Burgess forlader Real Madrid
Efter 11 sæsoner i Real Madrid har Greenkeeper Paul Burgess bekendtgjort, at han forlader klubben og dermed skal man ud og finde en ny mand, som kan passe plænerne på Estadio Santiago Bernabéu og i Ciudad Real Madrid i Valdebebas.
Paul Burgess siger selv:
- I dag var min sidste arbejdsdag i Real Madrid efter en mest succesfulde æraer i klubbens historie. Efter 12 år har jeg besluttet at sætte punktum i denne utrolige klub. Efter at have omdannet Estadio Santiago Bernabéus græstæppe til et referencepunkt, som mange andre har fulgt, har jeg besluttet at søge nye udfordringer.
Paul Burgess´ farvel er et stort tab for Real Madrid, for han er om nogen Greenkeepernes Galáctico og vil blandt andet blive husket for at have sat en stopper for Real Madrids konstante problemer med græsset omkring Fondo Sur, hvor intet lys trænger ned på banen og samtidig var han manden, som sikrede græstæppet på træningsbanerne og fik lavet parkanlæggene i Ciudad Real Madrid, så det nu fremstår som en oase i det ellers golde område i det nordlige Madrid omkring Barajas Lufthavnen.