Pérez i interview: Fodbolden vil dø uden Super League

1 år 3 uger siden #169 af Thomaskjensen
ha ha ha, ja OK, der ramte jeg 132% forbi :)
Beklager mit tåbelige indlæg, jeg havde misforstået den del, det byder jeg på.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 uger siden #170 af 9eren
Jeps Thomas.
Som barn valgt jeg boldklubben Frem dengang fodbolden ikke havde samme økonomiske fokus. Men jeg gik sgu ikke rundt og tænkte på hvad Søren Colding gik rundt og tjente.

Det var klubben, dets fans og meget andet dengang der gjorde at Frem blev min favorit, ligesom Real Madrid!

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

1 år 3 uger siden #171 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=136446 skrev: Jeps Thomas.
Som barn valgt jeg boldklubben Frem dengang fodbolden ikke havde samme økonomiske fokus. Men jeg gik sgu ikke rundt og tænkte på hvad Søren Colding gik rundt og tjente.

Det var klubben, dets fans og meget andet dengang der gjorde at Frem blev min favorit, ligesom Real Madrid!

Og det fungerer lokalt. Men det fungerer ikke i Danmark, når det kommer til at blive forelsket i Manchester City kontra Real Madrid. Eller i Kina. Eller i Afrika. Real Madrid vil nok altid have lokale fans uanset om vi skulle fejle i at gå videre til 1/8 finalerne 10 sæsoner i træk.

1 år 3 uger siden #172 af 9eren
Der er din viden desværre ikke stor nok esb

Spanien har mere end 20 millioner mennesker der følger sporten og det er ikke PL.

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

1 år 3 uger siden #173 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=136448 skrev: Der er din viden desværre ikke stor nok esb

Spanien har mere end 20 millioner mennesker der følger sporten og det er ikke PL.

Haha 9'eren og dine one-liners :) Kom nu med nogle argumenter som du så mange gange før er blevet bedt om.

Hvad skulle holde Leicester tilbage i at løbe fra Real Madrid sportsligt og økonomisk når deres TV-aftale spurter fra Real Madrid? Måske bor der mange mennesker i Madrid (6,7 millioner), men nu lever Real Madrid jo ikke særlig meget på lokale fans men mest af alt på globale fans.

1 år 3 uger siden #174 af Thomaskjensen
Jeg har faktisk ikke været specielt interesseret i fodboldt da jeg var lille, mig og min kammerat Søren gik til træfningerne sammen i Kolding, men for at komme til træningen skulle vi forbi en Kolding Å, ja det blev til flere pinde i vandet end afleveringer :)

Jeg er gammel nok til at huske Lørdagsporten men PL kampe hele dagen, og ja jeg tipsede altid som min far på United, måske som et oprør i 2003 valgte jeg at følge RM, det var da vi købte Beckham, og trods vi ikke vandt noget i 3 år holdt jeg i.
Nej det havde intet at gøre med lønninger, det var som du skriver så meget andet.

1 år 3 uger siden #175 af Estadio Santiago Bernabéu

Thomaskjensen post=136450 skrev: Jeg har faktisk ikke været specielt interesseret i fodboldt da jeg var lille, mig og min kammerat Søren gik til træfningerne sammen i Kolding, men for at komme til træningen skulle vi forbi en Kolding Å, ja det blev til flere pinde i vandet end afleveringer :)

Jeg er gammel nok til at huske Lørdagsporten men PL kampe hele dagen, og ja jeg tipsede altid som min far på United, måske som et oprør i 2003 valgte jeg at følge RM, det var da vi købte Beckham, og trods vi ikke vandt noget i 3 år holdt jeg i.
Nej det havde intet at gøre med lønninger, det var som du skriver så meget andet.

Held og lykke med at købe Beckham hvis Manchester United hellere ville sælge til en klub, der overbød os med 12x vores bud ;) Held og lykke med at overtale Beckham til at skifte til Real Madrid hvis vi ikke kunne tilbyde ham en fair løn i forhold til hvad konkurrenterne kunne tilbyde. Og held og lykke med at overtale Beckham hvis der ikke var et CHL hold klar til ham. Hvis man er uenig her, så skal man tage et kig på Lyon og se hvad vores fremtid byder på. Svært at se David skifte til Lyon og Thomas blive fan af Lyon som lille.

1 år 3 uger siden #176 af Thomaskjensen
Ja jeg melder ud af den her diskussion, jeg fatter helt enkelt ikke hvad i diskutere :) Jeg er 100% enig med jer begge her.

Penge betyder om man vil det eller ej en helveds masse, men som fan er man nok ligeglad.

Mit RM hjerte vil at de spillere der kommer til klubben som børn har drømt om at spille med nr. 7 i RM, verdens største klub.
Men vi ser jo igen og igen at spillerne logisk nok tænker på pengene, Ramos var jo klar til at spille for RM gratis, det er han ikke længere...

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.