Officielt: Real Madrid deltager i Europæisk Superliga
sat i gang ?
Så kan skride ud af vores klub for mit vedkommende.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Helt enig!Real HWL post=136050 skrev: Som udgangspunkt syntes jeg også det er en lorte ide. Men det store spørgsmål, har klubberne fået nok af Uefa? Handler det om at klubberne vil have en større bid af kagen i CL, og det her er måden man kan presse magtliderlige Uefa på. Personligt tror jeg ikke den her liga bliver til noget da presset udefra er for stort. Ja det kan godt være at klubberne er pengegriske, men det er Uefa og Fifa fandme også. To bund korrupte forbund. Og i min verden skriger det på diktatur at Uefa og Fifa vil udelukke spillerne fra alt andet. Syntes man tager spillerne som gidsler. Det er jo ikke dem der har truffet den her beslutning.
Det bedste scenarie ville være, hvis det her træk på sigt resulterer i, at klubberne får en større indflydelse og et langt større bid af kagen i forhold til UEFA og FIFA.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Jeg håber så heller ikke at turneringen bliver til noget - men der er ingen tvivl om, at det er en krigserklæring fra storklubberne. Der skal ske noget med CL formatet.
På den anden side, så forstår jeg godt hvorfor klubber fra Italien og Spanien ønsker ligaen. Hvordan skal de kunne konkurrere med lønpræmien i Premier League? Hvad er fremtidsudsigterne... Spillerne får højere og højere løn fordi klubben enten er i Premier League eller fordi den ejes af en rigmand. Spillerne koster mere og mere af samme grund. Der er ikke mange andre muligheder, for hold som Real Madrid eller Atletico, hvis du fortsat vil danse med ulvene.
Forhåbentlig er det bare endnu en magtkamp.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Jeg vil heller ikke købe billetter til turneringen ift det det eventuelt vil koste at se disse kampe.
At andre klubber i europa i forvejen er kørt helt i bund af rigdom, så har man stilt klubberne op på række undtagen dem der vil med, sigtet på dem med en kalashnikov og bare trykket på aftrækkeren uden omtanke.
Jeg håber at projektet dør allerede om 5 minutter. Og jeg håber der kommer masse protest fra alle vinkler og kanter !
Måske det kunne være den gode anledning til man skulle gå over til at følge kvindefodbold på europæisk plan i stedet
- 9eren
- Gæst
-
Arsenal, Chelsea, Juventus, Liverpool, og Tottenham.
Vidner om manglende selvindsigt fra disse klubber.
Og i øvrigt er jeg enorm modstander af formatet... Jeg nyder alle kampe, også mod de små!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
-
Hvad fanden sker der for verden:(
Det er i denne situation, at Florentino Perez skulle have vist storsind, for bl.a. at stoppe de klynkende røster fra Katalonien.