Pérez i interview: Fodbolden vil dø uden Super League
Bismo post=136260 skrev:
Så du vil straffe manden, fordi han prioriterer vores interesser først og fremmest?!! Hvilket er vel det, han er valgt til??Ramos4 post=136244 skrev: Vi bliver alles hadeklub nummer 1, hvis Perez fortsætter.
Og personligt kan jeg ikke støtte op om holdet igen, før han er væk. Hele den egoistiske måde han har forsøget at redde os under påskud af at redde "fodbolden" er så langt ude.
Det er jo ren lynche stemning efterhånden, og det er alt for usmagelig.
Det er ikke krig, det er fodbold. Uden fair konkurrence, så er der ingen fodbold. Uden fans er der ingen fodbold.
Det er som at stemme på en politiker, der lover dig og dine venner flere penge, men efterlader alle andre i støvet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
De største klubber FÅR flest penge allerede.Bismo post=136261 skrev:
Skider på alle andre ved at sikre en mere fair fordeling af indtægterne?! Hvorfor skal de klubber, der genererer flest penge, ikke have den største bid af kagen? Når nu UEFA hverken er til at hugge eller stikke i, så må klubberne gå deres egen vej.Ramos4 post=136259 skrev:
Bismo post=136258 skrev: Det er skamfuldt, hvis fansene vender sig mod Perez pga. en eller anden romantisk og virkelighedsfjern forståelse af fodbold.
Det er først og fremmest en forretning som skal køre effektivt. Det økonomiske fundament skal sikres på sigt, og der skal ske noget drastisk, hvis Real stadigvæk skal være konkurrencedygtige..
I det mindste håber jeg da, at vi aldrig kommer til at høre folk klage over UEFA og FIFA og hvor "korrupte" de er i fremtiden. Nu hvor det er tydeligt, at alle støtter op om tingenes tilstand.
Det eneste der er skamfuldt er at du er fan af Real Madrid, men vil skide på alle andre.
Der er ingen der støtter korruption. Stråmænd kan du tage andre steder hen.
Men med rigmænd som ejere, så stopper det jo aldrig. De vil altid have flere penge. TV-rettighederne bliver dyrere hver eneste gang. Billetterne stiger hele tiden. Det stopper jo aldrig.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Edit: Jeg tror efterhånden alle har hørt mig.
Men sidste gang: UEFA og FIFA er da ikke uden korruption eller fejl. FFP skal fungere langt bedre.
Når det er sagt, så er den her Super League idé så langt ude, ækel, ekskluderende og ude af trit med virkeligheden som noget kan være.
Jeg kan ikke forestille mig et dårligere forsøg på at lave et modsvar til det eksisterende.
vildt nok. Gad vide hvad dette får af betydning for resten. Satme pussy-agtigt. De må da have lavet noget indvendingsforberedelse - havde de slet ikke forventet modstand :/?
jeg ville nok blive træt af at se de samme hold mod hinanden hver sæson, men jeg synes virkelig ikke det er så katastrofalt som mange andre. Perez er jo ikke eneejer af klubben, så han tjener ikke direkte på dette. I hvert fald for real Madrids vedkommende synes jeg bare at det er god business. Because we Can.
Så hvis bare klubberne får flere penge er det ligegyldigt hvordan? Findes integritet og ære ikke længere? Perez har været hoved-bagmanden bag dette projekt og uagtet om RM og de andre 11 “storklubber” skulle ende med flere penge fra UEFA (hvilket jeg bestemt ikke håber), skal Perez smutte. Den liga har har været ophavsmand til var ment som enden på alt hvad der er smukt ved fodbold. Så længe Perez sidder på præsident posten forbliver jeg udmeldt som medlem. Glæder mig til at RMs spillere forhåbentlig viser ægte spanske “cojones” og siger fra, som vi ser det i andre klubber - og ikke bare er nikkedukker med primadonna nykker.Petroleum post=136267 skrev: hvis det ender med, at UEFA pludselig skaffer mange flere milliarder til CL deltagere på baggrund af truslen fra super league, så skal Perez da hyldes. Ikke nedgøres.
jeg ville nok blive træt af at se de samme hold mod hinanden hver sæson, men jeg synes virkelig ikke det er så katastrofalt som mange andre. Perez er jo ikke eneejer af klubben, så han tjener ikke direkte på dette. I hvert fald for real Madrids vedkommende synes jeg bare at det er god business. Because we Can.
som fan har jeg det fint med det. Hvis klubberne vitterligt ikke har kunne trænge igennem til UEFA på andre måder... jeg tror mest af alt, at superligaen er blevet til for St presse UEFA og evt FIFA.PMO post=136269 skrev:
Så hvis bare klubberne får flere penge er det ligegyldigt hvordan? Findes integritet og ære ikke længere? Perez har været hoved-bagmanden bag dette projekt og uagtet om RM og de andre 11 “storklubber” skulle ende med flere penge fra UEFA (hvilket jeg bestemt ikke håber), skal Perez smutte. Den liga har har været ophavsmand til var ment som enden på alt hvad der er smukt ved fodbold. Så længe Perez sidder på præsident posten forbliver jeg udmeldt som medlem. Glæder mig til at RMs spillere forhåbentlig viser ægte spanske “cojones” og siger fra, som vi ser det i andre klubber - og ikke bare er nikkedukker med primadonna nykker.Petroleum post=136267 skrev: hvis det ender med, at UEFA pludselig skaffer mange flere milliarder til CL deltagere på baggrund af truslen fra super league, så skal Perez da hyldes. Ikke nedgøres.
Forstår slet ikke alle dem der truer med aldrig at vil se klubben spille igen - vi ved jo godt at det ikke holder. Hvis det gør, så skriv til mig om 10-15 år, så skal jeg sgu nok give en flødeis og lidt karameller for bedriften.
perez hr skabt det RM vi kender i dag. Og er godt i gang med at skabe vores nye hjemmebane med en væsentlig omsætningsforøgelse. Jeg skriver det igen - den mand burde hædres, ikke hænges.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-