Pérez i interview: Fodbolden vil dø uden Super League
Tror du nødvendigvis, at Shakhtars tilhænger kan huske resultatet af alle Reals kampe? Man huske de ting, som interessere én. Derfor er alle kampe lige interessante. Det afhænger bare af øjnene der ser.Thomaskjensen post=136394 skrev: Du behøver ikke gå så langt, bare kig på vores egen gruppe, er der nogen der husker kampene M'gladbach mod Shakhtar?
Nogen der ved hvor mange mål der blev scoret i de 2 opgør?
Skodkampe er der nok af, selv om dem jeg skriver om, måske var ret underholdende, ved det ikke for jeg så dem ikke, fik google resultatet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hvad er det for en arrogant og nonchalant udtalelse? Tror du hele fodbold verdenen drejer sig om Real Madrid og hvad DU finder interessant? Drop det fis der. Fodbold er for alle, vi har alle hver vores præferencer. Jeg gider ikke se Man UTD men det er der mange andre der gerne vil. Ligesom Shaktar fans og BMG fans gerne vil se deres hold spille. Hovedrystende kommentar.Thomaskjensen post=136394 skrev: Du behøver ikke gå så langt, bare kig på vores egen gruppe, er der nogen der husker kampene M'gladbach mod Shakhtar?
Nogen der ved hvor mange mål der blev scoret i de 2 opgør?
Skodkampe er der nok af, selv om dem jeg skriver om, måske var ret underholdende, ved det ikke for jeg så dem ikke, fik google resultatet.
Jeg savner Pepe :(
Fodbolden lever og ånder for kampe, hvor et stærkt undertippet Ajax mandskab slår Real Madrid ud, eller OB gør. Eller FCK som slår Manchester United inde i Parken, det er sådan nogle kampe man snakker om mange år efterfølgende. Som et eksempel så mødte vi Bayern og Dortmund ret mange gange indenfor få år i Champions League, og de kampe kunne jeg ikke idag skelne fra hinanden hvis jeg blev bedt om det, det hele flyder sammen, men jeg kan sagtens huske da jeg var inde i Parken og se Modric trække bolden bag støttebenet og sparke den op i krogen.
En idiot som Agnelli har jo allerede én gang før spillet med åbne kort, hvor han udtalte at Atalanta ikke fortjente at være i Champions League, istedet for et "historisk" hold som Roma (som så sjovt nok ikke blev inviteret med til Superleague). Det handler kun om én ting, og det er at folk som Agnelli er pisse arrogante, og forsmåede over at hans eget lortehold ikke kan slå Porto eller Ajax ud. Det er så himmelråbende arrogant og slesk at jeg næsten ikke kan fatte det.
DC19
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Der blev kommenteret på "There are some matches that I struggle to watch."
Ikke hvilke kampe Shakhtars egne fans synes er interessante at se.
Jeg ved naturligvis godt at humlen af det hele er jo ikke Real Madrid. Det drejer sig også om alle andre. Men jeg synes det er fair at konkludere at de kampe Perez har sværest ved at se, er det kampe, han finder mindst interessant. Upåagtet af hvad Shakhtar fans tænker.
Jep. Burde ikke være så svært at forstå. Smh.Estadio Santiago Bernabéu post=136398 skrev: Stop stop stop
Der blev kommenteret på "There are some matches that I struggle to watch."
Ikke hvilke kampe Shakhtars egne fans synes er interessante at se.
Jeg ved naturligvis godt at humlen af det hele er jo ikke Real Madrid. Det drejer sig også om alle andre. Men jeg synes det er fair at konkludere at de kampe Perez har sværest ved at se, er det kampe, han finder mindst interessant. Upåagtet af hvad Shakhtar fans tænker.
Der er intet kontroversielt i hans udtalelse.
"Jeg gider personligt ikke se Porto mod Marseille, derfor synes jeg det kunne være fedt nok hvis vi lige udelukkede dem". Fuldstændig uden sans for at de to holds fans gerne vil se sådan en kamp i verdens største klubturnering, NETOP fordi de så har en chance for at møde os eller Barcelona og dermed måle sig med de bedste, eller endda drømme om at gå hele vejen, som Porto jo i øvrigt gjorde for 15 år siden, hvor de slog Manchester United ud i et kæmpe dramatisk opgør, med Mourinho løbende i vild jubel ned langs sidelinjen på Old Trafford i overtiden.
Jeg kan godt forstå at for Perez er fodbold også business, men det må og skal simpelthen ikke være enten eller, når man snakker business og romantik/charme eller hvad fanden man vil kalde det.
DC19
- Platin bruger
-
Men hvis vi lige tager fat i det, han rent faktisk siger, så siger han at der er kampe som Florentino Perez har svært ved at se. Han nævner specifikt at det ikke drejer sig om La Liga men udelukkende om kampe i Champions League mellem relativt mindre hold.
- Platin bruger
-
sport.tv2.dk/fodbold/2021-04-22-det-staa...sig-fra-super-league
Officielt er der stadig 12 hold i ESL eftersom ingen af klubberne har endnu købt sig ud af den kontrakt som de underskrev i weekenden.
Hvis det er det han mener, kan vi jo også lave La Liga om til at indeholde 4 hold, hvor de 3 af dem er faste. Der er jo ingen, som gider at se Eibar - Osasuna alligevel.Estadio Santiago Bernabéu post=136401 skrev: Jeg kan godt forstå jeres følelser kommer til udtryk på skrift.
Men hvis vi lige tager fat i det, han rent faktisk siger, så siger han at der er kampe som Florentino Perez har svært ved at se. Han nævner specifikt at det ikke drejer sig om La Liga men udelukkende om kampe i Champions League mellem relativt mindre hold.
"If we tell Real Madrid fans we'll play against one of the Manchester teams or Barcelona each week, do you think they'd say 'no'?"
Hvis de to citater ikke kan få det til at løbe koldt ned af ryggen, ja så ved jeg sgu snart ikke.. I sport har man ikke fortjent en skid, medmindre man spiller sig til det, det er jo det rene vanvid at begynde at gøre det op i hvem der har flest følgere på de sociale medier.
Og om jeg gad at se os spille mod Manchester United/City og Barcelona hver uge, så bliver det godt nok et gigantisk nej tak herfra.
DC19
- Platin bruger
-
Henke post=136404 skrev:
Hvis det er det han mener, kan vi jo også lave La Liga om til at indeholde 4 hold, hvor de 3 af dem er faste. Der er jo ingen, som gider at se Eibar - Osasuna alligevel.Estadio Santiago Bernabéu post=136401 skrev: Jeg kan godt forstå jeres følelser kommer til udtryk på skrift.
Jeg vil gerne forholde mig til det Perez udtaler og ikke vores egne gæt. Gætterier er årsagen til at der er så mange vrede reaktioner. Alle kan vel blive enige om at korrupte UEFA og korrupte FIFA (dømt i retten) ikke bør tjene så mange penge og have så meget magt. Vi kan vel også blive enige om at et lønloft er fornuftigt. Og at en langt større "Solidarity og sustainability" er fornuftigt. Der hvor filmen knækker er i det låste. At man ikke kan rykke ud af ligaen eller op i ligaen. Og man kan også have et problem med at Tottenham, Arsenal og Milan er blandt de 12 fordi de ikke har sportsligt fortjent det.
Perez har udtalt at La Liga er urørlig. Og at Champions League bør erstattes af The Super League for de aller største hold.
Jeg er ikke enig med ham! Men jeg er glad for at han har taget kampen op imod UEFA og FIFA. Jeg er også glad for at han har foreslået lønloft og lavere betalinger til agenter samt større beløb til de mindre klubber.