Chok: Sæsonen kan være slut for Asensio
Vi er nok ude i hvad der er realistisk vs. hvad der ikke er. Jeg tænker da det kunne være fint hvis kollektivet var stjernen på holdet, men jeg tror ikke det er realistisk overhovedet. Så jeg forstår din pointe, men omvendt tror jeg det er et håbløst projekt at arbejde hen i mod. Og som tidligere nævnt synes jeg slet ikke Zidane er træneren til at få os til at spille som en enhed. Dertil er han slet ikke taktisk velfunderet nok. Han har endnu ikke fået holdet til at presse som en enhed eller spille som én. Deraf mit tidligere forslag om at vi skulle have hentet f.eks. Pochettino.
Måske idéen med at hente unge talenter og mindre navne som Jovic, Rodrygo og Mendy er at de netop kan spille mere som et hold end vi har gjort før. Det kunne godt pege derhen af, men omvendt så vil Zidane virkelig gerne have Pogba ind - det passer ikke helt ind i billedet.
Generelt har jeg bare svært ved at se hvad vi vil og hvad Zidane vil. Vi er stadig meget langt fra at være et hold med en klar strategi og klar måde at spille på.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Rogoshin skrev: Jeg er godt klar over, at nogle bare elsker, at lave insinuationer om andre folks tilhørforhold. Jeg vil i den forbindelse, godt gøre opmærksom på, at vi er flere, som godt kan balancere ikke at være totalt fan af Ronaldo, og stadig elske Real Madrid ;-)
Det er også fint, no hard feelings. Jeg er helt med på at der er nuancer og det er fint. Når det er sagt, så vil jeg også mene det er fint at påpege når folk over tid nærmest fylder hele pladen ud. Her tænker jeg på at (hvis jeg ikke tager fejl, ret mig gerne) Dios bla. har givet udtryk for:
1) Ligaen betyder mere end CL efter vi vandt 3 CL i træk.
2) Det var heldigt/ufortjent/dommerens skyld at vi har vundet de CL vi har.
3) Bashing af CR.
4) Praise af Messi.
Det er talepunkter vi alle har hørt fra Barcelona-fans de senere år.. og så Dios hvis tilhørsforhold jeg personligt ikke kender til. Han berørte jo 2,3,4 i det ellers meget korte indlæg jeg opponerede imod. Hvis ikke han rent faktisk er Barca fan, så kunne han da overveje det da han åbenlyst har en del til fælles med dem.
... at han samtidig synes, at Benzema er verdens bedste 9'er er hovedrystende, men det ændrer ikke på hans tilhørsforhold ;-)
Jonas skrev:
Rogoshin skrev: Jeg er godt klar over, at nogle bare elsker, at lave insinuationer om andre folks tilhørforhold. Jeg vil i den forbindelse, godt gøre opmærksom på, at vi er flere, som godt kan balancere ikke at være totalt fan af Ronaldo, og stadig elske Real Madrid ;-)
Det er også fint, no hard feelings. Jeg er helt med på at der er nuancer og det er fint. Når det er sagt, så vil jeg også mene det er fint at påpege når folk over tid nærmest fylder hele pladen ud. Her tænker jeg på at (hvis jeg ikke tager fejl, ret mig gerne) Dios bla. har givet udtryk for:
1) Ligaen betyder mere end CL efter vi vandt 3 CL i træk.
2) Det var heldigt/ufortjent/dommerens skyld at vi har vundet de CL vi har.
3) Bashing af CR.
4) Praise af Messi.
Det er talepunkter vi alle har hørt fra Barcelona-fans de senere år.. og så Dios hvis tilhørsforhold jeg personligt ikke kender til. Han berørte jo 2,3,4 i det ellers meget korte indlæg jeg opponerede imod. Hvis ikke han rent faktisk er Barca fan, så kunne han da overveje det da han åbenlyst har en del til fælles med dem.
Nu har jeg skrevet herinde i mange år, og jeg vil gerne sætte hovedet på blokken og kalde ham en ægte Madridsta.
Jeg er selv kritisk overfor Ronaldo, selv om jeg selvfølgelig godt kan give ham kredit, for at være den Real Madrid legende han er.
Jeg er dog også kritisk overfor Messi, og mener Zidane og Maradona er de to bedste jeg har set.
For mig er det noget med spillestil, og flair. Det er selvfølgelig subjektivt, og kan ikke begrundes med statistikker og lign.
Med hensyn til Asensio er jeg helt blank. Jeg vil egentlig gerne have en erstatning nu, men hvem. Jeg kan ikke få øje på nogen.
BBB skrev: Inden det bliver dummere, så dansede Dios rundt i Tivoli, da Ramos udlignede i CL-finalen i 2014. Der bør simpelthen ikke herske tvivl om, at han holder med Real Madrid.
... at han samtidig synes, at Benzema er verdens bedste 9'er er hovedrystende, men det ændrer ikke på hans tilhørsforhold ;-)
Man skal dæleme være stor Madridista for at elske Benzema så meget som Dios gør.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Hvis man projicerer de to på en bane ude på gården er Messi den gode dribler der kan lave de vilde ting på et godt hold. Den der hjemmefra er forkkælet og lever i sikre rammer. Kommer han på et dårligere hold vil han hurtig have en opgivende attitude, så snart de kommer bagud.
Ronaldo er den type der nægter at opgive, selvom han er på et dårligere hold. Og kommer hans hold bagud bliver han mere ærgerrig og fandenivoldsk. Derhjemme bliver han ikke forkælet og han skal selv deltage i opvask, madlavning oprydning etc.
Ramos4 skrev:
BBB skrev: Inden det bliver dummere, så dansede Dios rundt i Tivoli, da Ramos udlignede i CL-finalen i 2014. Der bør simpelthen ikke herske tvivl om, at han holder med Real Madrid.
Man skal dæleme være stor Madridista for at elske Benzema så meget som Dios gør.
Jeg er faktisk ligeså vild med Benzema. Nu bliver jeg helt flov :o)
Rogoshin skrev:
Ramos4 skrev:
Jeg er faktisk ligeså vild med Benzema. Nu bliver jeg helt flov :o)
Jeg udnævner dig hermed til en kæmpe Madridista :) Du kan fremover kalde dig Sir Rogoshin.
En af dem jeg nyder at læse i debatten, er faktisk Dios, da jeg stort set er enige i det meste af hans skrivelser.
Jeg mener også, at Messi med afstand er bedre end Ronaldo på de fleste parametre, og står for fodbold der tiltaler mig. Ronaldo not so much.
Det gør mig da ikke til en Barca fan, blot en fodboldelsker med præferencer.
Vi har for nylig kørt hele Messi vs. CR igennem med data, så jeg vil ikke gå ind i den debat yderligere.
Jonas skrev: Der er ikke nogen der har skrevet noget i den retning. Jeg har givet udtryk for at Dios ytrer flere holdninger man normalt kun hører fra fodboldseere med det størst mulige bias imod klubben. Jeg skal ikke gøre mig til dommer over om én er fan eller ej og er dybest set ligeglad. Det er bare træls at høre på det Barca-vrøvl på vores eget forum. Hvis det er dét man vil, er der jo andre steder for det. Om man så er fan af whatever eller ej..
Vi har for nylig kørt hele Messi vs. CR igennem med data, så jeg vil ikke gå ind i den debat yderligere.
Agh den går ikke. Jeg har selv udtrykt stor bekymring for vores manglende præstationer i ligaen og mener at det kraftigt devaluerer vores CL-sejre, at vi samtidig har sejlet rundt i det hjemlige. Det er pinligt langt hen ad vejen faktisk.
Hvis du mener, at man som bruger på et Real Madrid-forum ikke må holde Messi over Ronaldo, ikke må devaluere vores CL sejre og ikke må sige at held spillede en kæmpe rolle (hvilket det unægteligt gør i alle konkurrencesituationer på dette niveau) så synes jeg vi nærmer os censur.
Er det alle de 4 ting du nævnte man ikke må ytre eller er det kun i sammenhæng, altså hvis man mener alle 4 punkter, at man så er Barcelona-fan? :)
Jeg er helt med på, at sortseere er vildt irriterende, og brugere der kun kan brokke sig og skyde på egne rækker. De findes, men Dios er hvertfald ikke én af dem. Og jeg synes ikke vi skal hen et sted, hvor man skal have skudt i skoene at man ikke er fan eller at man skal ytre sig på andre fora. Dios er en af de brugere jeg nyder mest at debattere med.
Hvis vi alle sammen bare sad i en cirkel og lovpriste klubben ville det ikke være et "debat"-forum ;)
Edit: Der er bestemt brugere jeg bevist prøver at undgå - eller som jeg synes er sortseere eller bare skide irriterende, men det må man jo tage med :)