Officielt: Real Madrid deltager i Europæisk Superliga

1 år 3 måneder siden #73 af 9eren
Florentino kommer til magten, lover at gælden bliver fjernet, sælger anlægget og er med til at bygge de 4 tårne.

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #74 af 9eren
Las manos de ACS, fuera del madrid, var ultras surs slagsange lang tid før de blev smidt ud, jo han er en magtfuld mand.

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

1 år 3 måneder siden #75 af Caspern

Thomaskjensen post=136133 skrev: Fedt nok med den her debat, ingen der bliver sure eller fornærmer hinanden. Det kan jeg godt lide.

Swiss-systemet virker spændende, men svært at føre ud i livet når det er 26 kampe hver uge :(

@Real HWL, jeg mente ikke nede i pungen, men "brown-nosing".

@Caspern, flere ligegyldige kampe kommer jo netop ikke generere flere penge, det de vil med en superliga er at der skal være flere kampe mellem de store og så skider de på resten (det er svinsk, ulækkert og uværdigt).

Som jeg forstår det så er LaLiga imod dette (superligaen) de fordømmer det vidst officielt tilmed. Men igen hvor er LaLiga om Barca, RM og AM ikke spiller i ligaen?
Hvor er de store landshold om de 12 største klubber ikke er med, hvem kan tage det seriøst?

Eneste der er sikkert at magtbalancen bliver rykket lige meget hvordan dette ender, ver det FN det her så havde der været krig.
Nogen føler sig trådt på, jeg skal ikke sige hvem.

​Jeg misforstod dit indlæg så. Jeg læste og læser fortsat, at du skriver, at UEFA gør det for at tjene penge. Om man er enig eller ej i den vurdering er vel irrelevant, men presset for at tjene penge kommer jo tydeligvis fra de store klubber, samt at de oveni det legitime ønske også ønsker at få de penge uanset deres sportslige formåen.

1 år 3 måneder siden #76 af Real HWL
​Et sjovt citat fra Ståle Solbakken idag

"Det er godt klaret at de 12 klubber kan få UEFA og FIFA til at se ud som Moder Teresa.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, andreashn, Bismo, JesperThomsen, 9eren

1 år 3 måneder siden #77 af Bismo

Real HWL post=136141 skrev: ​Et sjovt citat fra Ståle Solbakken idag

"Det er godt klaret at de 12 klubber kan få UEFA og FIFA til at se ud som Moder Teresa.

​Haha. Det er rimeligt bizart at se hele fodbold Europa støtte op om UEFA for en gangs skyld. 

​​​UEFA har mere eller mindre trumfet deres udlægning af konflikten igennem og alle er bare hoppet med på vognen. Det er for unuanceret. 

​​​
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn

1 år 3 måneder siden #78 af Thomaskjensen
Mine indlæg har hele tiden handlet om at se dette for mere end den vinkel UEFA kommer med for det er en forening jeg hader så inderligt at det gør ondt. Det er en samling af småfede halvgamle mænd (lidt som mig, bare ikke så fede og lidt ældre), det vi har til fælles er at vi ikke nødvendigvis har brugt vores liv på netop fodboldt...
Præsident, Aleksander Čeferin er Jurist. (Slovenien)
VP Karl-Erik Nilsson er politikker i grunden. (Svensker)
VP Sándor Csányi er ekonom. (Ungarn)
VP Fernando Gomes er basketspiller. (Portugal)
VP Luis Rubiales er i grunden "profossionel" fodboldtspiller og sluttede sin gloværdige kariøre hos magtfulde Scottish club Hamilton... (SPANSK)
VP David Gill er økonom. (UK)

Så har vi medlemmerne af UEFA Executive Committee, de er fra;
Polen, Albanien, Frankrig, Tyskland, Danmark, Ukraine, Croatien, Holland, Tyrkiet, Sverige og "Qatari".

Sidst FIFA Council – European members
Italien, Cypern, Frankrig, Mentenegro og Rusland.

Det er altså dem der bestemmer hvad der er bedst for hele fodbolts Europa.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 3 måneder siden #79 af Estadio Santiago Bernabéu
I frygt for at blive begravet på side 7, skriver jeg alligevel dette:

European Super League er Real Madrids redning

Uden denne turnering, vil Premier League trække fra økonomisk og vi ender med at blive en forhenværende storhold.

1 år 3 måneder siden #80 af asp3200
​Hvad nu hvis la liga tvinger de tre spanske klubber ud på baggrund af uefa/fifa. Så er vores allesammens klub kun med i super league år efter år. 

Spillernes kontrakter opløses og de kan frit skifte så de kan komme i en klub som ikke er med i super league og dermed komme med til VM og EM.

Os fans dropper at se kampene pga intet på spil.

Vil i så stadig støtte madrid, jeg er sku i tvivl. Kæmpe skandale det her, det ryster jo hele fodbold strukturen.

Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn, JesperThomsen

1 år 3 måneder siden #81 af Thomaskjensen
@Caspern, Ikke sikker på jeg forstår, eller jeg har udtrykt mig dårligt. (meget muligt)

Min pointe har hele tiden været den samme som Real HWL og Bismo nu kommer med :)
Ikke at tro på den udlægning UEFA kommer med, for de er ikke det mindste bedre selv.
Undskylder på forhånd om jeg misforstår jeres indlæg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 3 måneder siden #82 af Thomaskjensen

Estadio Santiago Bernabéu post=136144 skrev: I frygt for at blive begravet på side 7, skriver jeg alligevel dette:

European Super League er Real Madrids redning

Uden denne turnering, vil Premier League trække fra økonomisk og vi ender med at blive en forhenværende storhold.

​Du er en modig mand! (eller et moderne stadion) 
Men er der ikke flere Engelske klubber med end Spanske? 
Spændende input til diskutionen, jeg klare ikke at have en tydelig holdning til dette i dag :) 

1 år 3 måneder siden #83 af BBB

9eren post=136089 skrev: Florentino Perez vil skide sine medlemmer et stykke ! Hvornår forstår folk dette ?

​Men samtidig skrev du, at alle medlemmerne er tilfredse med ham for et par dage siden? Så har de vel fundet et fint forhold? :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555, Estadio Santiago Bernabéu

1 år 3 måneder siden #84 af Real HWL

Bismo post=136142 skrev:

Real HWL post=136141 skrev: ​Et sjovt citat fra Ståle Solbakken idag

​Haha. Det er rimeligt bizart at se hele fodbold Europa støtte op om UEFA for en gangs skyld. 

​​​UEFA har mere eller mindre trumfet deres udlægning af konflikten igennem og alle er bare hoppet med på vognen. Det er for unuanceret.

​​​

Jeg kunne ikke være mere enig :)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.