Chok: Sæsonen kan være slut for Asensio
Hold da op, hvor du kan :D
Ved slet ikke hvor jeg skal starte, men vil da prøve alligevel nu da kampen alligevel først er om 1 time. Det er ihvertfald ikke mange Barca fans, som holder sig vågen hele natten for at se en Real kamp, når man ved der venter 2 børn imorgen tidlig, som vil ud og lege, men det ved du jo trods alt ikke, da du ikke kender mig. Dog har jeg ikke statistik på om det nu er rigtigt, at der ikke er mange Barca fans, som egentlig gør det? Håber det er okay, jeg alligevel nævner det? :)
Jeg synes Messi er bedre end Ronaldo, og det er ikke på et grundlag på hvem jeg helst ville have, hvis tingene skal afgøres. Jeg synes Barca før i tiden spillede meget smukkere fodbold end Real, dog var spillet under Galacticos perioden det smukkeste bold jeg nogensinde har set. Jeg foretrækker det hjemlige mesterskab fremfor Chl. Det har intet, at gøre med hvor mange gange Real eller Barca har vundet de forskellige ting.
Som BBB nævner, så er man ikke heldige så mange gange i træk, hvis man vinder Chl 4 gange på 5 år, eller mesterskabet 3 år i træk. Nu har jeg prøvet at læse samtlige af mine indlæg igen, og kan stadig ikke finde, hvor jeg lige skulle have skrevet at vores 3 titler udelukkende har været held. Held kan ikke undgåes, så mit svar er, at vores succes helt sikkert også har været heldigt. Det var ekstrem heldigt, at vi over 4 kampe fik så mange dommerkendelser med os imod Bayern. Hvis der er flere ting du vil have udspecificeret, så sig endelig til.
Jeg har fulgt holdet siden 95. Min krop er fyldt med Real tatoveringer - ligefra selve slogans til spillernavne, hvis du ikke kan gætte det, så er der tale om tatoveringer. Det kan tælles på 2 fingre hvor mange El Clasico opgør jeg har misset de sidste 19 år. Det kan tælles på 2 hænder hvor mange Real kampe jeg har misset de sidste 19 år.
Jeg er ikke teenager længere, eller i start 20'erne, så heldigvis er jeg vokset fra tankesættet, at man ikke kan rose ting man egentlig ikke bryder sig om. Jeg kan sagtens kamprose Barcelona, Messi, Juventus, Ronaldo, At. Madrid etc. og så alligevel stadig elske Real Madrid. Det vil aldrig påvirke mit tilhørsforhold. Jeg føler mig ikke mindre fan af, at jeg synes Messi er bedre end Ronaldo, eller at Barcelona er bedre end Real Madrid, hvis de er det.
Jeg ville i virkeligheden nok have været den største troll i historien, hvis jeg som den mest aktive herinde på siden de sidste 10 år eller noget i den stil med sikkert flest indlæg skulle være Barca fan, tror du ikke? Nu fik du et indlæg med lidt personlige ting om mig, så spar mig venligst for den samme smører igen, hvis jeg kalder Messi bedre end Ronaldo eller roser Pep i et indlæg, som jeg samtidig kritiseret for at være alt for kontrollerende, men det sprang du let og elegant over.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Skulle man komme tilbage til topic?
Jeg glæder mig til at se hvad der sker med højrekanten i dag. Jeg håber for guds skyld ikke, at Lucas Vazquez bliver sat ind, for det er ikke en holdbar løsning som starter. Lad os nu se om en af de unge drenge kan tage over og levere. Der må være fuld motivation på fra Vini, Rodrygo og Kubo for at levere til både kamp og træning og tage den plads.
Alternativt kunne man vel godt forvente at se noget lignende diamanten når vi angriber og så med en flad 4-4-2 når vi forsvarer som tidligere under Zidane. Så skal man i hvert fald ikke tænke videre og højrekanten og så kan Hazard enten ligge i en fri striker rolle eller på den offensive midtbane.
Jeg er spændt på at se hvad der sker på den højrekant nu hvor Asensio er ude, men jeg frygter også det kedelige og ineffektive valg.
Nu kunne jeg lige se den nyeste artikel som er lagt op. Kunne James være en holdbar løsning på højrekanten tænker I? Han kan lidt af hvert og så får Hazard to spillere er servicere.
ElMadrid skrev: Det er bekymrende at det er 3. Kamp i streg vi er bagud med 2+ mål. Nu snakker vi meget hvem der skal score målene, men måske vores største fokus lige nu skal være at vi får styr på vores forsvar.
Rolig nu, så længe vi vinder Champions league, så er det fint med en 10. Plads i ligaen. Hahaha
Når man taler om evolution og sætter modric ind, så er den helt gal.
Og sygt man blive rved med at stole på isco. 3-4 sæsoner har han skuffet.
De har jo været tættere på 5-6. Mål end vi har har på vores første.
I øvrigt synd for Jovic. Håber ikke at det er slemt med hans knæ.
Hold da helt op hvor forsvaret bare stinker for fælt. Forsvaret, midtbanen målmanden angrebet. Alt er elendigt idag.
Og selv om det er en træningskamp vil troen på mesterskabet betvivles når man ser hvordan de store hold kører os midtover.
Vores forsvar eksisterer ikke. Hellere ikke i dag.
Ramos din arrogant idiot. Dit hold er bagud 3-0 og så vælger du at spille den til Modric, som er omgivet af 3-4 ATM spillere.
Det er fint nok du er uenig. Jeg har præsenteret mine argumenter for hvorfor jeg mente hvad han skrev var "barca-vrøvl". Hvis du er uenig er du velkommen til at præsentere modargumenter :)
Hvad angår din kommentar omkring at jeg skal være dommer, så er det en direkte misrepræsentation af mine indlæg, da jeg flere gange direkte skriver at jeg ikke vil gå ind og være dommer og der intet censur skal være. Jeg har udpenslet dette standpunkt grundigt netop fordi jeg så et indlæg som dit komme. Derfor synes jeg det ville klæde dig at trække dine udtalelser tilbage.
Er vi dér nu hvor man ikke må undres længere? Er der specifikke udtalelser man ikke må komme med? Vi taler ikke om en person der har ytret lidt på kanten, vi taler om en person der fylder hele pladen ud (jf. de argumenter jeg har præsentere tidligere). Det var en oprigtig undren jeg gav udtryk for, og den mener jeg er berettiget taget hans udtalelser i betragtning og givet at jeg ikke kender manden. I det tilfælde må man ikke spørge ind til det og udfordre folk på deres synspunkter?
@Dios
Som jeg skrev så må du argumentere som du vil, men for at vi kan føre en god debat skal der bare argumenter bag. Hvordan du leverer dem er op til dig.
Der er mange nuancer i dig indlæg som jeg kunne gå ind i, men jeg vil begrænse mig til at sige at jeg på intet tidspunkt har anklaget dig direkte for at være Barcelona fan. Jeg ved godt at det er sådan folk opfatter det, men jeg har oprigtigt blot undret mig på baggrund af hvad jeg skrev og spurgt ind til det. Grunden til at jeg skrev hvad jeg gjorde -- velvidende hvordan folk ville opfatte det -- var også (udover at sige hvad der direkte stod i indlæggene) at understrege hvor kontroversielle dine holdninger kan opfattes og at forsøge at få dig selv eller folk der støtter dine synspunkter til at konfrontere egne holdninger og forsøge retfærdiggøre dem i en debat. Det er jo et debatforum after all..
Som jeg skrev tidligere, så har jeg accepteret - med udgangspunkt i hvad andre skrev - at du er Real fan. No problem. Som jeg skrev så er det vel bare et udtryk for diversiteten iblandt Real fans at det findes folk med så forskellige holdninger som os.
Nu synes jeg i den grad at jeg har argumenteret for mine holdninger omkring Ronaldo, Messi og langt flere emner du vil finde kontroversielle, som en Real Madrid fan. Debatterne har kørt i årevis, og det bliver det samme hvergang. Ingen nærmer sig hinanden, og en med Ronaldo i navnet herinde nævner gerne 4-5 gange hvem han ville vælge, hvis tingene skal afgøres. Det er ikke relevant for mig, at uddybe mere. Nu kan jeg ikke huske hvad det kom af, men jeg kan ihvertfald huske, at jeg skrev i et eller to indlæg, at det ikke var noget jeg ville gå i dybden med, da det altid ender ud sådan her, og det slet ikke var det debatten gik ud på.
Der er ingen hard feelings herfra, men blot så du ved det, så kender jeg personligt ingen Real Madrid fans, som synes Ronaldo er bedre end Messi over all. Jeg kender 1 menneske som er kæmpe United fan, som mener Ronaldo er bedre end Messi, ellers mener alle Messi er Ronaldo overlegen af dem jeg kender, og her taler vi altså om flere hundrede mennesker lige fra venner, bekendte, kollegaer etc..
Lad os komme videre, og det er hvad det er, og det må vi bare lære af :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.