Madridista.dk mener: Tid til at sige farvel til Iker Casillas

13 år 2 måneder siden #49 af M_linding
NDR:

"... i forhold til de værdier som nogle sidder og tuder højt om."

I Manchester City har man en klub med alt det gode ved det nuværende Real Madrid-hold, bare uden de frygtelige værdier!

Bare en service;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, Steen, rezamadridista, MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #50 af Hugol

Jelle skrev:

Hugol skrev: Det har vaeret et lorte aar rent ud sagt.

- Og alligevel har vi nået ChL semi-finalen!

... For tredje år i træk!

Der er et eller andet sted i regnskabet, hvor folk mangler at give en hel del kredit til Mourinho.

Nu har jeg så betalt over 12000 danske kroner for de sidste 3 sæsoner på Real Madrid, kun billetter. Det skal gøres op i penge, fordi spillerne betales via hvad os fans giver i sæson kort, VIP billetter, tøj med mere. Det er bare ikke godt nok det som er leveret af hele klubben.

MENOS MILLONES Y MAS COJONES

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Hugol.

13 år 2 måneder siden #51 af Hugol
Og videre fra dette indlæg, så skal Real Madrid nok hellere sige farvel til Perez, Mou og Galacticos politikken, dyre indkøb osv. Det er simpelthen ikke Real Madrid værdigt.

Glem det nye stadion og lad os fokuserer på at komme tilbage til hvad Real Madrid i virkeligheden er, en fodbold klub.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 måneder siden #52 af NDR
M_Linding...haha, er du tøsefornærmet over mine udtalelse om nogle der sidder og tuder om nogle værdier.....jeg sidder også og tuder om nogle værdier, bare ikke de samme. De værdier jeg sidder og tuder over, hvilket jeg også gør i mit indlæg som du refererer fra, det er at en stikker som fucker mere op end det havde været nødvendigt, skaber skam, og ydmyger hele holdet ved at røbe nogle hemmeligheder fra bag facaderne. Hvis man er utilfreds med noget, så kunne man have holdt det bag lukkede døre. Der var ingen grund til at indvie hele verdenen i nogle evt. uoverensstemmelser med træneren. Der var så også kun en person ud af mere end måske 30 incl hjælpetrænere som var dum nok til at skyde sig selv i foden. Muligvis er det Casillas der bliver, og Mourinho der smutter, men det har stadigvæk betydet en ydmygelse af Real madrid i helhed udelukkende skabt af den mand som i alle elsker sådan at man har gjort ham til en person som kan omgås værdierne i kongeklubben efter de normer han stiller. Man kan kalde ham dum og naiv hvis han tror han har skabt sig en forlængelse af hans karriere, men så alligevel ikke...hans såkalde kone har sikkert tjent det samme som ham oven i den løn hun i forvejen får......Endnu engang..gud nåde og trøste hvis det havde været Arbeloa eller Pepe der havde rent med sladder til pressen!!! og den kommentar vil ingen Casillas fans sikkert kommentere. Som en sidste bemærkning i dette indlæg, der vil jeg godt lige have lov til at sige at jeg indtil alt det rod om den muldvarp kom frem var stor Casillas fan, men det han har gjort er ikke at tilgive, det er simpelthen under lavmålet.

13 år 2 måneder siden #53 af asp3200

NDR skrev: M_Linding...haha, er du tøsefornærmet over mine udtalelse om nogle der sidder og tuder om nogle værdier.....jeg sidder også og tuder om nogle værdier, bare ikke de samme. De værdier jeg sidder og tuder over, hvilket jeg også gør i mit indlæg som du refererer fra, det er at en stikker som fucker mere op end det havde været nødvendigt, skaber skam, og ydmyger hele holdet ved at røbe nogle hemmeligheder fra bag facaderne. Hvis man er utilfreds med noget, så kunne man have holdt det bag lukkede døre. Der var ingen grund til at indvie hele verdenen i nogle evt. uoverensstemmelser med træneren. Der var så også kun en person ud af mere end måske 30 incl hjælpetrænere som var dum nok til at skyde sig selv i foden. Muligvis er det Casillas der bliver, og Mourinho der smutter, men det har stadigvæk betydet en ydmygelse af Real madrid i helhed udelukkende skabt af den mand som i alle elsker sådan at man har gjort ham til en person som kan omgås værdierne i kongeklubben efter de normer han stiller. Man kan kalde ham dum og naiv hvis han tror han har skabt sig en forlængelse af hans karriere, men så alligevel ikke...hans såkalde kone har sikkert tjent det samme som ham oven i den løn hun i forvejen får......Endnu engang..gud nåde og trøste hvis det havde været Arbeloa eller Pepe der havde rent med sladder til pressen!!! og den kommentar vil ingen Casillas fans sikkert kommentere. Som en sidste bemærkning i dette indlæg, der vil jeg godt lige have lov til at sige at jeg indtil alt det rod om den muldvarp kom frem var stor Casillas fan, men det han har gjort er ikke at tilgive, det er simpelthen under lavmålet.

Du aner jo stadig ikke om det er casillas der er mulvarpen. Så op med mulen.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 2 måneder siden #54 af rezamadridista

NDR skrev: M_Linding...haha, er du tøsefornærmet over mine udtalelse om nogle der sidder og tuder om nogle værdier.....jeg sidder også og tuder om nogle værdier, bare ikke de samme. De værdier jeg sidder og tuder over, hvilket jeg også gør i mit indlæg som du refererer fra, det er at en stikker som fucker mere op end det havde været nødvendigt, skaber skam, og ydmyger hele holdet ved at røbe nogle hemmeligheder fra bag facaderne. Hvis man er utilfreds med noget, så kunne man have holdt det bag lukkede døre. Der var ingen grund til at indvie hele verdenen i nogle evt. uoverensstemmelser med træneren. Der var så også kun en person ud af mere end måske 30 incl hjælpetrænere som var dum nok til at skyde sig selv i foden. Muligvis er det Casillas der bliver, og Mourinho der smutter, men det har stadigvæk betydet en ydmygelse af Real madrid i helhed udelukkende skabt af den mand som i alle elsker sådan at man har gjort ham til en person som kan omgås værdierne i kongeklubben efter de normer han stiller. Man kan kalde ham dum og naiv hvis han tror han har skabt sig en forlængelse af hans karriere, men så alligevel ikke...hans såkalde kone har sikkert tjent det samme som ham oven i den løn hun i forvejen får......Endnu engang..gud nåde og trøste hvis det havde været Arbeloa eller Pepe der havde rent med sladder til pressen!!! og den kommentar vil ingen Casillas fans sikkert kommentere. Som en sidste bemærkning i dette indlæg, der vil jeg godt lige have lov til at sige at jeg indtil alt det rod om den muldvarp kom frem var stor Casillas fan, men det han har gjort er ikke at tilgive, det er simpelthen under lavmålet.

Det må da være lidt af en bommert at få sit pis i kog over noget der ikke er bevist?

Hvordan kan man overhovedet gå fra at være "stor Casillals fan" til at hade ham som pesten baseret grundlæggende på rygter?
Enlighten me :)

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved rezamadridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #55 af Rubæk

NDR skrev: De værdier jeg sidder og tuder over, hvilket jeg også gør i mit indlæg som du refererer fra, det er at en stikker som fucker mere op end det havde været nødvendigt, skaber skam, og ydmyger hele holdet ved at røbe nogle hemmeligheder fra bag facaderne. Hvis man er utilfreds med noget, så kunne man have holdt det bag lukkede døre. Der var ingen grund til at indvie hele verdenen i nogle evt. uoverensstemmelser med træneren. Der var så også kun en person ud af mere end måske 30 incl hjælpetrænere som var dum nok til at skyde sig selv i foden. Muligvis er det Casillas der bliver, og Mourinho der smutter, men det har stadigvæk betydet en ydmygelse af Real madrid i helhed udelukkende skabt af den mand som i alle elsker sådan at man har gjort ham til en person som kan omgås værdierne i kongeklubben efter de normer han stiller.

Hvordan og mest af alt hvorfor skulle Casillas holde det bag lukkede døre når han har en træner der ikke er langt fra at tørre r*v med klubbens værdier og image? Når Perez ikke evner at tøjle Mourinho må der gøres noget. I min optik er det klart den mindste af to onder Casillas har valgt, såfremt han er muldvarpen.
Nu er min holdning til Mourinho efterhånden nået et punkt, hvor Hugol ville være stolt, og jeg erkender at det ikke er alle der har det sådan. Men for mig at se kan Casillas' problemer (igen, såfremt han er muldvarpen) spores tilbage til lejesoldaten vi har ved roret.

Den sidste del af ovenstående citat: Hvordan ville det have set ud hvis ingen havde gjort noget og bare føjet Mourinho? Hans metoder går måske i klubber som Man City, men ikke i Real Madrid.

Men igen, ovenstående er jo bare min holdning. Mourinho rant over and out.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Rubæk. Begrundelse: Stavefjel

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #56 af Brylle
Enten er jeg glemsom eller også mangler jeg stadig beviset på, at Casillas er muldvarpen?

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #57 af Ikertheman

Brylle skrev: Enten er jeg glemsom eller også mangler jeg stadig beviset på, at Casillas er muldvarpen?

Problemet er, at der IKKE findes nogen beviser på, at Casillas er muldvarpen...

Jeg husker tilbage på et formdyk fra Ronaldo, hvor han ikke havde scoret i et par kampe og der var tumult... Så Casillas står et par usikre kampe og er lige pludselig et helt niveau fra Real - what the f*ck?

Manden er indbegrebet af Madridisimoen og nok én af de største spillende klubmænd, Mourinho er gået for langt og har åbenbart vundet, for han har da fået overbevist flere om, at han IKKE er "the bad guy"...

Det er fuldstændigt uacceptabelt, hvis klubben giver Iker same tur som Del Bosque, Hierro og Raul!!!!

13 år 2 måneder siden #58 af Real Madrid 7

Brylle skrev: Enten er jeg glemsom eller også mangler jeg stadig beviset på, at Casillas er muldvarpen?

hvorfor er der ikke nogle som støtter iker han er en fantastik han er verdens bedste målmandspiller manden har brug for støtte så støtte ham han har brug for det lopez han er god men iker er bare bedre iker er en klub ikon og trænerne på give iker respekt og støtte men tror det er noget personligt
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Real Madrid 7.

13 år 2 måneder siden #59 af JimmyBroe

Real Madrid 7 skrev:

hvorfor er der ikke nogle som støtter iker han er en fantastik han er verdens bedste målmandspiller manden har brug for støtte så støtte ham han har brug for det lopez han er god men iker er bare bedre iker er en klub ikon og trænerne på give iker respekt og støtte men tror det er noget personligt

Neeej, neej, nej det bimler og bamler da for dig min ven:)

Hvis ikke du har lagt mærke til det så er størstedelen af de indlæg der er skrevet i denne tråd, skrevet til Casillas' fordel?

Jeg er her stadig XOXO

13 år 2 måneder siden #60 af Daniel
Denne madridista.dk mener er i særklasse; jeg er nødvendigvis ikke enig i alle betragtningerne, men den deler immervæk vandene, hvilket er hele idéen med disse subjektive fremstillinger af alverdens problemstillinger.

Casillas er et klubikon, Ramos ditto, men min fornemmelse er, at sidstnævnte midlertidig har valgt at parkere stridsøksen, da han respekterer klubben og dennes værdier - det er en anfører værdig. Førstnævnte virker derimod pigefornærmet, og har gjort det i lang tid efterhånden, hvilket hverken klæder Casillas eller Real Madrid i al almindelighed.

Jeg har aldrig forstået hele sagen mellem Casillas og Mourinho, og jeg synes egentlig, at det er mediernes fortjeneste, at det hele er blæst ud af proportioner, om end der er noget om den vedvarende snak om, at disse to personligheder ikke kan lide synet af hinanden. Mourinho har før tabt en magtkamp jvf. Chelsea-tiden, hvor Terry viste sig at være en for stor mundfuld for den karismatiske portugiser, og lur mig om ikke det samme allerede er sket hér.

Casillas skal ikke måle og vejes på sine mindre heldige optrædener det seneste år eller halvandet, men Jespers pointe med denne reference er alligevel sigende. Der har været tydelige tegn på, at spilleglæden er ved at fordufte hos Casillas, og pendanten, den nuværende førstemålmand, Lopez, spiller med enorm glæde, hvilket giver personlige resultater mellem stængerne - han har står særdeles glimrende og er i skrivende stund ikke længere med på holdet i et vikariat; Casillas skal med andre ord til at kæmpe for pladsen og spørgsmålet er, om han ser sig selv for god til det!

Min konklusion er tvetydig: Casillas må hjertens gerne blive, om end Lopez har vist sig, som en fuldgod erstatning i en absolut svær periode. Og viser det sig, at Casillas er at finde i Real Madrid efter sommerens lille revolution - det er han formentlig! - mener jeg, at anførerbindet skal finde sin rette ejermand, Ramos.

Det er en spændende debat, som uden tvivl, og med stor forståelse fra undertegnede, er styret af ens følelser, ikke kun for klubben, men også for Casillas, og disse er allerhelvedes vanskelige at smide fra sig i denne enkeltstående debat. Det sagt, så er det vigtigt at hæfte sig med denne pointe: Bliver Real Madrid svækket, såfremt Casillas forlader klubben? Min fornuft siger mig, at det ikke er tilfældet. Derfor ville jeg heller ikke begræde en skilsmisse under ordentlige forhold og forudsætninger.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, anes, JimmyBroe, Jelle

Leveret af Kunena Forum