Pérez i interview: Fodbolden vil dø uden Super League
Du efterspørger en undskyldning, hvorefter du selv sender en stikpille afsted? Gør du også det i virkeligheden?Estadio Santiago Bernabéu post=136305 skrev:
PMO post=136304 skrev: Når noget er dumt skal folk have det at vide. Du forlanger en undskyldning, og smider samtidig selv om dig med fornærmelser. Der er om noget dobbeltmoralsk - og himmelråbende dumt. Hæv dit niveau.
Jeg forlangte ikke noget. Jeg er ikke hans chef. Jeg tilbød ham at undskylde. Han har misforstået mig og proppet ord i munden på mig.
Taler du også sådan til folk i virkeligheden?
Nu tror jeg egentlig bare du skal se at komme ned fra din høje hest. Ja, jeg ville sige det samme til dig hvis vi stod ansigt til ansigt, for hvis der er en ting som jeg ikke kan udstå, er det folk som er dobbeltmoralske.
Og inden du kommer for godt i gang, er dette ikke et angreb på din person (som du formodentlig vil få det drejet over på). Jeg skriver ikke at DU er himmelråbende dum, men at måden du agerer på ved brug af dobbeltmorale, er.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
PMO post=136307 skrev: Du efterspørger en undskyldning, hvorefter du selv sender en stikpille afsted? Gør du også det i virkeligheden?
Nu tror jeg egentlig bare du skal se at komme ned fra din høje hest. Ja, jeg ville sige det samme til dig hvis vi stod ansigt til ansigt, for hvis der er en ting som jeg ikke kan udstå, er det folk som er dobbeltmoralske.
Og inden du kommer for godt i gang, er dette ikke et angreb på din person (som du formodentlig vil få det drejet over på). Jeg skriver ikke at DU er himmelråbende dum, men at måden du agerer på ved brug af dobbeltmorale, er.
Okay det er i orden. Det er din mening, og den har du ret til. Jeg er også rimelig enig med dig. Jeg var dobbelmoralsk fordi jeg blev vred i et kort øjeblik. Ramos har i flere tråde citeret mig for ord og holdninger, som jeg bestemt ikke er enige med eller har skrevet. Jeg ved ikke om det var med vilje, men han har fremstået mig som om jeg var pro ESL. Det gjorde en ellers normalt rolig person vred.
Jeg skulle ikke have ladet det gå ud over forum eller dig at jeg blev vred på Ramos04. Jeg vil forsøge at lære af denne her situation.
Se dét kan jeg forstå. Alle kan skrive med følelserne, frem for fornuften. Respekt for selvindsigt - en fornem egenskab at have. :)Estadio Santiago Bernabéu post=136308 skrev:
PMO post=136307 skrev: Du efterspørger en undskyldning, hvorefter du selv sender en stikpille afsted? Gør du også det i virkeligheden?
Okay det er i orden. Det er din mening, og den har du ret til. Jeg er også rimelig enig med dig. Jeg var dobbelmoralsk fordi jeg blev vred i et kort øjeblik. Ramos har i flere tråde citeret mig for ord og holdninger, som jeg bestemt ikke er enige med eller har skrevet. Jeg ved ikke om det var med vilje, men han har fremstået mig som om jeg var pro ESL. Det gjorde en ellers normalt rolig person vred.
Jeg skulle ikke have ladet det gå ud over forum eller dig at jeg blev vred på Ramos04. Jeg vil forsøge at lære af denne her situation.
Han er det bedste der er sket Madrid i nyerer tid, og vi står styrket økonomisk og sportsligt pga ham. Nu må I tage jer sammen og få styr på jeres følelser. Det er simpelthen useriøst det I kommer med.Fondo_Sur post=136312 skrev: Florentino er i gang med at ødelægge Real Madrids omdømme. Han må gå af. Helst før kampen mod Chelsea.
"Omdømme".. vi er allerede den mest forhadte klub i verden, og det her er på INGEN måde Perez' personlige projekt. At de andre klubber så er en gang kujoner og ikke vil stå ved de aftaler, de selv har indgået, er en helt anden sag.
Perez gør alt hvad han kan for at sikre Real Madrids fremtid. Jeg er utrolig glad for at han leder vores klub. Og som du selv nævner, alle uden for Madrid hader os - and who gives a fuck.Bismo post=136313 skrev:
Han er det bedste der er sket Madrid i nyerer tid, og vi står styrket økonomisk og sportsligt pga ham. Nu må I tage jer sammen og få styr på jeres følelser. Det er simpelthen useriøst det I kommer med.Fondo_Sur post=136312 skrev: Florentino er i gang med at ødelægge Real Madrids omdømme. Han må gå af. Helst før kampen mod Chelsea.
"Omdømme".. vi er allerede den mest forhadte klub i verden, og det her er på INGEN måde Perez' personlige projekt. At de andre klubber så er en gang kujoner og ikke vil stå ved de aftaler, de selv har indgået, er en helt anden sag.
Bismo post=136311 skrev: Håber ikke jeg bliver lynchet for at smide det her op, men vores gode ven Guardiola har totalt ret her!
Smukt sagt Guardiola!
“…the rest is the clubs.” Ja, lige præcis. UEFA er mellemmand og klubberne leverer resten; spillere, stadions, osv. Som jeg ser det har klubberne en vare de mener de kan sælge bedre uden dette mellemled, og så er det vel udbud og efterspørgsel. Og det andet han siger om at det ikke er sport når succesen er garanteret, er også spot on. Det lukkede, eksklusive i det, er jeg på ingen måde fan af.Bismo post=136311 skrev: Håber ikke jeg bliver lynchet for at smide det her op, men vores gode ven Guardiola har totalt ret her!
Men samtidig er Guradiola træner for en klub der har købt spillere for 1BN euro de sidste, hvad, 5 år, så hvordan er det ikke at hoppe foran i succes-køen?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Det her har ikke noget at gøre med fortiden. Enhver kan blive bims med årene.Bismo post=136313 skrev:
Folk sætter lighedtegn mellem Real Madrid og egoisme, der ingenlunde er madridismo. Han har gået for langt, og når man gør det, bør man gå af.
Florentino hører ikke på kritik, men siger bare: “så laver vi bare vores egne landshold”, “vi skal forkorte fodboldkampene” etc. Jeg er mildest talt skræmt af, hvad der sker i hovedet på ham.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Enig. Jeg har altid syntes godt om hvad Florentino har udrettet for Real Madrid, men ideen med Super League og Perez’ interview om Super League var hovedrystende og bekymrende.Fondo_Sur post=136320 skrev:
Det her har ikke noget at gøre med fortiden. Enhver kan blive bims med årene.Bismo post=136313 skrev:
Folk sætter lighedtegn mellem Real Madrid og egoisme, der ingenlunde er madridismo. Han har gået for langt, og når man gør det, bør man gå af.
Florentino hører ikke på kritik, men siger bare: “så laver vi bare vores egne landshold”, “vi skal forkorte fodboldkampene” etc. Jeg er mildest talt skræmt af, hvad der sker i hovedet på ham.