Fede Valverde: Vi skal blive ved med at bygge på

Fede Valverde startede på midtbanen i stedet for Luka Modric i gårsdagens kamp mod Real Sociedad, og det var da også en tydelig tilfreds midtbanespiller, der mødte pressen efterfølgende:
- Jeg er meget tilfreds. Det er svært ikke at nyde en sejr efter en svær kamp, som vi skulle vinde. Vi skal fortsætte med at bygge på, og vi er meget motiverede på opgaven. Vi var det bedre hold det meste af kampe. Vi mødte en hård modstander, der vidste, hvad de skulle gøre, men vi var alligevel i stand til at håndtere dem ret godt.

Om Vinícius' gode kamp havde Valverde følgende kommentar:
- Jeg lykønsker ham, men sejren tilhører os allesammen.... både dem der spillede og dem der ikke spillede, fordi vi er et hold. 

Om de "kontroversielle" kendelser havde Real Madrids uruguayanske midtbanespiller følgende take:
- Jeg så hændelsen med Vinícius, hvor der tydeligt var kontakt, men jeg så ikke det underkendte mål. 

Valverde fik 89 minutter på banen i gårsdagens sejr, og han viste igen store prøver på sin vigtighed med sit enorme løbearbejde i holdets tjeneste, ligesom han også leverede assisten til Karim Benzemas fornemme scoring.

Seneste artikler...