Pérez i interview: Fodbolden vil dø uden Super League

2 år 11 måneder siden #157 af Cristiano7
Cadiz fans protesterede igår mod Real Madrids kampbus. Perez vil nok sige at der var kun 40 ialt ;-)



Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Cristiano7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #158 af Estadio Santiago Bernabéu
​Cádiz CF er blevet tilbudt en plads i ESL. De jublede og takkede "ja tak" prompte. Alle de gule fans har tilgivet ESL og glæder sig til den spændende fremtid... Det viste sig at de kun var utilfredse fordi de tænkte på dem selv.

Og tilbage til virkeligheden.. Eller sådan da

FC Barcelona fans tror stadig at FC Barcelona ikke er medlem af ESL. De mener at de endnu ikke har stemt om at blive medlem så selvfølgelig kan de ikke være medlem endnu. Ifølge catalanske 3+ så skulle Laporta klogt have sneget en klausul ind i kontrakten om at medlemmerne skal stemme. Sådan en 'foden halvt inde/halvt ude' kontrakt som man jo har set så mange gange før ;) Eller noget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #159 af Daniel
​Hvordan i alverden kan Laporta slippe afsted med sådan en manøvre, når det var Bartomeu, der underskrev kontrakten inden han forlod Barcelona? 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #160 af Estadio Santiago Bernabéu

Daniel post=136432 skrev: ​Hvordan i alverden kan Laporta slippe afsted med sådan en manøvre, når det var Bartomeu, der underskrev kontrakten inden han forlod Barcelona? 


Det er spil for galleriet. Han har ikke fået en sær-kontrakt hvor han både kan være med OG være ude. Jeg føler mig overbevist om at Perez, som en gentleman, har spurgt Laporta om Barcelona stadig vil være med. Og alle 12 ledere underskrev i weekenden. Aftalen så med statsgaranti ens ud for alle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 11 måneder siden #161 af 9eren
Man må lave en strategi ud efter de midler man kan få og har, og ikke på bekostning af andre.

Der er en talent afdeling, man kan ansætte en sports direktør, man kan sælge spillere og hente unge talenter.

Kan Mbappe ikke hentes så hent en sports direktør der fatter noget.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #162 af Estadio Santiago Bernabéu
Helt klart. Det er en kortsigtet løsning på Real Madrids problemer.

Hvad gør vi når Leicester’s reservespiller på bænken får mere i løn end vores største stjerne? Og når de køber to spillere i et vintertransfervindue for større beløb end vi nogensinde har givet for en spiller?​

Børn følger ikke La Liga medmindre de har fået det proppen ned i halsen fra deres far. De følger Premier League. Samme med de unge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 11 måneder siden #163 af 9eren
I spanien ser folk ikke Pl

Real Madrid ka stadig give høje lønninger. Jeg er da ligeglad om Drinkwater får en milliard.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #164 af Thomaskjensen
Det gør man heller ikke i Uganda?
Har jeg misset pointen helt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 11 måneder siden #165 af 9eren
Tror bare næppe det er lønnen der afgører hvordan man vælger skn klub. Det er en gang nonsens

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #166 af Thomaskjensen

9eren post=136441 skrev: Tror bare næppe det er lønnen der afgører hvordan man vælger skn klub. Det er en gang nonsens

Nej for guds skyld, det er da helt 132% sikkert ikke derfor Bale stadig er på kontrakt i RM. ​Penge er totalt ligegyldigt for alle spillere, ja og alle mennesker i verden. 
Klart penge betyder noget, naivt at sige andet. Men elsker at du tænker sådan, for det er smukt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 11 måneder siden #167 af 9eren
Thomas
Du fatter hat og briller

Vi snakker om hvordan fans vælger deres klub og det skal lønninger ikke afgører

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #168 af Estadio Santiago Bernabéu
​Naivt, barnligt. Du får ingen med på den vogn.

Naturligvis sælger den sælgende klub til den købende klub, der byder højest.
Naturligvis vælger den solgte spiller sin kommende arbejdsgiver efter hvor han ser det bedste projekt for ham. Det kan være løn, det kan være holdkammerater, det kan være klima, det kan være historiske titler osv. Men du får ikke en stærk trup hvis de bedste spillere begynder at vælge de andre klubber.

Det er ikke vores fremtid. Det er vores nutid. De bedste spillere spiller allerede i andre klubber. Noget der er uhørt for vores klub. Det bliver kun værre med tiden.

Når jeg skriver at folk ser Premier League og ikke ser La Liga, så tænker jeg ikke på Spanien. Så tænker jeg på hele verden.

Og her er forresten de kolde fakta: Der er masser der ser Premier League i Spanien :D Det er TV-kanalen DAZN, der har rettighederne til den næstmest populære liga i Spanien:

www.premierleague.com/news/909553

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce