Madridista.dk mener: Tid til at sige farvel til Iker Casillas

13 år 2 måneder siden #37 af MMM

M_linding skrev: Er der én med en god hukommelse, som kan klarlægge hvilke historier det er, der siges at være kommet fra denne muldvarpe?

A trip down memory lane: www.guardian.co.uk/football/blog/2012/ja...real-madrid-sid-lowe
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #38 af anes
Rent sportsligt vil jeg være skuffet over at man bænkede Diego Lopez, han har ikke gjort noget der fortjener en bænkning og han holdte os inde i kampen mod Dortmund på et tidspunkt hvor Gündogan burde have scoret.
Casillas derimod har haft et lavt niveau og så blev han skadet, hvad beretter ham til at skulle på banen andet en gamle meritter og at han har været i klubben i 20 år?

Jeg giver ikke meget for canterano prædikatet når man hører om folk som er diva i træningen, og ikke giver sig fuldt ud hver gang fordi man ved man er den bedste. Jeg er også begyndt og tvivle på om Casillas virkelig er så jordnær, har flere gange siddet med følelsen af at han er blevet lidt for vigtig og hvis han blev sat op mod nogle spanske holdkammerater vil han ikke forsvare Madrid hvis det gik ud over hans spanske holdstatus... Hvorimod en spiller som Xavi altid vil beskytte Barcelona overfor spanske landsholdsspillere.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #39 af Rubæk

anes skrev: Rent sportsligt vil jeg være skuffet over at man bænkede Diego Lopez, han har ikke gjort noget der fortjener en bænkning og han holdte os inde i kampen mod Dortmund på et tidspunkt hvor Gündogan burde have scoret.
Casillas derimod har haft et lavt niveau og så blev han skadet, hvad beretter ham til at skulle på banen andet en gamle meritter og at han har været i klubben i 20 år?

Hvornår er det denne hypotetiske bænkning skal foregå? Inden Copa Del Rey finalen? I så fald er jeg enig med dig i, at Diego Lopez er det klare førstevalg.

Men nu forholder dig sig nu engang sådan at når pre-season går i gang så starter ALLE spillere i truppen fra 0, og alle skal spille sig på holdet. Jeg ved ikke hvor du får denne "ind med casillas, på bænken med lopez"-vibe, for her i tråden ser jeg kun folk forsvare at han bliver i klubben. Og næsten alle herinde erkender da også Casillas' formdyk.

13 år 2 måneder siden #40 af DarioGomez
Ak og ve! Dette er slet og ret en af de mest himmelråbende Madridista.dk mener, jeg til dato er stødt på, og jeg har altid skrevet en del.kontroversielle undervejs.

Men at ville skille sig af med Casillas på baggrund af en halv dårlig sæson er slet og ret idioti, og signalerer for mig desværre en accept af, at Mourinho er herren i huset, hvorfor han altså per definition bør være sejrsherre i enhver konflikt. Absurd og særdeles vagt.

Mourinho er heldigvis snart fortid i Madrid og en ny træner (indsæt selv navn) starter naturligvis op med begge målmænd og lader individuelle styrker afgøre, hvem der skal stå, hvorefter vi igen vil se Casillas tilbage i buret.
Perez skiller sig ikke af med Iker og til et valg, Casillas har selv sagt, han gerne vil blive, og Mourinho får snart løbepas. Med andre ord: dette tænkte eksempel.aldrig bliver virkelighed. Heldigvis!!

Læg dertil, ar Mourinhos sindssyge kommentar om, at han ville hente Lopéz allerede i første sæson formentlig er løgn, og blot et udtryk for, at han har mindreværdskomplekser overfor den støtte Iker får i Madrid.
Og så Iker altså kun 31, en ung alder for en keeper, han er jo ikke pensionsmoden som både Guti og Raúl var det.

Iker hører til i Madrid, der bliver han ... Uanset hvad åndsfraværende portugisiske personager end måtte ønske!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, Steen, rezamadridista, Hugol, MMM

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #41 af Raúl 7
Casillas har haft en dårlig halv sæson og straks skal han ud? Utopi. Mourinho er problemet.

13 år 2 måneder siden #42 af rezamadridista

anes skrev: Casillas derimod har haft et lavt niveau og så blev han skadet, hvad beretter ham til at skulle på banen andet en gamle meritter og at han har været i klubben i 20 år?

Ehmm... Alle de ligegyldige kampe der er blevet spillet?

Der har været utallige af hjemmebanekampe i ligaen, hvor vi sagtens kunne få 3 point med et reservepræget hold. Vi har også prøvet at vinde med det svageste forsvar muligt (Albiol og Carvalho i midten).
Så hvorfor ikke tage den "kæmpe risiko" og lade Casillas få lidt spilletid?
Tro mig anes, Casillas er ikke så elendig til at vi kan tabe en (ligegyldig) hjemmebanekamp :)

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved rezamadridista.

13 år 2 måneder siden #43 af Real Madrid 7

Raúl 7 skrev: Casillas har haft en dårlig halv sæson og straks skal han ud? Utopi. Mourinho er problemet.

hold do kæft der er ikke nogle der støtter casillas casillas er verdens bedste målmand støtter ham do casillas hat gjordt alt for real madrid og landsholdet han er ikon for klubben og landsholdet så støtte ham han fortjener det

13 år 2 måneder siden #44 af Real Madrid 7

Raúl 7 skrev: Casillas har haft en dårlig halv sæson og straks skal han ud? Utopi. Mourinho er problemet.

hold do kæft der er ikke nogle der støtter casillas casillas er verdens bedste målmand støtter ham do casillas hat gjordt alt for real madrid og landsholdet han er ikon for klubben og landsholdet så støtte ham han fortjener det så støtte ham

13 år 2 måneder siden #45 af NDR
Hvis den lokale politimester skyder hans kone imorgen, så ryger han i spjældet, og det uanset om konen var den ledeste kælling, og uanset om han har været tro i tjenesten i de sidste 40 år, og også selvom han har været med til at opklare de værse alvorlige forbrydelser og dermed har fået spærret i hundredvis af idioter inde.....

Her er så ikke tale om en forbrydelse som kan give fængelsstraf, men om en Casillas som har været stikker til pressen hvor han har sladret om revl og krat. Noget af det han har sladret om har ikke tilnærmelsesvis noget at gøre med hvordan Mourinho har opført sig som træner i den forstand at det skulle være et problem i forhold til de værdier som nogle sidder og tuder højt om.
Så har Mourinho og Ronaldo været lidt oppe og toppes om nogle småting som de siden hen har fået løst......det har for fanden været en umulig sæson for træner, hjælpetrænere og spillere når man konstant har været i den situation at man ikke ved om en mening eller en udtalelse næste dag vil være på forsiden af pressen. Forberedelse af kampe mm.

En stikker er efter min mening færdig i klubben uanset hvem det er. Dette har intet at gøre med hvem der har ret og hvem der ikke har ret, men om at hvad der forgår i omklædningen skal blive i omklædningen. Gad vide hvor meget Casillas kæreste har tjent på hendes historier?...føj for satan, og så husk lige på Diego Lopez mesterredninger den ene gang efter den anden....Farvel Casillas, og tak for alt!!

13 år 2 måneder siden #46 af DarioGomez
Sin kone*

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 2 måneder siden #47 af Dios

Jelle skrev:

Hugol skrev: Det har vaeret et lorte aar rent ud sagt.

- Og alligevel har vi nået ChL semi-finalen!

... For tredje år i træk!

Der er et eller andet sted i regnskabet, hvor folk mangler at give en hel del kredit til Mourinho.

Så kan vi passende tage forbi Cibeles og fejre de 3 semifinaler ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Vildfaren, Steen, rezamadridista

13 år 2 måneder siden #48 af Dios

Siempre Madrid skrev: Hovedargumentet går netop ikke på formdykket, så måske skulle du læse den igen.

Hvilken træner er en langtids-løsning i Real Madrid? Mourinho har kontrakt til 2016, men det er klart at hvis hans muligheder for at føre sine ideer ud i livet, forplumres af folk med andre motiver, så er der ikke grundlag for at fortsætte samarbejdet. Det gælder jo for alle de trænere, som vil blive ansat i klubben.

Hovedargumentet?

Ihvertfald ikke Mourinho! Hans historik, samt hans mange udtalelser har været klare fra starten af. Grand slam er sikret, og dygtig nok til og vinde Champions League trofæet med Real Madrid, var han dog ikke.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum