Cannavaro: Zidane styrer Real Madrid-truppen som ingen anden
Legendariske Fabio Cannavaro er blevet interviewet til Real Madrid TV om sin karriere i Real Madrid og her kom han blandt andet ind på Zinedine Zidane, som han overtog trøje nr. 5 fra.
- Da jeg kom til klubben var trøje nr. 5 fri og jeg blev spurgt om jeg var sikker på, at jeg ville have den trøje, for den var svær at efterfølge. Vi havde en anden stil, men jeg havde personlighed til at bære den. Man kan kun lykønske ham. Som spiller var han spektakulær og som træner exceptionel. Alle er glade for ham og han fortsætter mange år endnu i Real Madrid.
Zidane var træner, da Real Madrid leverede den største præstation i fodbold-historien ved at vinde 3 CL-titler i træk. Om det siger italieneren.
- Ancelottis Champions League-triumf var en overraskelse, for det var der ingen, som havde regnet med. Zidanes arbejde er imponerende og man vil aldrig igen se noget lignende i Champions League. Folk gav ikke megen kredit for Zidanes arbejde på Castilla-mandskabet. Man sagde, at han ikke kunne træne førsteholdet. Men alle skal være taknemmelige for Zidanes måde at styre truppen i Real Madrid, for det gør han som ingen anden. I de svære øjeblikke finder han altid en god løsning.