Reguilón: Jeg aner ikke, hvor jeg spiller i næste sæson
Sergio Reguilón har spillet en stærk sæson på venstrebacken for Sevilla, og for nylig var han med til at spille andalusierne i finalen i Europa League. Faktisk har spanieren været afgørende for, at Sevilla er kommet så langt med en scoring i ottendedelsfinalen imod Roma samt en assists imod Manchester United i semifinalen, og den 23-årige back har da også tiltrukket sig interesse fra flere store klubber rundt omkring i Europa.
På trods af interessen fortæller Reguilón selv til mediet Muchodeporte, at han ikke ved, hvor hans fremtid ligger endnu:
- Selv jeg ved ikke, hvor jeg ender, jeg har ingen anelse. Vi bliver nødt til at overveje alle de muligheder, vi har.
Om sin gode spilleform siger han:
- Jeg prøver at gøre det så godt, som jeg kan. Jeg tror, at mit løbepensum og min fart er mine to største kvaliteter. Du går gennem forskellige øjeblikke gennem sæsonen, og lige nu kan være momentet, hvor alting flasker sig for mig. Vi håber, at det fortsætter sådan i finalen.
Reguilón har i denne sæson spillet 37 kampe for Sevilla på tværs af alle turneringer, hvor det er blevet til tre scoringer og fem assists.