glemmer alt om at forstærke os på den front. Eneste måde det kan retfærdiggøres på er, hvis man henter Mbappé til den anden kant. Alt andet er simpelthen for useriøst!

@Fondo_Sur.

Absurde kommentarer! Mere har jeg faktisk ikke at tilføje.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

7 år 4 måneder siden #106 af Fondo_Sur
*facepalm*

7 år 4 måneder siden #107 af madrid2000

Fondo_Sur skrev: *facepalm*

Dios og hans sædvanlige lort.

7 år 4 måneder siden #108 af Fondo_Sur

madrid2000 skrev:

Fondo_Sur skrev: *facepalm*

Dios og hans sædvanlige lort.

Det skal ikke være personligt, men holdes inden for en debat om emnet.

Jeg vidste bare ikke at Dennis Rommedahl kunne være et bedre alternativ end både Isco, Asensio og Bale.

Leveret af Kunena Forum