Pérez i interview: Fodbolden vil dø uden Super League
Min personlige holdning: jeg er ikke videre begejstret for ideen. Mit håb var, at det her ville tvinge UEFA til at forhandle videre med de 12 klubber. I stedet har fansenes knee-jerk reaktion desværre været med til, at UEFA nu bliver endnu mere enevældigt. Allerede minutter efter offentliggørelsen var diverse fan grupper ude med hyperbler om "forræderi" osv., UEFAs udlægning af sagen blev til faktum. I sådant et overophedet klima er der jo ingen plads til nuancer og kompromis overhovedet.Ramos4 post=136264 skrev: Ubegribeligt at du kan bruge ordet "fair" i det vi har læst om Super League :D
Edit: Jeg tror efterhånden alle har hørt mig.
Men sidste gang: UEFA og FIFA er da ikke uden korruption eller fejl. FFP skal fungere langt bedre.
Når det er sagt, så er den her Super League idé så langt ude, ækel, ekskluderende og ude af trit med virkeligheden som noget kan være.
Jeg kan ikke forestille mig et dårligere forsøg på at lave et modsvar til det eksisterende.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg kan kun opfordre til, at du her også kigger indad og forsøger at forholde dig til argumentationen i indlæggene frem for at føre diskussionen ud af en tangent.Estadio Santiago Berna skrev: Der er ingen grund til at smide ord i munden på mig.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
PMO post=136283 skrev:
Det klinger mere end hult at kræve en undskyldning for en personlig kommentar, hvorefter du selv sender en personlig stikpille afsted i form af “lille ven”. Så himmelråbende dumt, at det næsten er sjovt.Estadio Santiago Bernabéu post=136280 skrev:
Ramos4 post=136277 skrev:
Estadio Santiago Bernabéu post=136275 skrev: European Super League er død.
Og dermed har Real Madrid og Barcelona ikke en chance for at spille med om Champions League om 10 år. Vi bliver en ‘tidligere storklub.’
Perez havde en drøm. Alle parterne var med ham. Indtil de ombestemte sig. Nu kommer Premier League til at trække yderligere fra. Vi når aldrig 15 Champions League titler. Ellers godt kæmpet, Presi.
Det nye stadion giver vel stadig +150 mio. euro om året?
At du fuldstændigt skødesløst gerne vil ødelægge fodbolden udelukkende for Real Madrids skyld er så lavt, så lavt.
At UEFA ikke kan finde ud af at håndhæve FFP, betyder ikke at vi skal brænde hele lortet ned.
Premier League har haft masser af penge i årevis. Alligevel vandt vi 3 CL i træk og er i semifinalen igen. Rolig nu.
Fald lige ned.
Du skal ikke gøre det personligt.
Der er ingen grund til at smide ord i munden på mig.
Den her må du gerne undskylde for: “At du fuldstændigt skødesløst gerne vil ødelægge fodbolden udelukkende for Real Madrids skyld er så lavt, så lavt.”
Ellers så anbefaler jeg at du tager et pusterum fra forum. Du har været meget højtråbende og slynget om dig med angreb. Tag lige en slapper, lille ven.
“Himmelråbende dumt” simpelthen? :) Taler du også sådan til dine medmennesker i virkeligheden?
Jeg anmeldte Ramos, bad ham om at undskylde og var stadig vred over hans tone og angreb.
- Platin bruger
-
Ramos4 post=136285 skrev: Kræver en undskyldning :D Har man hørt en loppe gø.
Jeg mener at du med dine holdninger, viser at du gerne vil ødelægge fodbolden, så længe det gavner Real. Det gider jeg ikke undskylde for.
Jeg er ikke fortaler for ESL!
Men jeg er fortaler for et koncept der er bedre end det UEFA og FIFA kan tilbyde.
Er du ikke snart færdig med at proppe ord i munden på mig?
Kan det hele tænkes at være et bluf? Jeg er helt med på, at Perez store drøm altid har været den her liga, men hvis man som underskrevet klub så nemt kan hoppe fra aftalen, så virker det godt nok slesk det hele.
Er ikke bange for klubbens image. Det er i forvejen elendigt på grund af fansene, men det er noget der minder om en geni-streg, hvis UEFA alligevel giver sig. Bliver spændende at følge med idag :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios post=136296 skrev: Af hvad jeg har læst, så kan jeg slet ikke se Perez som taber i den her sag. Nuvel, så kommer meget an på hvordan han og resten griber det an fra nu af. Jeg læste et tweet om, at UEFA havde accepteret en anderledes model, og at de havde omkring €400 millioner til at opruste med.
Kan det hele tænkes at være et bluf? Jeg er helt med på, at Perez store drøm altid har været den her liga, men hvis man som underskrevet klub så nemt kan hoppe fra aftalen, så virker det godt nok slesk det hele.
Er ikke bange for klubbens image. Det er i forvejen elendigt på grund af fansene, men det er noget der minder om en geni-streg, hvis UEFA alligevel giver sig. Bliver spændende at følge med idag :)
Det er bare ærgerligt det skulle komme her til. Utroligt man ikke har kunne finde en løsning klubberne og UEFA imellem. De 400 millioner har UEFA vel hele tiden haft til at opruste med. Perez projekt er dødt, nu må han godt snart acceptere nederlaget.
En genistreg ligefrem?Dios post=136296 skrev: Af hvad jeg har læst, så kan jeg slet ikke se Perez som taber i den her sag. Nuvel, så kommer meget an på hvordan han og resten griber det an fra nu af. Jeg læste et tweet om, at UEFA havde accepteret en anderledes model, og at de havde omkring €400 millioner til at opruste med.
Jeg ved ikke helt, hvordan man efter det her kan se på Perez som værende andet end kransekagefiguren i en mudderpøl af grådighed. Det ry, han har haft i forvejen, og som kun nu er blevet forværret, kommer ikke til at forsvinde.
Det er jo ikke fordi, at det her er et studie i fremragende forhandlingstaktik. Om det resulterer i €400 millioner ekstra op af UEFA's lommer er vel ligegyldigt, når man opvejer det med, hvilken skade det har for hans eget og klubbens omdømme. Både nu og på længere sigt. Han snakker selv om den unge generation, der ikke har interesse i at følge med i fodbold – dén kedelige udvikling kan han meget vel lige have været med til selv at accelerere yderligere.
At han har været frontmand for et projekt som det her, er der ingen, der kommer til at glemme.
Måske fandt Premier League klubberne ud af, at de har en stor fordel ved, at der ikke er noget der hedder ESL. Også snakker de så meget om romantik og fair play.Bismo post=136287 skrev:
Min personlige holdning: jeg er ikke videre begejstret for ideen. Mit håb var, at det her ville tvinge UEFA til at forhandle videre med de 12 klubber. I stedet har fansenes knee-jerk reaktion desværre været med til, at UEFA nu bliver endnu mere enevældigt. Allerede minutter efter offentliggørelsen var diverse fan grupper ude med hyperbler om "forræderi" osv., UEFAs udlægning af sagen blev til faktum. I sådant et overophedet klima er der jo ingen plads til nuancer og kompromis overhovedet.Ramos4 post=136264 skrev: Ubegribeligt at du kan bruge ordet "fair" i det vi har læst om Super League :D
Edit: Jeg tror efterhånden alle har hørt mig.
Men sidste gang: UEFA og FIFA er da ikke uden korruption eller fejl. FFP skal fungere langt bedre.
Når det er sagt, så er den her Super League idé så langt ude, ækel, ekskluderende og ude af trit med virkeligheden som noget kan være.
Jeg kan ikke forestille mig et dårligere forsøg på at lave et modsvar til det eksisterende.
Der er en grund til, at de italienske og spanske klubber og fans har været så stille om planen.
Når noget er dumt skal folk have det at vide. Du forlanger en undskyldning, og smider samtidig selv om dig med fornærmelser. Der er om noget dobbeltmoralsk - og himmelråbende dumt. Hæv dit niveau.Estadio Santiago Bernabéu post=136294 skrev:
PMO post=136283 skrev:
Det klinger mere end hult at kræve en undskyldning for en personlig kommentar, hvorefter du selv sender en personlig stikpille afsted i form af “lille ven”. Så himmelråbende dumt, at det næsten er sjovt.Estadio Santiago Bernabéu post=136280 skrev:
Ramos4 post=136277 skrev:
Estadio Santiago Bernabéu post=136275 skrev: European Super League er død.
Og dermed har Real Madrid og Barcelona ikke en chance for at spille med om Champions League om 10 år. Vi bliver en ‘tidligere storklub.’
Perez havde en drøm. Alle parterne var med ham. Indtil de ombestemte sig. Nu kommer Premier League til at trække yderligere fra. Vi når aldrig 15 Champions League titler. Ellers godt kæmpet, Presi.
Det nye stadion giver vel stadig +150 mio. euro om året?
At du fuldstændigt skødesløst gerne vil ødelægge fodbolden udelukkende for Real Madrids skyld er så lavt, så lavt.
At UEFA ikke kan finde ud af at håndhæve FFP, betyder ikke at vi skal brænde hele lortet ned.
Premier League har haft masser af penge i årevis. Alligevel vandt vi 3 CL i træk og er i semifinalen igen. Rolig nu.
Fald lige ned.
Du skal ikke gøre det personligt.
Der er ingen grund til at smide ord i munden på mig.
Den her må du gerne undskylde for: “At du fuldstændigt skødesløst gerne vil ødelægge fodbolden udelukkende for Real Madrids skyld er så lavt, så lavt.”
Ellers så anbefaler jeg at du tager et pusterum fra forum. Du har været meget højtråbende og slynget om dig med angreb. Tag lige en slapper, lille ven.
“Himmelråbende dumt” simpelthen? :) Taler du også sådan til dine medmennesker i virkeligheden?
Jeg anmeldte Ramos, bad ham om at undskylde og var stadig vred over hans tone og angreb.
- Platin bruger
-
PMO post=136304 skrev: Når noget er dumt skal folk have det at vide. Du forlanger en undskyldning, og smider samtidig selv om dig med fornærmelser. Der er om noget dobbeltmoralsk - og himmelråbende dumt. Hæv dit niveau.
Jeg forlangte ikke noget. Jeg er ikke hans chef. Jeg tilbød ham at undskylde. Han har misforstået mig og proppet ord i munden på mig.
Taler du også sådan til folk i virkeligheden?