Asensio: Jeg er på rette spor

Marco Asensio har ramt et højt niveau i de seneste par kampe, og i går aftes både scorede og assisterede han i kampen imod Celta Vigo, der var hans tredje start på stribe.

Efter kampen var det også en glad spanier, der snakkede med pressen:
- Man kan se det nu; folk ved ikke, at det er en lang proces, der handler om at få kampe og minutter. Jeg er på rette spor og arbejder hårdt for at gøre mit bedste.

Asensio scorede sit første sæsonmål i går aftes, og det var ifølge ham selv på tide:
- Det måtte komme på et tidspunkt, det havde ladet vente på sig. Det vigtigste er, at holdet fik tre point. 

Asensio fremhævede især sejrens betydning på baggrund af det faktum, at man i sidste kamp kun fik uafggjort imod Elche:
- Du tager derfra med en dårlig fornemmelse. Vi spillede en god kamp, men vi fik ikke de tre point. I dag (i går, red.) så du en helt anden side af holdet; solidt og chanceskabende. På grund af omstændighederne har alting været lidt besværligt, men vi har gang i en god dynamik. Vores tilgang og mentalitet er meget klar, og vi vil vinde mange kampe på den måde. 

Seneste artikler...