Strive viser El Clásico i morgen

7 år 4 måneder siden #61 af Real HWL

henrikcomn skrev:

Real HWL skrev:

henrikcomn skrev:

Real HWL skrev: Et ganske fint resultat i en lige kamp. Sad med lidt våde håndflader da de skiftede Messi ind. Var ret sikker på han skulle ind og afgøre kampen. Men syntes vi havde rimeligt godt styr på ham.

Ganske fint resultat. Håbløst spil det meste af kampen. Hvor var midtbanen? Modric MotM??? jeg må le

Gå i seng!

Du syntes måske Real spillede godt? Var godt tilfreds de første 25 minutter - og sidste 5 minutter. Ellers syntes jeg ikke rigtig noget fungerede, og man kom kun frem til chancer på Barcelonas fejl.

Syntes i perioder vi spillede udemærket, når vi ikke stod for langt tilbage på banen. Syntes heller ikke Barca spillede særlig godt. Man kan også sige at Barca kun kom frem til chancer på vores fejl. Kan ikke huske Barca havde et gennemført angreb i løbet af kampen. Det havde vi trods alt ved 1-0 målet. Men jeg håber vi hæver niveauet i returkampen.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #62 af Vinícius

henrikcomn skrev:

Kratmus skrev:

henrikcomn skrev:

Real HWL skrev: Et ganske fint resultat i en lige kamp. Sad med lidt våde håndflader da de skiftede Messi ind. Var ret sikker på han skulle ind og afgøre kampen. Men syntes vi havde rimeligt godt styr på ham.

Ganske fint resultat. Håbløst spil det meste af kampen. Hvor var midtbanen? Modric MotM??? jeg må le

Skolen starter kl. 8 i morgen min ven ;) Modric spillede forrygende. Benzema ligeså.

Troll? Benzema var da usynlig efter der var spillet 10 minutter. Modric spillede måske individuelt en udemærket kamp - Men sammenhængen på midtbanen var virkelig dårlig

Nej, det var i spejlet, du så en trold ;)

Benzema spillede da godt. Han hjalp til defensivt, indgik godt i kombinationer med Vinicius i den anden ende, og positionerede sig rigtig godt i flere situationer. Desværre er hverken Vinicius eller Vazquez ligefrem de mest præcise medspillere i deres afleveringer - når de altså ikke dribler selv.

Midtbanen var god, indtil Casemiro kom på banen. Selvfølgelig kan vi ikke dominere Barca på midtbanen i en hel kamp igennem - hvad havde du forventet? Modric bremsede Barcas opbyggende spil utrolig mange gange. Hele midtbanen fik i samarbejde med angriberne presset Barca til at miste bolden på egen bane i mange situationer, hvor Vinicius, Vazquez og senere Bale - ikke Benzema - misbrugte chancerne igen og igen.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 4 måneder siden #63 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Strive viser El Clásico i morgen
Alt for dårlig 2. halvleg. Det er jo tydeligt, at det virker når holdet går op og lukker Barcelona helt ned i stedet for at stå og vente, for så bliver det næsten en hel halvlegs stormløb. Derudover er jeg målløs over at Bale ikke kan score på en chance hvor der ingen keeper er i målet. Jeg må indrømme, at jeg er lidt irriteret over kampen, fordi det hele starter så godt, der er styr på alt og så går man helt ned i 2. halvleg i stedet for at jagte det ekstra udebanemål, som virkelig kan gøre en forskel.

@Administration
Jeg kan ikke finde spillerbedømmelser her til aften. Er det mig der er helt gal på den eller er den ikke kommet op?

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
7 år 4 måneder siden #64 af Madridista02
Benzema igen idag enormt god. Hold nu op, hvor er han god på bolden. Eminent first touch, og fine driblinger også. Han skal bare fortsætte. Trist at se Marcelo i den forfatning i første halveg, spiller sig dog op i anden. Glæder mig til returopgøret. Der er bestemt muligheder!

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 år 4 måneder siden #65 af Dios
Fantastisk kamp igår. Jeg frygtede det værste, men synes holdet spillede med kæmpe overskud og selvtillid. Kæmpe stor ros til Solari, som turde gøre det alle tænkte. At bænke Casemiro og Bale var grunden til en fremragende 1. halvleg.
Llorente bider fra sig, og hvor er det ærgerligt han hele tiden rammer ind i de her skader ligeså snart han er ved at slå sit navn fast i klubben. Casemiro spillede sig rigtig godt op efter hans første 5-8 min. hvor han virkede mere sikker på bolden, og gik godt med.
Modric er ved at komme igang igen, og han dirigerede spillet som vi ved han kan. Det er skræmmende og se Bale i forfald. Man troede ikke hans spil kunne blive værre, men det kunne det desværre. At han ikke får et langt bedre first touch på den sukkerbold fra Benzema er jo bare ikke Real Madrid værdigt. Forfærdeligt!

Benzema fortsætter, om end han blev sat fuldstændig ud af spillet, da holdet desværre trak sig passivt tilbage. Han var dog selv dårlig i 2. halvleg til at holde fast i bolden.
Vinicius har jeg været inde på. Man kan ikke forvente en 18 årig kan træffe de rigtige beslutninger, men man må forvente, at en spiller som spiller fast i Real Madrid kan træffe de rigtige beslutninger. Hazard ville gøre underværker på den kant.
Lucas knoklede, og var grunden til Alba blev lukket godt nok. Desværre er det ikke første gang Lucas prøver at cleare en bold i bagrummet på den måde.

Min badebold falder til Ramos, og det gør den af 2 grunde. For det første, så er det hamrende uintelligent og kendetegnet for Ramos, at han i 80 min. eller hvornår det var stormer frem og slagter Suarez på midten af banen vel vidende om, at han havde et gult kort. Et gult kort han på ingen måder burde have haft, men sådan var realiteten. Situationen var ikke farlig, og alle andre gode forsvarspillere havde skærmet ham af. Ikke Ramos. Han spiller bare med hovedet under armen, og det er simpelthen så amatøragtigt.
Han er anfører og en leder, men har i denne sæson slet ikke styr på sit forsvar. Alt for ofte fanger han sine medspillere, fordi han vælger at booze frem alene mand. Alt for ofte er han fanget ude af position, og alt for ofte leger han oprydder på midtbanen, og efterlader rum i bagkæden, som vel er blevet straffet 1500 gange i løbet af hans karriere i Real Madrid.
Det er godt nok heller ikke godt trænerarbejde, at man ikke bytter om på Ramos og Varane. Marcelo sejler oftest defensivt, og det sætter Ramos i vanskelige situationer, som man bare må erkende han ikke er god nok til at løse. Varane er langt mere forpasselig, og bruger sin timing og placeringsevne til at forudse ting. Han ville IMO være et langt bedre valg at have i venstre side.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

7 år 4 måneder siden #66 af Ramos4

Zyconith skrev: En snæver sejr til Real Madrid? Har du nu haft hånden i bøtten med lykkepiller igen? En snæver sejr ligefrem? På udebane? Hahahaha.

Hvor dum føler du dig i dag?

En anden gang kan du så ikke pakke den slags sortseer mentalitet væk og skrive et konstruktivt indlæg?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 4 måneder siden #67 af Ramos4

Dios skrev: Fantastisk kamp igår. Jeg frygtede det værste, men synes holdet spillede med kæmpe overskud og selvtillid. Kæmpe stor ros til Solari, som turde gøre det alle tænkte. At bænke Casemiro og Bale var grunden til en fremragende 1. halvleg.
Llorente bider fra sig, og hvor er det ærgerligt han hele tiden rammer ind i de her skader ligeså snart han er ved at slå sit navn fast i klubben. Casemiro spillede sig rigtig godt op efter hans første 5-8 min. hvor han virkede mere sikker på bolden, og gik godt med.
Modric er ved at komme igang igen, og han dirigerede spillet som vi ved han kan. Det er skræmmende og se Bale i forfald. Man troede ikke hans spil kunne blive værre, men det kunne det desværre. At han ikke får et langt bedre first touch på den sukkerbold fra Benzema er jo bare ikke Real Madrid værdigt. Forfærdeligt!

Benzema fortsætter, om end han blev sat fuldstændig ud af spillet, da holdet desværre trak sig passivt tilbage. Han var dog selv dårlig i 2. halvleg til at holde fast i bolden.
Vinicius har jeg været inde på. Man kan ikke forvente en 18 årig kan træffe de rigtige beslutninger, men man må forvente, at en spiller som spiller fast i Real Madrid kan træffe de rigtige beslutninger. Hazard ville gøre underværker på den kant.
Lucas knoklede, og var grunden til Alba blev lukket godt nok. Desværre er det ikke første gang Lucas prøver at cleare en bold i bagrummet på den måde.

Min badebold falder til Ramos, og det gør den af 2 grunde. For det første, så er det hamrende uintelligent og kendetegnet for Ramos, at han i 80 min. eller hvornår det var stormer frem og slagter Suarez på midten af banen vel vidende om, at han havde et gult kort. Et gult kort han på ingen måder burde have haft, men sådan var realiteten. Situationen var ikke farlig, og alle andre gode forsvarspillere havde skærmet ham af. Ikke Ramos. Han spiller bare med hovedet under armen, og det er simpelthen så amatøragtigt.
Han er anfører og en leder, men har i denne sæson slet ikke styr på sit forsvar. Alt for ofte fanger han sine medspillere, fordi han vælger at booze frem alene mand. Alt for ofte er han fanget ude af position, og alt for ofte leger han oprydder på midtbanen, og efterlader rum i bagkæden, som vel er blevet straffet 1500 gange i løbet af hans karriere i Real Madrid.
Det er godt nok heller ikke godt trænerarbejde, at man ikke bytter om på Ramos og Varane. Marcelo sejler oftest defensivt, og det sætter Ramos i vanskelige situationer, som man bare må erkende han ikke er god nok til at løse. Varane er langt mere forpasselig, og bruger sin timing og placeringsevne til at forudse ting. Han ville IMO være et langt bedre valg at have i venstre side.

Usmagelige Suarez lagde sig stort set bare ind i Ramos. Det var tydeligt at hugtand prøvede at fremprovokere et gult kort. Ramos gjorde ingenting. Det er fuldstændig latterligt at Ramos overhovedet rendte rundt med et gult kort, han begik kampens første frispark på et ufarligt sted efter 10 minutter. Hvordan helvede er det et gult kort? Dommerstandarden i Spanien er i forvejen tynd, men Ramos bliver derudover holdt op til en helt anden standard end alle andre spillere. Han skal bare trække vejret forkert så er der gult kort.

Nå, anyway. Gode pointer omkring kampen ellers :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, 2:18, MadridistaPorVida, Kimbo

7 år 4 måneder siden #68 af nono
Utroligt at Llorente nu plages af skader. Synes ofte det er tilfældet når en ung spiller står foran sit store gennembrud i Real Madrid.

7 år 4 måneder siden #69 af Doc.juego

nono skrev: Utroligt at Llorente nu plages af skader. Synes ofte det er tilfældet når en ung spiller står foran sit store gennembrud i Real Madrid.

Jeg magter heller ikke at han skal til at være den nye glasben, han har jo aldrig rigtig været skadet før, heller ikke i sidste sæson hvor han ingen spilletid fik, han ligner en der er i god form.
Så snart han kommer op holdet, og er god - skade.

Fx er jeg også træt af vallejos skader, dyne vallejo har været ok i hans meget få kampe, nogle dog dårlige, men der er oplagt potentiale... Men han er ko konstant skaddet.

7 år 4 måneder siden #70 af MadridistaPorVida
Hugtand Lmao, Real spillede meget bedre end jeg havde forventet. Men Bale, nej hvor var han bare dårlig endnu engang, gad vide hvad man tænker om ham lige pt i Real.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

7 år 4 måneder siden #71 af Zyconith

Ramos4 skrev:

Zyconith skrev: En snæver sejr til Real Madrid? Har du nu haft hånden i bøtten med lykkepiller igen? En snæver sejr ligefrem? På udebane? Hahahaha.

Hvor dum føler du dig i dag?

En anden gang kan du så ikke pakke den slags sortseer mentalitet væk og skrive et konstruktivt indlæg?

Nu har jeg i lidt over 500 indlæg fra din side blot scrollet videre, istedet for at bede dig hæve standarden, men det kunne være at jeg skulle lade være med at holde mig for god til det...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Zyconith.

7 år 4 måneder siden #72 af madrid2000
Rigtig fin kamp.

Nuvel så har takterne ændret sig over den seneste måned, så da var høje forventninger, men jeg er alligevel overrasket over, hvor godt vi spillede til tider.
1-1 er på papiret et fint resultat, men jeg læste et sted, at Barcelona har lavet mindst 3 mål i 4/5 seneste besøg på Bernabeu, så intet er afgjort, men den ligger til os.

Rigtig fin kamp af Navas, Ramos, Varane, Modric, Lorente, Benzema, Kroos og Vinicious. Forfærdelig kamp af Marcelo. Han kunne slet ikke styre Malcom. Også elendig indhop af Bale, han skulle have scoret i frit mål.

Vini skal lære, at afslutte, men jeg synes han spillede en fin kamp taget i betragtning, at han kun er 18 år. Er også positivt overrasket over hans potentiale. Det fortæller alt om hans mentale styrke, at han ikke faldt igennem i så stor en kamp med 90.0000 tilskuer imod sig, men spillede en fin kamp.. Der var en vis bruger herinde, der prøvede at overbevise os om, at han var totalt uduelig og spild af penge, men ligenu er det ham, jeg glæder mig mest til, når der er kamp.

Det seneste måned fine takter giver også store håb for CL. Jeg troede vi ville ryge ud til Ajax, men er der håb om mindst en semifinale igen. Jeg glæder mig også til Atletico kampen, hvor jeg tror på en sejr. Glæden er tilbage..
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, Ramos4

Leveret af Kunena Forum