Strive viser El Clásico i morgen

7 år 4 måneder siden #13 af ChrillRM14

Zyconith skrev:

Real Madrid skrev: Fra 00'erne til nu:

Barca: 21 sejre – 95 mål
Real: 18 sejre – 80 mål
Uafgjorte: 15

Jeg tror i øvrigt på en snæver sejr i aften!

Bonus: Real har siden 00'erne aldrig vundet 3 kampe i træk mod Barca. Barcelona har modsat prøvet det over to periode, første stime 3 sejre i træk og dernæst hele 5 sejre i træk. Lad os endelig få bygget vores egen stime op i aften!

En snæver sejr til Real Madrid? Har du nu haft hånden i bøtten med lykkepiller igen? En snæver sejr ligefrem? På udebane? Hahahaha.

Altså, Ter Stegen spiller jo bundstabilt, Nelson Semedo kommer til at løbe om hjørner med whoever is gonna be our leftback. Rakitic og Vidal spiller forryggende for tiden, Dembele har været flyvende og Coutinho virker til at have overkommet hans formdyk. Som jeg ser det har Barcelona en langt bredere og kvalitativt bedre trup end os, og de har scoret langt flere mål og ladet færre gå ind sammenlagt i alle turneringer. Dembele og Suarez har scoret ligeså mange mål som Benz og Messi har snart rundet de 30. Og så er de jo på hjemmebane, altså...

Hvorfor spillede Valencia så 2-2 med dem campen? Altså... cliche som det er: bolden er rund. Alt kan ske. Selvfølgelig kan Real udnytte rollen som underdog.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #14 af Kiwes

Zyconith skrev:

Bonus: Real har siden 00'erne aldrig vundet 3 kampe i træk mod Barca. Barcelona har modsat prøvet det over to periode, første stime 3 sejre i træk og dernæst hele 5 sejre i træk. Lad os endelig få bygget vores egen stime op i aften!

En snæver sejr til Real Madrid? Har du nu haft hånden i bøtten med lykkepiller igen? En snæver sejr ligefrem? På udebane? Hahahaha.

Altså, Ter Stegen spiller jo bundstabilt, Nelson Semedo kommer til at løbe om hjørner med whoever is gonna be our leftback. Rakitic og Vidal spiller forryggende for tiden, Dembele har været flyvende og Coutinho virker til at have overkommet hans formdyk. Som jeg ser det har Barcelona en langt bredere og kvalitativt bedre trup end os, og de har scoret langt flere mål og ladet færre gå ind sammenlagt i alle turneringer. Dembele og Suarez har scoret ligeså mange mål som Benz og Messi har snart rundet de 30. Og så er de jo på hjemmebane, altså...

Ja man kan vel lige så godt give op på forhånd....godt det ikke er dig der skal motivere vores hold til i aften.

7 år 4 måneder siden #15 af Steen
Barcelona er ikke uovervindelige, tværtimod. Luk ned for Messi, og så er de ret middelmådige. Problemet er bare, at det er ufatteligt svært at lukke ned for Messi. Han er i vanvittig god form lige nu. Jeg tror det bliver tæt resultatmæssigt, men mon ikke det bliver Barcelona som kommer til at dominere og som højst sandsynligt vinder. CdR er det eneste trofæ vi kan vinde i denne sæson, så det bliver interessant at se, hvordan holdet kommer til at klare det i dag.

Jeg håber Vinicius starter. Spillemæssigt har han ikke imponeret mig, men hans mentalitet og gåpåmod skal han have rigtig meget ros for. Jeg mindes ikke at have set så tapper en spiller siden Cristiano Ronaldo. Derfor kunne det være spændende at se, hvordan han ville gøre det på Camp Nou.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Steen.

7 år 4 måneder siden #16 af Zyconith
Det eneste der på nogen måde skulle give mig nogen tiltro til at Real Madrid skulle tage en uafgjort/sejr med fra Camp Nou, skulle være hvis Valverde/ledelsen vælger at smide Copa'en med henblik på at fokusere på kampen mod Atletic (ude). Men ærlig talt, det kunne de måske finde på hvis de skulle møde Betis, men ikke når det er Real Madrid...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 4 måneder siden #17 af Kimbo
Jeg glæder mig afsindigt meget til kampen.
Kan ikke forstille mig det bliver en snitter igen. Er Messi blevet klar?

7 år 4 måneder siden #18 af Real HWL

Zyconith skrev:

slet
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Real HWL.

7 år 4 måneder siden #19 af Real HWL

Kimbo skrev: Jeg glæder mig afsindigt meget til kampen.

Messi er med i truppen til kampen. Så ja han er klar :(

7 år 4 måneder siden #20 af slb1995
Opstillingen er kommet: Keylor; Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo; Marcos Llorente, Modric, Kroos; Lucas Vázquez, Vinicius y Benzema.
Fantastisk, at Llorente har fået plads i startelleveren og at Bale er bænket. Messi er ligeledes bænket.

7 år 4 måneder siden #21 af Raul7-2880
Foretrækker helt klart Bale i kampe som disse.
Vinicius har simpelthen ikke kvalitet (endnu) til at starte inde mod Barca:
1. Elendig til at afslutte
2. Mange boldtab
3. Vælger ofte de forkerte afleveringer
Kampe som disse bliver man straffet for disse fejl

Håbede ellers, at han kunne komme ind i 2 halvleg og få udfordret lidt - elsker hans gå på mod!

7 år 4 måneder siden #22 af Gåser
Er det kun mig, der ikke kan sætte ciffertips?

• Figo7Dk
  • Figo7Dk's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • No soy solo perfecto, soy madridista tambien
7 år 4 måneder siden #23 af Figo7Dk

Real HWL skrev:

Kimbo skrev: Jeg glæder mig afsindigt meget til kampen.

Messi er med i truppen til kampen. Så ja han er klar :(

Men han starter på bænken.

iHala Madrid!
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Figo7Dk.

7 år 4 måneder siden #24 af Administrationen

Gåser skrev: Er det kun mig, der ikke kan sætte ciffertips?

Vi har genåbnet, så I kan spille frem til kl. 20.45.

God kamp til alle. Både i ciffertips og i Copa del Rey.

Leveret af Kunena Forum