Strive viser El Clásico i morgen

7 år 4 måneder siden #73 af Ramos4

Zyconith skrev:

Ramos4 skrev:

Zyconith skrev: En snæver sejr til Real Madrid? Har du nu haft hånden i bøtten med lykkepiller igen? En snæver sejr ligefrem? På udebane? Hahahaha.

Hvor dum føler du dig i dag?

En anden gang kan du så ikke pakke den slags sortseer mentalitet væk og skrive et konstruktivt indlæg?

Nu har jeg i lidt over 500 indlæg fra din side blot scrollet videre, istedet for at bede dig hæve standarden, men det kunne være at jeg skulle lade være med at holde mig for god til det...

Skarpt comeback. Men fedt at du læser alle mine indlæg. Jeg undgår stort set altid dine :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #74 af Steen

madrid2000 skrev: Rigtig fin kamp.
Vini skal lære, at afslutte, men jeg synes han spillede en fin kamp taget i betragtning, at han kun er 18 år. Er også positivt overrasket over hans potentiale. Det fortæller alt om hans mentale styrke, at han ikke faldt igennem i så stor en kamp med 90.0000 tilskuer imod sig, men spillede en fin kamp.. Der var en vis bruger herinde, der prøvede at overbevise os om, at han var totalt uduelig og spild af penge, men ligenu er det ham, jeg glæder mig mest til, når der er kamp.

Sjovt at du nævner dette, for hvis du husker hvad jeg har skrevet om ham, så ville du kunne se, at jeg har været spot on. Jeg har ikke bragt det op, da jeg ikke er fan af at komme med ''hvad sagde jeg'' indlæg. Men nu hvor du omtaler det, og endda prøver at få det til at fremstå, som at jeg tog fejl, bliver jeg nødt til at komme med sådant et indlæg ....
Alt hvad jeg havde skrevet om hans niveau inden vi hentede ham, har været korrekt. Han er en uhørt ringe afslutter, træffer typisk nogle uforklarlige dumme beslutninger, og det er ikke fordi han ligefrem er en særlig god dribbler. Der er ikke noget, han excellerer i, eller viser tegn på, at gøre det i fremtiden. På nuværende tidspunkt er det kun hans hurtighed og at han ikke er bange for at tage fat, der fortjener ros. Du kan læse hvad ''eksperterne'' har skrevet om hans niveau inden han ankom for et halvt år siden, og så sammenligne deres synspunkt med min. Jeg kan blandt andet huske at have læst, at Vinicius var dygtig til at afslutte med begge fødder og hovedet ...

Det var så om hans nuværende kvalitet. Så er der snakken om hans potentiale. Jeg har stadig svært ved at se ham blive til noget specielt, men som jeg også har skrevet, så er jeg positivt overrasket over hans mentalitet. Det er et stort plus, for der findes ikke mange spillere med hans mod. Men jeg kan stadig ikke forestille mig, at han skulle udvikle sig til den næste verdensstjerne, som jo uden tvivl er det klubben regner med.

Det er fuldstændig vanvittigt, at man betalte mellem 335 - 447 milioner kroner for ham. Sammenlign hans pris og niveau med andre spillere på hans alder, og så vil du også kunne se det. Her kan man blandt andet nævne Sancho fra Dortmund, som også er 18 år og aldrig havde spillet en professionel kamp for City. Ham hentede BVB for 68 millioner kroner, og han har været en af de bedste spillere i Tyskland i denne sæson. Rashford fik også en del spilletid for Manchester United da han var 18, og allerede dengang var han fremragende. En klog spiller, som var teknisk stærk og skarp foran målet. Han spillede godt, scorede 8 mål og lavede 2 assist i hans første sæson, på trods af at han spillede for et rigtig svagt MUFC hold. Jeg har markeret spillede, da dette uden tvivl er det vigtigste. Jeg forventer ikke, at Vinicius på nuværende tidspunkt skal score alle vores mål, eller være playmakeren (om end man selvfølgelig bør forvente dette af en offensiv spiller), jeg forventer blot, at han viser tegn på talent i de områder man forventer af en kantspiller. Men det ser vi ikke. Rodrygo synes jeg f.eks. virker til at være rigtig stærk teknisk. Det kendetegner ham. Men jeg kan slet ikke se, hvad Vinicius kommer med, udover sin fart? Forfærdelig afslutter, ikke en stærk dribbler, ej heller et godt blik for spillet. Det samme gjorde sig gældende da han spillede i Brasilien, hvilket jeg også nævnte for flere måneder siden.

Nu må vi se hvordan han udvikler sig og hvor hurtigt det kommer til at gå, men lige nu ser det ikke positivt ud. Man kan dog aldrig vide hvad der sker i fremtiden, for du kan finde eksempler på spillere som var fremragende i en ung alder, men som aldrig udviklede sig til at blive noget specielt, og så kan du finde spillere som var dårlige da de var yngre, men som gik hen og blev verdensklasse efterfølgende. Uanset hvad, så har Vinicius ikke vist tegn på noget som helst der retfærdiggør prisen (når jeg snakker om hans pris er det selvfølgelig i forhold til hans potentiale, da størstedelen af summen naturligvis skyldes klubbens opfattelse af hans fremtidige niveau) eller hypen omkring ham.

ligenu er det ham, jeg glæder mig mest til, når der er kamp

Enig. Men det siger mere om vores trup, end det gør om ham. Forhåbentligt henter klubben en dygtig venstrekant til sommer, og udlejer Vinicius. Gerne Neymar, eller Hazard.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 år 4 måneder siden #75 af Kimbo

madrid2000 skrev: Nuvel så har takterne ændret sig over den seneste måned, så da var høje forventninger, men jeg er alligevel overrasket over, hvor godt vi spillede til tider.
1-1 er på papiret et fint resultat, men jeg læste et sted, at Barcelona har lavet mindst 3 mål i 4/5 seneste besøg på Bernabeu, så intet er afgjort, men den ligger til os.

Jeg blev vanvittigt positivt overrasket, vi spillede til tider virkeligt godt, især før pausen. Jeg sad og hoppede i sofaen hver gang vi røg i kontra, er du gal der var fart på.
Så lækkert at se, det er klart der vi nemmest kan straffe Barcelona. Bliver dog lidt træt af at vi nærmest falder 20 meter tilbage i banen sekundet efter Messi har taget støvlerne på. Jeg synes sagtens vi kunne spille bold med Barcelona og det ville jeg ønske man også havde prøvet på den sidste halve time.
Udover det var det en dejligt velspillet kamp, ikke så megen drama som tidligere, synes dommeren var ok i forhold til hvor skidt det kan stå til, omend Ramos's gule selvfølgelig var tosset.
Jeg er dog overhovedet ikke sikker på at vi er videre, synes altid vi spiller best på deres bane, og de spiller bedst på vores. Så 1-1, puha. Det bliver en neglebider.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Kimbo.

7 år 4 måneder siden #76 af Real HWL

Steen skrev:

madrid2000 skrev: Rigtig fin kamp.
Vini skal lære, at afslutte, men jeg synes han spillede en fin kamp taget i betragtning, at han kun er 18 år. Er også positivt overrasket over hans potentiale. Det fortæller alt om hans mentale styrke, at han ikke faldt igennem i så stor en kamp med 90.0000 tilskuer imod sig, men spillede en fin kamp.. Der var en vis bruger herinde, der prøvede at overbevise os om, at han var totalt uduelig og spild af penge, men ligenu er det ham, jeg glæder mig mest til, når der er kamp.

Sjovt at du nævner dette, for hvis du husker hvad jeg har skrevet om ham, så ville du kunne se, at jeg har været spot on. Jeg har ikke bragt det op, da jeg ikke er fan af at komme med ''hvad sagde jeg'' indlæg. Men nu hvor du omtaler det, og endda prøver at få det til at fremstå, som at jeg tog fejl, bliver jeg nødt til at komme med sådant et indlæg ....
Alt hvad jeg havde skrevet om hans niveau inden vi hentede ham, har været korrekt. Han er en uhørt ringe afslutter, træffer typisk nogle uforklarlige dumme beslutninger, og det er ikke fordi han ligefrem er en særlig god dribbler. Der er ikke noget, han excellerer i, eller viser tegn på, at gøre det i fremtiden. På nuværende tidspunkt er det kun hans hurtighed og at han ikke er bange for at tage fat, der fortjener ros. Du kan læse hvad ''eksperterne'' har skrevet om hans niveau inden han ankom for et halvt år siden, og så sammenligne deres synspunkt med min. Jeg kan blandt andet huske at have læst, at Vinicius var dygtig til at afslutte med begge fødder og hovedet ...

Det var så om hans nuværende kvalitet. Så er der snakken om hans potentiale. Jeg har stadig svært ved at se ham blive til noget specielt, men som jeg også har skrevet, så er jeg positivt overrasket over hans mentalitet. Det er et stort plus, for der findes ikke mange spillere med hans mod. Men jeg kan stadig ikke forestille mig, at han skulle udvikle sig til den næste verdensstjerne, som jo uden tvivl er det klubben regner med.

Det er fuldstændig vanvittigt, at man betalte mellem 335 - 447 milioner kroner for ham. Sammenlign hans pris og niveau med andre spillere på hans alder, og så vil du også kunne se det. Her kan man blandt andet nævne Sancho fra Dortmund, som også er 18 år og aldrig havde spillet en professionel kamp for City. Ham hentede BVB for 68 millioner kroner, og han har været en af de bedste spillere i Tyskland i denne sæson. Rashford fik også en del spilletid for Manchester United da han var 18, og allerede dengang var han fremragende. En klog spiller, som var teknisk stærk og skarp foran målet. Han spillede godt, scorede 8 mål og lavede 2 assist i hans første sæson, på trods af at han spillede for et rigtig svagt MUFC hold. Jeg har markeret spillede, da dette uden tvivl er det vigtigste. Jeg forventer ikke, at Vinicius på nuværende tidspunkt skal score alle vores mål, eller være playmakeren (om end man selvfølgelig bør forvente dette af en offensiv spiller), jeg forventer blot, at han viser tegn på talent i de områder man forventer af en kantspiller. Men det ser vi ikke. Rodrygo synes jeg f.eks. virker til at være rigtig stærk teknisk. Det kendetegner ham. Men jeg kan slet ikke se, hvad Vinicius kommer med, udover sin fart? Forfærdelig afslutter, ikke en stærk dribbler, ej heller et godt blik for spillet. Det samme gjorde sig gældende da han spillede i Brasilien, hvilket jeg også nævnte for flere måneder siden.

Nu må vi se hvordan han udvikler sig og hvor hurtigt det kommer til at gå, men lige nu ser det ikke positivt ud. Man kan dog aldrig vide hvad der sker i fremtiden, for du kan finde eksempler på spillere som var fremragende i en ung alder, men som aldrig udviklede sig til at blive noget specielt, og så kan du finde spillere som var dårlige da de var yngre, men som gik hen og blev verdensklasse efterfølgende. Uanset hvad, så har Vinicius ikke vist tegn på noget som helst der retfærdiggør prisen (når jeg snakker om hans pris er det selvfølgelig i forhold til hans potentiale, da størstedelen af summen naturligvis skyldes klubbens opfattelse af hans fremtidige niveau) eller hypen omkring ham.

ligenu er det ham, jeg glæder mig mest til, når der er kamp

Enig. Men det siger mere om vores trup, end det gør om ham. Forhåbentligt henter klubben en dygtig venstrekant til sommer, og udlejer Vinicius. Gerne Neymar, eller Hazard.

Jeg kan simpelthen ikke tro at jeg en dejlig fredag morgen i februar, skal læse at du har været spot on i din analyse af Vinícius. Du er den der har taget aller mest fejl af ham. Jeg mindes ikke en der har pillet Vinícius så meget fra hinanden som du har gjort. Og du bliver ved med at nedgøre ham til trods for han snart har taget hele verden med storm. Han brillere med alt det du har savet ham midt over med, undtagen hans skud. Jeg er målløs!
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, madrid2000, Gribben, El Siete

7 år 4 måneder siden #77 af Steen
@Real HWL
Synes du, at han er en god afslutter? En god dribbler? Er god til at analysere spillet og træffe gode beslutninger? Synes du, at han ligner en spilller, der var værd at betale så mange penge for? Synes du, at han er meget bedre end andre spillere på hans alder?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 4 måneder siden #78 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Strive viser El Clásico i morgen

Steen skrev: @Real HWL
Synes du, at han er en god afslutter? En god dribbler? Er god til at analysere spillet og træffe gode beslutninger? Synes du, at han ligner en spilller, der var værd at betale så mange penge for? Synes du, at han er meget bedre end andre spillere på hans alder?

Nej
Ja i høj grad
Ja
Ja
Ja

Så kort kan det vel gøres. Jeg tror, at de fleste herinde kan huske det sludder du skrev fra han blev købt og til han spillede sine første kampe på førsteholdet. Personligt har jeg dog forståelse for at du som dommedagsprofet gjorde dit ypperste for at tegne et billede af noget, du ikke havde den mindste ide om.

Vinicius er med i alle farlige situationer i denne sæson. Det er en sindsyg egenskab i en alder af 18.

7 år 4 måneder siden #79 af Real HWL

Steen skrev: @Real HWL

Han er ikke en god afslutter endnu. Men han mestre alt det andet på et vanvittigt højt niveau i så ung en alder. Og som du selv rigtig nok nævner, og som nok er det vigtigste hvis han skal blive en af de bedste i verden. Hans mentalitet. Han har hoved med. Det er det der kan gøre forskellen om du bliver god, eller verdensklasse. Med hensyn til prisen, så ligner det vi har gjort en konge handel. Det kan godt være han træffer nogen dumme beslutninger, men det er også med til at gøre ham bedre. Hans sammenspil med Benzema er på kort tid blevet super godt, de er god til at finde hinanden. Jeg mindes ikke en så ung spiller siden Raul der har taget Bernabeu med storm. Det sværeste sted at spille i verden. Bare det siger lidt om hvor vild den her knægt er.

7 år 4 måneder siden #80 af Gribben
Jeg synes, han har haft en del gode afslutninger (og en del dårlige, men det er forventeligt i den alder) Jeg synes, han er en rigtig god dribler. Jeg synes, at han til tider viser et rigtigt godt overblik og blik for sine medspillere, hvilket hans assists også bevidner. Jeg synes, at hans potentiale alene er værd at betale tre gange så mange penge for. Jeg synes, han er den bedste i hans alder. Det ændrer en lidt halvsløj præstation i verdens største fodboldkamp, hvor andre i den alder sikkert havde faldet over sine egne ben af bare nervøsitet, ikke på...

7 år 4 måneder siden #81 af Daniel
Vinicius Jr. er uden sammenligning det største 18-årige fodboldtalent i europæisk fodbold. Og det er ikke engang tæt. Selvfølgelig kan han forbedre visse dele af sit spil, herunder sine afslutninger, men det kommer. Det kan enhver forhelvede da se!

Potentialet er enormt, og modsat eksempelvis Robinho, så er jeg sikker på, at Vini indfrier sit, da han virker til at have en helt anden mentalitet på grønsværen. Han virker langt mere moden i sit spil.

Vi har fået fat i en guldfugl. Længere er den egentlig ikke. Godt arbejde af vores brasilianske scouts!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Gribben

7 år 4 måneder siden #82 af Gribben
I øvrigt Steen, vi gav 45 millioner Euro for ham, hvilket du mente var helt i havnen og spild af penge. Lad mig så spørge dig, hvis City ringede i morgen og tilbød de samme 45 millioner for ham, ville du så sælge ham? Hvis nej, hvordan i alverden har du så været spot on (med noget som helst)?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

7 år 4 måneder siden #83 af Real HWL
Med hensyn til hans skud, så er der selfølgelig ingen tvivl om at han kan sparke til en fodbold, han har ikke lavet andet hele sit liv. Nu skal det bare overføres fra træningsbanen til kamp. Jeg tror når han får lidt mere ro på sig selv i en kampsituation, og ikke er alt for ivrig i skudøjeblikket, så skal vi nok se en masse mål fra hans fod af. Andet ville være mærkeligt når han er så god til alt andet. Nogen gange er det kun små justeringer der skal til.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Real HWL.

7 år 4 måneder siden #84 af Steen
@Real WHL

Fair nok, jeg respekterer andre holdninger. Jeg er enig mht. hans modighed, sult og gåpåmod, for dét er det vigtigste. Uden det når man ikke langt. Som nævnt er det rigtig få spillere jeg har set med den tilgang Vinicius har. På det område kan han sammenlignes med spillere som Ronaldo, Mbappe og Neymar.

Hele diskussion går på hver vores mening til hans fremtidige niveau. Her har jeg gjort min holdning klar, hvorfor det ikke nytter at fortsætte den del af snakken.

@Gribben
Jeg var faktisk imponeret af hans præstation mod Barcelona. Klart, han foretog enkelte mærkværdige aktioner og kostede måske et mål eller to, men alt i alt fortjener han ros for sådan en præstation efter så kort tid i klubben.

@Daniel
Det forstår jeg simpelthen ikke. Sancho fra BVB er også 18 og har været fuldstændig ustoppelig i denne sæson. Hvordan kan Vinicius være et langt større talent end f.eks. ham?

Enig i, at Vinicius' mentalitet kan betyde, at han overgår Robinho. Men så er der sgu også rigtig meget han skal forbedre, for hvis man udelukkende kigger på deres spillemæssige niveau, så har jeg svært ved at se ham blive lige så god på fødderne som Robinho var, eller for den sags skyld lige så god en afslutter, for Robinho var ganske habil på det punkt. Desværre varede hans topniveau ikke længe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

Leveret af Kunena Forum