Strive viser El Clásico i morgen

7 år 4 måneder siden #37 af ChrillRM14
Hvis Ronaldo havde fået bolden i feltet i de situationer, hvor Vinicius skulle tage en afgørende beslutning/afslutning, så havde kampen jo nærmest været afgjort!

Kan stadig li’ Vinicius’ ungdommelighed, men han er ikke helt på el clasico-niveau endnu.

Generelt god, koncentreret og velspillende halvleg. Modric er genial...! Jeg ville ønske, at man i det sidste kvarter spillede mere med bolden i stedet for at smadre den ad helvede til og så vente på det næste Barca-angreb... få Modric og Kroos til at frustrere Barca lidt mere! Defensiven holder ikke næste halvleg med samme pres...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved ChrillRM14.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #38 af Henke
Vinicius er ikke forsvarsspiller og kan derfor ikke forventes at lave sig selv om til Nacho, når han er på den 1. tredjedel. Han har haft flere gode tilbageløb, hvor han har brudt Barcas opspil. Jeg er enig i, at hans afslutninger kunne have været bedre, men hvorfor insisterer mange at bedømme ham på samme måde, som man ville en spiller på 28?

Og nej, Marcelo har IKKE været OK. Han har været decideret tåkrummende defensivt. Det er den største gang alibifodbold jeg længe har været vidne til. Han positionerer sig konstant forkert, og hans forsøg på at tackle er den største gang skuespil. Desuden ville Antonio Cassano kunne løbe fra ham til hver en tid.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Henke.

7 år 4 måneder siden #39 af nono

fiatten skrev: Vinicius er godt nok dårlig i defensiven. Han ved ikke hvordan han skal positionere sig. Overhovedet! Marcelo står med lortet og klarer det OK

Helt uenig - Vinicius gør det udemærket også defensivt. Han er hele tiden tilbage og hjælpe en decideret ringe og ukoncentreret Marcelo.

7 år 4 måneder siden #40 af slb1995
Det eneste negative, jeg kan komme i tanker om i første halvleg, er, at vi ikke har scoret flere mål. Chancerne har været til det. På mange måder minder denne halvleg om første halvleg af Zidanes sidste Clásico på Camp Nou. Bolden bliver flyttet flot omkring, pladsen bliver udnyttet og der bliver skabt masser af chancer. Jeg bryder mig heller ikke om, at vi er blevet presset (har stillet os?) så langt tilbage i det sidste kvarter, for så meget stoler jeg ikke på forsvaret.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

7 år 4 måneder siden #41 af nono

ChrillRM14 skrev: Hvis Ronaldo havde fået bolden i feltet i de situationer, hvor Vinicius skulle tage en afgørende beslutning/afslutning, så havde kampen jo nærmest været afgjort!

Kan stadig li’ Vinicius’ ungdommelighed, men han er ikke helt på el clasico-niveau endnu.

Generelt god, koncentreret og velspillende halvleg. Modric er genial...! Jeg ville ønske, at man i det sidste kvarter spillede mere med bolden i stedet for at smadre den ad helvede til og så vente på det næste Barca-angreb... få Modric og Kroos til at frustrere Barca lidt mere! Defensiven holder ikke næste halvleg med samme pres...

Synes du undervurderer hvor meget af Real Madrids gode spil der udspringer fra at Vinicius KONSTANT tager løbene og gør sig spilbar. Han giver Kroos, Modric og Llorente præcis det de har efterlyst i første halvdel af sæsonen - noget mobilitet som åbner huller og strækker modstanderens forsvar. Real Madrid uden Vinicius er et statisk hold. Når den dreng lærer at afslutte går han en stor karriere i møde. Jeg trøster mig ved at Messi heller ikke kunne få bolden i nettet hans første sæson som debutant. (Uden sammenligning iøvrigt).
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego

7 år 4 måneder siden #42 af Doc.juego
Vini har ikke altid taget den bedste beslutning i dag, og haft nogle dårlige skud. Men alt farligt har jo ham involveret på en eller anden måde. 2 års erfaring og han er ren gift.
Jeg mener dog at han klart har classico niveau lige nu. Bevares kan han forbedre sig, men han skaber så meget farligt, mere end alternativerne, selv om skud og den sidste aflevering skal blive bedre, så skaber han i det mindste chancerne.
Det var hans træk til siden og indlæg der åbnede til det første mål.

Vi burde kunne score et mål mere.

7 år 4 måneder siden #43 af Ramos4

nono skrev: LIVE: Modric er igang med at støbe et gigantisk hold kæft bolsje til dem der ikke mener han fortjener en ny kontrakt.

At Modric spiller én god kamp ud af hver tiende vidste vi jo godt. Jeg synes stadig det er hul i hovedet at forlænge med en pensionist. Men det er ikke verdens undergang, hvis vi så forstærker os andre steder, afgjort.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 4 måneder siden #44 af Ramos4
Marcelo er en skandale igen igen. Ud til sommer tak.

Vini er rigtig god men afslutte kan han dæleme ikke da.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 4 måneder siden #45 af Real HWL
Hvis man kan forlænge med Modric uden at give ham en vild lønforhøjelse er det da klart at fortrække.

7 år 4 måneder siden #46 af Steen
Vinicius er en spøjs fyr. Han kan være fantastisk i en aktion, og så være ufattelig ringe i den næste. Han er dog meget ung, og hans afslutninger, beslutningstagen osv. kan sagtens forbedres i løbet af de næste par år. Den gåpåmod han har er dog ikke noget man kan tilegne sig, det er for det meste noget man er født med. Det skal man også huske.
Defensivt synes jeg, at han har hjulpet en del. Hans presspil har været god.

7 år 4 måneder siden #47 af Jonas
@ Henke

Jeg forsøger altid at bedømme spillerne efter nuværende præstationer og ikke mulige fremtidige. Han har bestemt mange lovende elementer i sit spil men hans beslutninger og afslutningsteknik er på nuværende tidspunkt urimeligt ringe.

7 år 4 måneder siden #48 af Daniel
Og det er det, der sker, når man ikke udnytter sine chancer og sløser for meget offensivt.

Mon ikke Messi kommer ind og sætter trumf på om få minutter?

Leveret af Kunena Forum