Følelsesladet afsked fra Hakimi

Torsdag blev det bekræftet at Real Madrid havde solgte Achraf Hakimi til Inter, hvilket betyder at Hakimi forlader klubben han har spillet i siden han var seks år gammel.

Fredag postede han et emotionelt afskedsbrev til Real Madrid på sin Instagram-side, og vi bringer her en oversættelse:

Jeg havde aldrig forestillet mig at dette øjeblik skulle komme. Det er ikke et farvel, for man kan ikke sige farvel til sit hjem. Man kan flytte væk, men det vil altid være dit hjem og et sted hvor man møder glæde og de værdier der har hjulpet mig med at vokse.

Real Madrid er mit hjem, jeg voksede op her og jeg blev den person jeg er i dag. I Real Madrid laver man ikke blot sportsfolk. Jeg kom til Valdebebas da jeg var seks, og jeg kunne ikke have forestillet mig hvor glad jeg ville blive der.

Tak til alle der arbejder i klubben, til mine trænere og til mine kolleger (de fleste er sande venner), som tog denne rejse med mig.

Jeg vil også takke alle Real Madrid-fans, der støttede mig, og som altid vil støtte klubben. Nu er jeg en af dem.

Mange tak, Real Madrid!

¡Hala Madrid!

Seneste artikler...

Annonce