Chok: Sæsonen kan være slut for Asensio
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Kampen mod Arsenal fik det værst tænkelige udgangspunkt for Marco Asensio, som efter 64 minutter måtte lade sig udskifte med en alvorlig knæskade.
I en defensiv aktion faldt han til jorden og det stod straks klart, at det var slemt. Marco Asensio blev båret fra banen og blev med det samme kørt på hospitalet i ambulance, hvor de første forlydender går på et overrevet korsbånd og dermed kan sæsonen være slut for den uheldige spanier inden den for alvor kom i gang.
Zidane sagde følgende efter kampen:
- Vi er bekymrede, fordi det er knæet. Han kom direkte på hospitalet for at blive undersøgt. Men jeg har en dårlig fornemmelse og dette er det værste for os på dagen. Vi er ramte.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
-#7- skrev: Av av av. Jesé v. 2.0. Jeg tror godt vi kan skyde en hvid pil efter et Asensio gennembrud i Real Madrid. Øv.
Kæmpe øv! Håber virkelig han kan komme bedre tilbage end Jesé...
JK skrev:
-#7- skrev: Av av av. Jesé v. 2.0. Jeg tror godt vi kan skyde en hvid pil efter et Asensio gennembrud i Real Madrid. Øv.
Kæmpe øv! Håber virkelig han kan komme bedre tilbage end Jesé...
Så vidt jeg ved har Asensio ikke en rap-karriere igang ved siden af, så man kan håbe. Men det er godt nok et stort slag for en spiller som i forvejen virker til at have en lidt skrøbelig psyke.
Jeg kan anbefale folk at se FCK dokumentaren om Erik Johansson, som følger ham intenst efter han rev korsbåndet over, den giver et sindssygt godt indblik i hvor hårdt det er at komme tilbage fra sådan en skade, både fysisk og psykisk.
DC19
A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Det betyder non at Lucas får lov til ag blive i klubben og tage spilletid fra Rodrygo, Kubo og Vinicius.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Edit: Det kan selvfølgelig også betyde at man genovervejer James-situationen. James selv virker ikke som om han ville have noget imod at blive, ligesom man heller ikke virker til at kunne tjene kassen på ham. Og så er han vel reelt meget samme type som Asensio - og kan spille med udgangspunkt på kanten uden at være rigtig kantspiller. Han har dog også mange af de samme svagheder som Asensio, men jeg tænker sgu faktisk at det er bedste løsning. Altså ville foretrække at Florentino lige trykkede på Mbappé-knappen, meeeeen sker nok ikke lige :-D
Siempre fiel skrev: For en måned siden sagde mange at der jo er lang tid tilbage og at man skulle klappe hesten med ens dystre sind - fair nok, men nu er der jo så gået en måned og intet er sket (hvilket jo var den fornemmelse der allerede var tydelig imo for en måned siden) - vi stiller stadig op med samme hold som er er blevet gammelt og mæt over de seneste to år.
Jeg ved godt, at der mangler en målscorer, men over den sidste måned har vi solgt eller udlejet 5-6 spillere, og vi har hentet Hazard og Jovic (som vel er at sidestille med Benzema, dengang han kom til).
Jeg vil gerne have en rigtig bomber oppe foran, men der virker til at være tilfredshed med Benzema, Hazard er den nye galactico og så er der efterhånden kun én plads tilbage i et 3-mands angreb til Rodrygo/Vinicius/Asensio/Jovic/Diaz. Asensio (og Diaz?) er skadede, så vi har 5 spillere til 3 pladser eller 5 spillere til 2 pladser, hvis vi ændrer formation.
Hvor skal målene så komme fra? Pas. I Dios' verden er det nok i samspillet Benzema, Isco og Hazard :-D
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
BBB skrev:
Siempre fiel skrev: For en måned siden sagde mange at der jo er lang tid tilbage og at man skulle klappe hesten med ens dystre sind - fair nok, men nu er der jo så gået en måned og intet er sket (hvilket jo var den fornemmelse der allerede var tydelig imo for en måned siden) - vi stiller stadig op med samme hold som er er blevet gammelt og mæt over de seneste to år.
Jeg ved godt, at der mangler en målscorer, men over den sidste måned har vi solgt eller udlejet 5-6 spillere, og vi har hentet Hazard og Jovic (som vel er at sidestille med Benzema, dengang han kom til).
Jeg vil gerne have en rigtig bomber oppe foran, men der virker til at være tilfredshed med Benzema, Hazard er den nye galactico og så er der efterhånden kun én plads tilbage i et 3-mands angreb til Rodrygo/Vinicius/Asensio/Jovic/Diaz. Asensio (og Diaz?) er skadede, så vi har 5 spillere til 3 pladser eller 5 spillere til 2 pladser, hvis vi ændrer formation.
Hvor skal målene så komme fra? Pas. I Dios' verden er det nok i samspillet Benzema, Isco og Hazard :-D
Jamen jeg tror egentlig ikke mit største issue er med angrebet som sådan. Jeg synes egentlig man har købt den rigtige 9er med tanke på alder, pris og realistiske muligheder - mit problem med Jovic er reelt at jeg tror han får uendeligt få muligheder og risikerer at ende uden succes på dén baggrund.
Mit issue med angrebet - og midtbanen i særdeleshed - er ganske enkelt at vi ender med nærmest samme startopstilling som de seneste par år - og dén tror jeg ganske enkelt overhovedet ikke på!! Og det beviser de MANGE salg du taler om jo netop også - det er stort set kun marginalspillere og tidligere udlejede spillere der er solgt. Det rykker ikke en meter ved startopstillingen eller topniveauet og gør ingen som helst forskel når vi skal måle os mod gode hold